אני חדש פה...

אני חדש פה...

אז ככה: ראיתי את הפורום והחלטתי להיכנס, כי אני, ועוד מלא ילדים בארץ (לצערי) בנים להורים גרושים. קצת קשה לי להפתח, כי אצלי זה קצת יותר מעוד גרושים (ואל תגידו שזה מה שכל אחד אומר, כי עוד לא שמעתם את הסיפור שלי), אבל אני מקווה בהמשך לספר לכם. המשך יום טוב...
 

Nimst

New member
ברוך הבא../images/Emo24.gif

נשמח לשמוע את הסיפור, אם וכאשר תרצה לספר לנו
 
אלוהההההההההה... ../images/Emo9.gif

לכול הדנדשים.. מי שלא מיר אותי אני בפורם מעל שלוש שנים בערך אבל לא כל כך פה כרגע כי אני בצבא בעעעעעעעעעע....
 
למעלה