שירה...
גם אני קראתי את הכתבה (אמנם לא במלואה) ואכן ישר חשבתי על חברותיי (אתן!) אני בינתיים ללא גלולות ברצף וגם (עד לאחרונה) ללא דיכוי ברצף... אבל אצלי זה בגלל טיפולי ה-IVF במשך כמה שנים..(לצערי) ז"א שאני אכן קיבלתי הרבה מחזורים כמעט בכל חודש (חוץ מכמה חודשים שהשתמשתי בדקא ארוך לטיפולים). במרץ האחרון עברתי לפרוסקופיה....(אני יודעת מלפרוסקופיה שעברתי לפני כ-7 שנים .. שהיתה בעיה גדולה שלא טופלה בצד שמאל שלי)... ואכן במרץ האחרון נאלצו לכרות חצוצרה שמאלית... אבל מצד שני (אולי מזל) לא היתה (בנוסף לבעיה הזו בצד שמאל) עוד הסתבכויות מצד האנדו ואפילו נאמר לי שלא היו אנדומטריומות (דבר שהיה כן בניתוח שלפני כ-7 שנים, שהאנדו היה דבוק בשלפוחית,מעי, חצוצרה וכו'....ובעצם מאז אני עושה את טיפולי ה-IVF שכן מאז אני יודעת על האנדו). מאז הניתוח במרץ 2008, קיבלתי מחזור (כי לא הייתי בדיכוי!) ולאחר מכן עברתי טיפול כושל וכמובן בעקבותיו עוד מחזור... ואז החלטתי לעשות עוד טיפול ותוך כדי המתנה לאישור, יצא שלקחתי במשך 4 חודשים דקא ארוך ועד לפני שבועיים שקיבלתי עוד מחזור (בגלל שלילי נוסף
) זה מחזור שלישי מאז מרץ.... כרגע אני במצב ביניים..... זה אומר שהדיכוי האחרון שלקחתי בטח ידאג לעוד דיכוי במשך כמה חודשים (2-3)... אבל אח"כ איני יודעת (אני בשלב ה"לא עושה עדיין כלום"). ומה בעצם רציתי לומר לך בכל האורך הזה שכתבתי
שעניין הגלולות זה בעצם אינדיבודואלי, אני דוגמא אחת שנמצאת לא על דיכוי רצוף (אבל במקרה שלי, שוב, בגלל IVF).... ומצד שני כמו שנאמר לך זה יכול להיות רע לאנדואית ה"ללא דיכוי"... הכי חשוב שאכן תהיי קשובה לעצמך! שתהיי במעקב! ואכן תתייעצי עם רופאים! מקווה שלא בילבלתי אותך יותר בתשובה זו שלי..... רק רציתי להראות לך עוד צדדים שקיימים. ולכל דרך שבה תלכי... ממני