מקלדת אילמת
New member
אני כותבת כאן
כי סגרתי את "כל" אתרי ההיכרויות. (כולה אוקיקופיד והפסקתי לדפדף בדייטינגבוק ). וכבד לי בלב. סתם רוצה לשפוך...
רקע: שבורת לבב לאחר "זוגיות" של שמונה חודשים...נפרדנו לפני חודש וחצי. קשה.
והנה, כל כך לא אטרקטיבית (חיצונית הכוונה,וכנראה בעיני רוב המתבוננים (לדעתי ממה שחוויתי באתרי ההיכרויות) למרות שיש לי פנים מתוקות), יש שיאמרו שמנמנה, או מלאה ויש שיגדילו ויאמרו שמנה! (לא עלינו), קיצר יש לי הרבה מה להציע מבחינה רגשית(נשמע קלישאה אבל זוהי האמת).אבל אני חיה בעולם שטחי וציני, כולנו שבויים בתוכו, מי יותר ומי פחות... איך ג'רי מקגוויר אמר :'We live in a cynical world' וצדק. אני לא יודעת איך אמצא בן זוג (בדגש על בן זוג- כי זוגיות באה לאחר שמוציאים בן זוג ואסור לטעות בגבול הדק הזה...נוכחתי לדעת), אני לא אוהבת לצאת ולבלות (פאבים/מסיבות/או שקר כלשהו אחר) ונמאס לי מהאינטרנט: שוק הבשר האונלייני...(רק כי אין לאפאחד שם סבלנות לדבר באמת ורק לזפזפ בין התמונות) אוי אני חייבת לשתף דוגמא אחת ששברה אותי היום, (לפני שסגרתי את הכרטיס באוקיקופיד) פניתי לבחור אחד שיש לנו הרבה מן המשותף (אבל הרבה!) הוא כתב "את ממש מקסימה אבל לא הטעם שלי" זכותו, אבל תהיתי לעצמי איך בכלל יודעים שמישהו הוא הטעם שלנו (וזה נכון גם לגבי) אם מה שגורם למשיכה בין בני אדם הוא, ריח, תנועה,מבט, קול , דברים שלא עוברים דרך המסך...(דעתכם?) טוב חפרתי מספיק.
אני מרגישה שאני נסחפת אט אט למעגל המרירות וחוסר התקווה....אז לפני שאני מרימה ידיים סופית (לשבועות הקרובים, כי על מי אני עובדת) תהיתי אולי אתם, יושבי הפורום הנכבדים יודעים איך אפשר להכיר באמת, אנשים של פעם, של המילה והתנועה, מבלי להיכנס לאתרי היכרויות ולשבת בפאבים?
אוהבת,
מקלדת.
כי סגרתי את "כל" אתרי ההיכרויות. (כולה אוקיקופיד והפסקתי לדפדף בדייטינגבוק ). וכבד לי בלב. סתם רוצה לשפוך...
רקע: שבורת לבב לאחר "זוגיות" של שמונה חודשים...נפרדנו לפני חודש וחצי. קשה.
והנה, כל כך לא אטרקטיבית (חיצונית הכוונה,וכנראה בעיני רוב המתבוננים (לדעתי ממה שחוויתי באתרי ההיכרויות) למרות שיש לי פנים מתוקות), יש שיאמרו שמנמנה, או מלאה ויש שיגדילו ויאמרו שמנה! (לא עלינו), קיצר יש לי הרבה מה להציע מבחינה רגשית(נשמע קלישאה אבל זוהי האמת).אבל אני חיה בעולם שטחי וציני, כולנו שבויים בתוכו, מי יותר ומי פחות... איך ג'רי מקגוויר אמר :'We live in a cynical world' וצדק. אני לא יודעת איך אמצא בן זוג (בדגש על בן זוג- כי זוגיות באה לאחר שמוציאים בן זוג ואסור לטעות בגבול הדק הזה...נוכחתי לדעת), אני לא אוהבת לצאת ולבלות (פאבים/מסיבות/או שקר כלשהו אחר) ונמאס לי מהאינטרנט: שוק הבשר האונלייני...(רק כי אין לאפאחד שם סבלנות לדבר באמת ורק לזפזפ בין התמונות) אוי אני חייבת לשתף דוגמא אחת ששברה אותי היום, (לפני שסגרתי את הכרטיס באוקיקופיד) פניתי לבחור אחד שיש לנו הרבה מן המשותף (אבל הרבה!) הוא כתב "את ממש מקסימה אבל לא הטעם שלי" זכותו, אבל תהיתי לעצמי איך בכלל יודעים שמישהו הוא הטעם שלנו (וזה נכון גם לגבי) אם מה שגורם למשיכה בין בני אדם הוא, ריח, תנועה,מבט, קול , דברים שלא עוברים דרך המסך...(דעתכם?) טוב חפרתי מספיק.
אני מרגישה שאני נסחפת אט אט למעגל המרירות וחוסר התקווה....אז לפני שאני מרימה ידיים סופית (לשבועות הקרובים, כי על מי אני עובדת) תהיתי אולי אתם, יושבי הפורום הנכבדים יודעים איך אפשר להכיר באמת, אנשים של פעם, של המילה והתנועה, מבלי להיכנס לאתרי היכרויות ולשבת בפאבים?
אוהבת,
מקלדת.