עומרי מלך המזרחית
New member
אני חדש פה...
אז ככה: ראיתי את הפורום והחלטתי להיכנס, כי אני, ועוד מלא ילדים בארץ (לצערי) בנים להורים גרושים. קצת קשה לי להפתח, כי אצלי זה קצת יותר מעוד גרושים (ואל תגידו שזה מה שכל אחד אומר, כי עוד לא שמעתם את הסיפור שלי), אבל אני מקווה בהמשך לספר לכם. המשך יום טוב...
אז ככה: ראיתי את הפורום והחלטתי להיכנס, כי אני, ועוד מלא ילדים בארץ (לצערי) בנים להורים גרושים. קצת קשה לי להפתח, כי אצלי זה קצת יותר מעוד גרושים (ואל תגידו שזה מה שכל אחד אומר, כי עוד לא שמעתם את הסיפור שלי), אבל אני מקווה בהמשך לספר לכם. המשך יום טוב...