אני פה...

היי עוזי

בצפון נחמד,
יש שפני סלע באזור - רואה אותם מפעם לפעם
חשבתי שאין פה אף אחד אז הלכתי להתכרבל... והנה חזרתי
מה ניש?
 
אני שותה דיי הרבה

לא מצאתי שם מקורי אחר... ואני לא מרגישה נוח להזדהות פה עם השם האמיתי שלי כמוך (בהנחה שזה השם שלך)
בעיקר אוהבת תה מרווה בתקופה הזאת... (יש מרווה בצ'אי הבדואי של ויסוצקי)
 
אגב

מרווה טובה ללחץ דם גבוה למי שיש לו, ויש לה גם כל מיני איכויות אחרות
 
על מה הספקתם לדבר פה עד היום?

חוץ מלנהל דיון סוער על מכולת/חנות/כלבו?
 
טוב, לבנתיים אני הולכת להכין לעצמי

למחר סנדביץ' אבוקדו ולהבין באופן כללי מי נגד מי לקראת השבוע הקרוב
 
אני קפה ופריאל

מנהלים פה דיאלוגים ארוכים מאד במשך תקופה ארוכה.אחת לכמה ימים אנחנו כותבים פה גליונות.כולם מוזמנים לכתוב אבל אף אחד לא בא.
מפחדים מאיתנו.
 
בתכלס אתם נראים דיי מגובשים

אז לא נעים להידחף ולהפריע....
היום דווקא הייתם דיי שטותניקים ברוב ההודעות
 
את האמת בא לי

לפעמים לנסות טעמים חדשים של תה ולא את התה הרגיל שאני שותה שאני חולה.פעם טעמתי תה שקדים אם אני לא טועה והיה מאד טעים.צאי בדואי,שמעתי עליו,אבל לא טעמתי.
אגב לגבי השם רק שלושה פה יודעים איך קוראים לי באמת.בפורום את כותבת דברים אישיים לפעמים ולא נעים להחשף,לפחות בהתחלה.
 
כן זה דיי הגיוני

אני אוהבת פתיחות, אבל באמת הזדהות מוחלטת של הבנאדם יכולה קצת לרסן אותו בקשר לדברים שהוא מוציא מעצמו....
יש גם תה אדום - מצמח שנקרא "רוייבוש", יש לו טעם מעניין...
תה פשוט מרגיע אותי
 
אני חושב

שלמדו טוב מאד להכיר אותי פה.סיפרתי על עצמי הרבה,וכל זה מבלי לדעת איך אני נראה.
בניגוד לימי הראשונים בפורום,היום אני בשל להחשף.זה לא אומר שאפרסם תמונה ושם בפורום,אבל אפגש עם אנשים.
 
הממ....

חייבת להיות כנה רגע ולספר שרפרפתי היום קצת על הפורום כדיי להבין בערך מה קורה פה, לא יותר מדי לעומק... בכל אופן מאחר ונתקלתי בדברים שגם אתה כתבת בין היתר אז בא לי רק לומר ולאחל שתהיה חזק...
 
למעלה