עוזי טל 75
New member
תודה רבה.
היום אני כבר בסדר.התאוששתי.למדתי המון מהנושא הזה,המון.
למדתי מטעויות העבר,המקרה הזה עשה לי בית-ספר של החיים,וזהו היום אני עם הפנים קדימה.
היום אני כבר בסדר.התאוששתי.למדתי המון מהנושא הזה,המון.
למדתי מטעויות העבר,המקרה הזה עשה לי בית-ספר של החיים,וזהו היום אני עם הפנים קדימה.