אני חייב להעיר למתן הערה -

Yuvalenko

New member
אני חייב להעיר למתן הערה -

יש לך נטיה לעשות ההפך הגמור ממה שמבקשים! מתי אמרה לך בפירוש לא לשרשר מספרים חדשים למילון אחד לשני, אלא כולם בתור תגובה להודעה עם הנושא "א'" או "ב'" או כל אות שלא תהייה! אחרת זה יוצא מדרגות במקום שורה ארוכה ומסודרת! ומתי, אני מתפלא עליך שלא שמת לב, ולא הערת כלום. את לא מנהלת את הענינים כמו שצריך!
 

Yuvalenko

New member
ציטוט :

"א. יש לשרשר לאות שאליה הביטוי שייך בלבד. אין לשרשר לביטוי קודם את הביטוי החדש שברצונך להוסיף"
 

kfm

New member
כן נו הרגע מתי הסבירה לי את זה..

בכלל לא ידעתי שקיים דבר כזה ושיש הבדל לאיזה הודעה משרשרים..
 

kfm

New member
*אני חייבת להעיר ליובל הערה-*

יש לך נטיה לעשות ההפך הגמור ממה שמבקשים! מתי אמרה לך בפירוש לא לשרשר תגובות למילון, גם אם זה נורא מפתה אותך..אחרת זה יוצא מדרגות במקום שורה ארוכה ומסודרת! מתי, אני מתפלאה עליך שלא שמת לב ולא הערת כלום.. ציטוט:בשום מקרה אין לשרשר למילון הודעות שלא קשורות אליו. גם אם שכתבו בתוך ההודעה את הדבר הכי מצחיק בעולם- או שתתאפקו ולא תגיבו או שתגיבו בשירשור של הודעת הפתיחה (מוהאהאהאהאאההאאה נכנסתי בךךךךך
)
 

kfm

New member
אוךךךך..והרגע

מתי הראתה לי שהטעות של גל לא הייתה שהיא לא הדגישה את המילה, אלא שהיא כתבה "בוקרס" במקום "בורקס"..אופ איתך..איך אני תמיד יוצאת טיפשה מכל הדברים האלה..
 

Yuvalenko

New member
יקירתי הנאוה (לא ברק..) ../images/Emo26.gif

ציטוט ממתי : "תיקונים וטעויות- אם עליתם על טעות שלכם או של מישהו אחר בהודעה שנשלחה, ניתן ורצוי מאוד לתקן אותה. את התיקון משרשרים להודעה בה היתה הטעות כשב"נושא" רשום "תיקון", והתיקון עצמו רק בנושא ההודעה." עשיתי בדיוק מה שכתוב. איי רסט מיי קייס.
 

mati88

New member
יובל,

הערתי לה, אבל לא בפורום הזה (תרתי משמע). אני מנהלת את העניינים נפלא, ולא מתפקידך להעיר למתני- על אחת כמה וכמה כשאתה לא תרמת ערכים חדשים למילון (ה"תיקון" של גל לא נחשב), וכשפתחת שירשור חדש להודעה שהיתה צריכה להיות משורשרת לשירשור של ה"אוף- מילון". אנא השאר את מלאכת הניהול לאנשים המתאימים. **יובל לי נדמה כי הרגע זויינת קמעה.
מתני, חתימות אחר כך.
 

Yuvalenko

New member
חחח..... מתי, אני מציע שתחזרי בך,

לפני שאני אגלה לכולם למה את צוחקת מהמילה המודגשת....
 

mati88

New member
אם אתה תגלה את זה,

אני אגלה לכולם כמה קיבלת בבגרות במתמטיקה!
גור לך, יובל. (
)
 

greeneye

New member
יובל הוא איש רע.

כן כן. כולם לדעת. יובל! יש לך את החוצפה לתקן אותי לבורקס מבוקרס, שהרי התכוווווונתי שאליהו אמר בוקרס. עכשיו אתה טוען שאני לא שומעת טוב?! כן? לא נו, האמת שאתה מרושע כי ישבתי איזה שעה, מחפשת את האתר הזה שיש שם קטעי פרקים כדי להוריד מחדש את הקטע עם אליהו. דווקא אליהו לא עובד. אחרכך בדקתי את כל קבצי הווינזיפ שיש לי בתיקיה (המון. מותקנים שם גם הסימס, ועוד כמה משחקים, משחקי רשת, פונטים ועוד דברים בסגנון) עד שמצאתי משו שכתוב 'קרא לי את הצורה' או משו כזה, וזכרתי שזה זה. ואז חיפשתי סיסמא. וכשמצאתי אותה, הוא אמר שיש בעיה לפתוח את זה. אז פתחתי את ווינדואוז מדיה פלייר וניסיתי לפתוח משם. אחרי התעסקות של איזה רבע שעה- זה הצליח. ואז ישבתי והקשבתי- משפט-משפט והעתקתי לפה, כדי שהמילון יהיה מדוייק. אתה חצוף.
 

kfm

New member
מתושקה, את חתיכת מלכה!

יובל-אדוני הנאוו (?), כבר כתבתי בהודעה שלפני זה שטעיתי, ואתה צדקת.. זה הלקח שאני לומדת מכל הדבר הזה.. לא יכול ליות מצבבב שבעולם שיובל טועה!! זה פשוט לא אפשרי!! כמה שמנסים לתפוס אותו על טעויות ואפילו על ההכי קטנות- לא מצליחים!! כי יובל פשוט א=ף פ=ע=ם לא טועה!! ואם מישו מעעעעייייז אפילו לחשוב שאולייי יש סיכוי קטנטן שיובל עשה איזושי טעות- שמיד יחזור בו לפני שמישו ישים לב! אני (בטימטומי,איך יכולתי) ניסיתי להוציא אותך טועה, ואתה לא מתאר לעצמך כמה שמחתי כשחשבתי שטעית! אבל לאאאאאאאאאאאא שיובל יטעה?! באיזה סרט אני חיה?!*מעבר לקול צפוני* כאילו ק=א=מ א=ו=ןןן בנאדם,*סיום קול צפוני* גם אם מחר יובל אומר שאריק שרון שוקל 24-יתגלה שזה נכון בנימוק ש"יש לו עצמות קלות"!
זהו
 

Yuvalenko

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קרעת אותי עכשיו מתן!!!!!!!! זה מה זה לא נכון, יש לי מלא טעויות דווקא, אבל פשוט אף אחד לא שם לב, לעומתי שאני כן שם לב לטעויות קטנות... זה למה נראה לך שאני תמיד צודק... מתנוש, אני חייב להגיד שאת הבחורה הכי מצחיקה שאני מכיר!!!!!
ואגב, גל, איך אני אשם בכל הסיפור הזה שסיפרת, אלוהים יודע...
 

greeneye

New member
לא אמרתי שאתה אשם.

אמרתי שאתה חצוף שאתה מתקן אותי אחרי כל ההשקעה הזאת.
 

NadavG

New member
להזכירך יובל, אתה חתום על עצומה

או שסתם נרדמת על המקלדת?
 
למעלה