ראשית , אשמח לדעת באיזה חוק
מלחמה אנו לא עומדים, ובאותה נשימה באילו חוקי מלחמה הפלשתינאים לא עומדים. אני שמאלני בדעותיי באופן עקרוני , ותומך בפינוי השטחים בכבושים וכל ההתנחלויות. מצד שני , מאוד מטריד אותי שאנשים שלא נמצאים או לא שותפים לשדה הקטל מעבירים ביקורת על פעולות שנועדו באופן עקרוני להגן עליהם. הפלשתינאים נטשו את דרך השלום. אנו רואים זאת כל יום מחדש. אין תקדים לרוע ולמפלצתיות של הטרור הפלשתינאי (החל בלינץ´ ברמאללה וכלה בפיגועי ההתאבדות היומיומיים). איני יכול להצדיק את דרך המלחמה הפלשתינאית הלא לגיטימית בעליל. כשמדברים על פקודות בלתי חוקיות בעליל , בהקשר של יולדת במחסום , כולם מגנים ומצטרפים. מעניין אם הפלשתינאים עושים את אותו דבר כלפי מחבל מתאבד, שמפוצץ אזרחים תמימים. בעוד אנחנו נלחמים בהם כצבא, כלומר עם חיילים, ונמנעים בכל דרך אפשרית מפגיעה באזרחים, הפלשתינאים שמו להם למטרה פגיעה באזרחים!! זה לגיטימי? שום כיבוש או טענה אחרת אינה מצדיקה רצח אזרחים , אז בואו נפסיק להתבייש, ונתחיל להבין שאנחנו צודקים ברוב המקרים. אין שום קשר בין הנסיון שלנו לסיים את הכיבוש, שכל ממשלה מנסה למצות אותו,לבין מלחמה עיקשת בטרור מפלצתי. וכפי שאמרו גדולים ממני "יש להילחם בטרור כאילו אין שלום , ויש לשאוף לשלום כאילו אין טרור". ובמלחמה כנגד הטרור רבים הם האמצעים הכשרים, כולל עיכוב של יולדת במחסום, בכדי לבדוק שאין חומרי חבלה באמבולנס, דבר שנעשה כבר בעבר. צריך להבין , שהפלתינאים , לעומתנו, אינם בוחלים באמצעים לפגוע בנו, והם מנצלים את המוסר שלנו , שהוא גבוה, ומבריחים אמצעים באמבולנסים, ומנסים לפגוע בחיילים במחסומים תוך ניצול העובדה שאנו מנסים להעבירם במחסום במהירות האפשרית.