אני מתבייש...

רעות כ-ץ

New member
ששש איתי, אני אסמיק!../images/Emo9.gif

בכל מקרה אתה יודע שאני לא חושקת בך כידיד אלא רק כאוביקט מיני.
 

amir100

New member
היום נרצחו 6 חיילים

לפני שבוע נרצחו 6 חיילים , אתמול נרצחו 10 אזרחים ובכל יום נרצחים כמה אזרחים , על זה אתה לא מתבייש. אתה מוכן לקבל כדור בראש במחסום ?? אני לא מוכן ומצידי שיהרגו כמה פלשתינאים ולא חיילים ישראלים ,כמו היום למשל , ש-6 מחברי נרצחו. אם הייתי יכול להקריב במקומם מאות פלשתינאים , הייתי מקריב. אבל אתה כנראה לא יודע מה זה אובדן. וחרא ככל שיהיה המצב , אין שום הצדקה לביצוע פיגועים באזרחים חפים מפשע. גם בבמלחמה יש חוקים , והפלשתינאים לא יודעים אותם . ומספיק עם המנטרה של כיבוש. הפלשתינאים לא רוצים רק את השטחים , הם רוצים זכות שיבה , הם רוצים את כל ירושלים וכו´. בקמפ דוויד רצינו לסיים את זה. הם בחרו שלא , אז שיתבשלו בדיסה שהם הכינו.
 
חשבתי שלא להגיב אבל בכל זאת...

אז ככה: א. אני לא מתבייש על זה - לא אני רצחתי אותם. ב. אני לא רוצה לקבל כדור במחסום אבל אם הייתי מאמין שזה הכרחי למען בטחון מדינת ישראל הייתי שוקל זאת שוב... ג. במלחמה יש חוקים, אני לא יודע למה אתה מתעקש להיצמד אליהם אבל בכל זאת, ישראל לא עומדת כמעט באף "חוק מלחמה" בכתבה שהייתה עם אל"מ במילואים שקרא לסרבנות סלקטיבית, התפרסמו חלקים מאמנת ג´נווה תאמין לי אנחנו אפילו לא קרובים... ד. זכות השיבה לא נידונה בקאמפ דויד והלוואי שהיינו מפסיקים עם הכיבוש, הדיון בקאמפ דויד התפוצץ על מזרח ירושלים (לא כולה) ועל החלוקה של השטחים (92% ישראל הסכימה 94%-96% הדרישה הפלשתינאית, מצורף בזאת המפה שהיסתמנה כתוצאה מהמשא ומתן (מקור המפה ב"הארץ"). ה. לא רק הם "מתבשלים בדייסה" שני העמים חוטפים כוויות... מקווה שעניתיי לך על הטענות ואשמח לשמוע את תגובתך...
 

amir100

New member
ראשית , אשמח לדעת באיזה חוק

מלחמה אנו לא עומדים, ובאותה נשימה באילו חוקי מלחמה הפלשתינאים לא עומדים. אני שמאלני בדעותיי באופן עקרוני , ותומך בפינוי השטחים בכבושים וכל ההתנחלויות. מצד שני , מאוד מטריד אותי שאנשים שלא נמצאים או לא שותפים לשדה הקטל מעבירים ביקורת על פעולות שנועדו באופן עקרוני להגן עליהם. הפלשתינאים נטשו את דרך השלום. אנו רואים זאת כל יום מחדש. אין תקדים לרוע ולמפלצתיות של הטרור הפלשתינאי (החל בלינץ´ ברמאללה וכלה בפיגועי ההתאבדות היומיומיים). איני יכול להצדיק את דרך המלחמה הפלשתינאית הלא לגיטימית בעליל. כשמדברים על פקודות בלתי חוקיות בעליל , בהקשר של יולדת במחסום , כולם מגנים ומצטרפים. מעניין אם הפלשתינאים עושים את אותו דבר כלפי מחבל מתאבד, שמפוצץ אזרחים תמימים. בעוד אנחנו נלחמים בהם כצבא, כלומר עם חיילים, ונמנעים בכל דרך אפשרית מפגיעה באזרחים, הפלשתינאים שמו להם למטרה פגיעה באזרחים!! זה לגיטימי? שום כיבוש או טענה אחרת אינה מצדיקה רצח אזרחים , אז בואו נפסיק להתבייש, ונתחיל להבין שאנחנו צודקים ברוב המקרים. אין שום קשר בין הנסיון שלנו לסיים את הכיבוש, שכל ממשלה מנסה למצות אותו,לבין מלחמה עיקשת בטרור מפלצתי. וכפי שאמרו גדולים ממני "יש להילחם בטרור כאילו אין שלום , ויש לשאוף לשלום כאילו אין טרור". ובמלחמה כנגד הטרור רבים הם האמצעים הכשרים, כולל עיכוב של יולדת במחסום, בכדי לבדוק שאין חומרי חבלה באמבולנס, דבר שנעשה כבר בעבר. צריך להבין , שהפלתינאים , לעומתנו, אינם בוחלים באמצעים לפגוע בנו, והם מנצלים את המוסר שלנו , שהוא גבוה, ומבריחים אמצעים באמבולנסים, ומנסים לפגוע בחיילים במחסומים תוך ניצול העובדה שאנו מנסים להעבירם במחסום במהירות האפשרית.
 
זה שהוא לא בסדר...

אני לא מצדיק את האלימות הפלשתינאית בכלל! תקרא את הפליירים שלנו כמעט בכולם מוגנה ההתנהגות הפלשתינאית. אין רצון ישראלי לסיום הכיבוש, מאולם לא הוצא לפלשתינאים פשרה שמססימת את הכיבוש, ברק הציע רק 92% ולא חילק את ירושלים. קיימים פלשתינאים שמתנגדים לאלימות, כגון סרי נוסייבה (השר לענייני ירושלים ברשות, ונשיא אוניברסיטת אל קודס), הוא הגיע אפילו להפגנת שמאל לנאום, אולי ישראל תחזק אנשים כמוהו? סגר זה פעילות שפוגעות בחפים מפשע, וצה"ל כן פוגע באזרחים גם מיתוך מדיניות, סגר על מנת "להרתיע" (לדכא) אוכלוסיה אזרחית זה פגיעה בחפים מפשע... אשמח לקבל את תגובתך, אני מקווה שעניתי על כל טענותיך. איתי
 

amir100

New member
דברים לא נכונים אתה

כותב. הסגר לא נועד לדכא אוכלוסיה אזרחית למרות שבפועל זה מה שקורה. מטרתו למנוע יציאה מחבלים (אם זו דרך טובה או לא זה עניין אחר). מוזר שאתה אומר 92% עם המילה "רק". לא ידעתי שרוב של 92% זה "רק", לדעתי זה יותר ממה שהוא אי פעם יקבל. סרי נוסייבה הוא לא פוליטיקאי שמייצג איזשהוא זרם בעם הפלשתינאי, הוא איש אקדמיה, ולא נראה לי שמה שהוא חושב (לא שהוא כל כך מתון) הוא דברי ההנהגה הפלשתינאית.
 
למעלה