אני מתבייש...
אני מתבייש בהיותי ישראלי. בכתבה שהתפרסמה במדורו של גדעון לוי ב"מוסף הארץ" סופר על ההתנהגות במחסומים לאחר הרצח של שישה מחיילי צה"ל, התאור כל כך מזעזע, המציאות כל כך נוראית שאני מתבייש. אני מתבייש שאני כיהודי תומך כאזרח במדינה במעשים שכאלה הדומים בצורה נוראית למעשי המרצחים הנאצים, אני מתבייש שגם אני שותק שגם אני לא עושה דבר ולמרות ניסיון המאבק שלי אני לא מונע דברים שכאלה. אני לא מאשים, אני לא מאשים את החיילים אני לא מאשים את הפלשתינאים העוברים במחסום, אני חושב שהמציאות נוראית - הכיבוש מביא אותנו למציאות נוראית. על מנת שנציל את הישראליות ושאני אוכל להיות גאה בישראליות שלי שוב אנחנו חייבים לצאת מהשטחים, אני לא רוצה למצוא אשמים אני פשוט רוצה לחזור ולהיות גאה במדינה שלי.
אני מתבייש בהיותי ישראלי. בכתבה שהתפרסמה במדורו של גדעון לוי ב"מוסף הארץ" סופר על ההתנהגות במחסומים לאחר הרצח של שישה מחיילי צה"ל, התאור כל כך מזעזע, המציאות כל כך נוראית שאני מתבייש. אני מתבייש שאני כיהודי תומך כאזרח במדינה במעשים שכאלה הדומים בצורה נוראית למעשי המרצחים הנאצים, אני מתבייש שגם אני שותק שגם אני לא עושה דבר ולמרות ניסיון המאבק שלי אני לא מונע דברים שכאלה. אני לא מאשים, אני לא מאשים את החיילים אני לא מאשים את הפלשתינאים העוברים במחסום, אני חושב שהמציאות נוראית - הכיבוש מביא אותנו למציאות נוראית. על מנת שנציל את הישראליות ושאני אוכל להיות גאה בישראליות שלי שוב אנחנו חייבים לצאת מהשטחים, אני לא רוצה למצוא אשמים אני פשוט רוצה לחזור ולהיות גאה במדינה שלי.