את האמת בא לי
לפעמים לנסות טעמים חדשים של תה ולא את התה הרגיל שאני שותה שאני חולה.פעם טעמתי תה שקדים אם אני לא טועה והיה מאד טעים.צאי בדואי,שמעתי עליו,אבל לא טעמתי.
אגב לגבי השם רק שלושה פה יודעים איך קוראים לי באמת.בפורום את כותבת דברים אישיים לפעמים ולא נעים להחשף,לפחות בהתחלה.