אני בהלם

דרוmי

New member
אני בהלם

לא הבנתי מאיפה הבחור שנרצח באשדוד מוכר לי.שבוע שעבר קניתי ממנו מנה בחנות שהוא עבד שם.כואב לי הלב עליו.
 

odery

New member
והוא הוסיף לך בפנים חומר משלשל?

הוא השאיר את העודף לעצמו? הוא שם לך שעון עצר עם פצצה מתקתקת בשקית של הצ'יפס?
 

סילה 120

New member
אודליה הוא לא באמת עבריין.

התיקשורת סתם מתפחת.כולה בחור מסכן שהיה בתלמודי תורה ישיבה קטנה והדרדר קצת.ישר עושים אותו עבריין.
 
ויש לו רק כמה תיקים שנשאר

מהסוגיה של הגמרא. בטעות זה הגיע למשטרה.. הוא היה צדיק, פותח שערים בחכמה.. לא הלך ד` אמות בלי נטילת ידים
 
למעלה