אנחנו דור מ....

dori78

New member
אנחנו דור מ....

דור מבולבל, מה חשבתם?


בהמשך לעדכון של אסף על הדייט מסוף השבוע וגם בהתייחס למספר הודעות שראיתי בפורומים שכנים, שכולן נוגעות להתחלה של מערכת יחסים - רציתי לדון רגע בהגדרות תפקידים.

למען הסר ספק - כל האמור בפוסט הבא כתוב בהכללה ובהומור, בלי שום רמיזה לגולש ספציפי בפורום הזה או בפורומים אחרים.
that being said:

מצד אחד - אתם מלינים על כך שאתם נדרשים (לא ברור לי ע"י מי) לשלם על הבחורה, גם אם ברור שאין עתיד לקשר.
מצד שני - כבר היה מי שאמר לי "אם את לא נותנת לו לשלם בדייט ראשון, את מסרסת ופוגעת לו בגבריות".
ולא, אני לא מתעקשת בהיסטריה (אלא אם ברור לי שאני לא רוצה לראות יותר את הבחור).

מצד אחד - אם אנחנו שולחות מסרון "היה לי ממש נחמד, תודה" חצי שעה אחרי ששבנו מהדייט, אתם אומרים שאנחנו "מלחיצות".
מצד שני - אם אנחנו משאירות לכם את העניין הזה ורק מחכות שתשלחו כדי לענות באיפוק "תודה, גם לי", אנחנו "לא משקיעות".
ולא, אני באופן אישי לא מסננת את עצמי. אם יש לי משהו להגיד - אני אומרת.

מצד אחד - אתם עייפים מלהתחיל, עייפים ממשחקי חיזור, עייפים מהחיים.
מצד שני - במרבית הפעמים שאני התחלתי עם בחור - הסבירו לי בעדינות ש"זה לא נשי".
ולא, זה לא היה אגרסיבי או מאיים. בד"כ זה גם אחרי שהיתה תקשורת לא מילולית (מה שמכונה "החלפנו מבטים").

מצד אחד - אתם מתלוננים שצריך לבוא לאסוף אותנו תמיד ולמה אנחנו לא עצמאיות.
מצד שני - אחרי שהחלטתי שהצורך בניידות עצמאית גובר על הפחד והוצאתי רישיון לדו"ג - מרבית הגברים שפגשתי מתעקשים לבוא לאסוף אותי "כי אופנוע זה נורא מסוכן". היה אפילו אחד שכינה את הקטנוע (טוסטוסון קטן וחמוד בעל נפח מנוע אימתני של 125 סמ"ק) "מלכודת מוות ממונעת". אני כבר לא מדברת על החלחלה והזעזוע שאני נתקלת בהן, כשאני מציעה שאני אבוא לאסוף אותו (כן, גם במקרים שאין לו רכב ואין לנו אפשרות הגעה משותפת אחרת).

מצד אחד - אתם טוענים שאתם בעד פמיניזם, שרצוי שתהיה גם לאישה קריירה מצליחה משלה.
מצד שני - עד שאתם לא מתגרשים ומוצאים את עצמכם לבד עם הילדים פעם בשבוע - אתם לא מוצאים שום אפשרות לצאת מהמשרד לפני השעה 19:30.

בקיצור - מה לכל הרוחות אתם רוצים???
 

TopSound

New member
קודם כל, למה לא?


משום מה דמיינתי שהיה סימן שאלה בהודעה הקודמת שלך...
 

TopSound

New member
לא רוצה להיות גרידי, אבל...

יש מצב למרשם לקנאביס רפואי על הדרך?

 

BW37

New member
בדיוק כמוכן...

ברור לך שאפשר לכתוב את אותו הטקסט, עם שינויים קטנים, רק הפוך
 

dori78

New member
לא ממש

עוד לא שמעתי על בחורה שמתלוננת על זה שהיא כל הזמן משלמת על הדייטים שלה.

עוד לא שמעתי על בחור שמתלבט עם החברים שלו 3 שעות, כדי לנסח מסרון שמביע הנאה מחווית ליל אמש.
 

BW37

New member
כמו שכתבתי, עם הבדלים

אפשר לכתוב טקסט בדיוק כמו שלך
על זה שבחורים לא מבינים בחורות
שבחורות לא יודעות מה הן רוצות, וכל מה שנעשה בשבילן הן לא יבינו...

באופן כללי, רוב בני האדם, גם בחורים וגם בחורות יסכימו שבחורים יותר פשוטים,
בצורה של אוהב לא אוהב, טוב או רע
מאשר בחורות שמשלבות בקבלת ההחלטות שלהן מיליון גורמים.
 

BW37

New member
בהחלט

לא יודע אם זה גנטי או פסיכולוגי
אבל בהחלט אסף מתנהג כמו בחורה (וגם כתבתי את זה...)
כמו שהרבה בחורות (את למשל) מתנהגות בצורה גברית...
זה לא רע
אתם רק יוצאים מהכלל ומהמגדר שלכם...
 

dori78

New member
מעניין.

על סמך מה אתה מסיק שאני מתנהגת בצורה גברית?

האם רכיבה על דו"ג היא גברית?
אולי העובדה שאני נוטה לשלם על עצמי?
או שזה שאני עושה שימוש במוח שלי זה גברי?

למעשה, אתה מסכים עם זה שיש חלוקת תפקידים ברורה והיא גם מוצלחת בעיניך.
 

BW37

New member
מגדרים

זה עניין של תחושה
יכול להיות שאת כרגע יושבת עם שמלה ורודה עם לבבות בחדר מלא פיות
יכול להיות
כנראה שלא
כל סגנון הכתיבה והמחשבה שלך, בכל המאפיינים שלו הם גבריים
לפחות לפי התחושה שלי

החברה בהחלט מגדירה התנהגות גברית והתנהגות נשית
זה לא דבר רע
ואפשר ומותר לעבור כמה שבא לכל אחד לצד השני
זה לא קשור לטוב או רע
אבל זה בהחלט יותר נח כשכל אחד משחק את התפקיד המוגדר
למשל, זה נח לדעת שרוב הבחורות בדייט ראשון, אם הן מענינות להמשיך לדייט שני הן יתנו לבחור לשלם
ואם הן לא רוצות הן יתעקשו לשלם על עצמן
כן, אפשר להתנהג אחרת, זה רק עושה את החיים למסובכים \ מענינים יותר...
 

dori78

New member
אז בעצם

אתה מסכים עם הגישה שאומרת "האישה היא רכוש".
אתה לא משלם מֹהר להורים שלה, אלא משלם את החלק שלה בחשבון בבית הקפה.
תמורת זה,אתה מצפה שהיא תהיה "שלך" לעוד דייט, או לפחות למחווה פיזית כלשהי. נשיקה, למשל.

אני מעדיפה לשלם על עצמי,כדי שיהיה ברור שאם אני מתנשקת - זה כי זה מה שמתחשק לי לעשות.
זה לא כי מישהו שילם עלי ולכן אני "חייבת לו", כמו בסיפור של אסף, שלא בטוח למה מתנשקים איתו.
אגב, אם קיבלת נשיקה בתמורה לזה שהזמנת אותה לקפה/סרט - זה לא מספיק "תודה"?

שום דבר לא ברור, לא לנשים ולא לגברים.
 

BW37

New member
לא

1. בזה ששילמתי על הדייט הראשון הצהרתי שאני רוצה להמשיך לדייט שני
לא קניתי כלום, אני מניח שאת שווה יותר מכוס קפה.
כשאני לא רוצה, אנחנו משלמים חצי חצי.
2. בזה שהבחורה מסכימה שאני אשלם, היא מצהירה שהיא רוצה להמשיך לדייט שני
3. אם כבר לקנות או למכור, בעבר ההורים של הכלה היו אלו שמשלמים,
הכלה היתה עוברת לבעלות הבעל ולחיות עם משפחתו, ועל כל העלויות שלה , משפחתה היתה משלמת
לא קנו את הכלה, אלא שילמו כדי שיקחו אותה.
פרט לבחורות שוות במיוחד...
4. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, אף אחד לא חייב כלום לצד השני פרט לנימוס בסיסי
 

אסףג1981

New member
אני ממש לא אוהב את השימוש בסיפור שלי

אבל אם כבר חרגת מכללי נימוס בסיסיים, הרשי לי להעמידך על טעותך- לא טענתי ולו לרגע אחד, שלא ברור לי מדוע היא התנשקה איתי למרות שהזמנתי אותה על חשבוני. את עשית 1+1, ומעמדה של מקור ראשון אני יכול לבשר לך שהגעת ל-3.
התלוננתי על כך (ובצדק) שלא הייתה לה טיפת נימוס בסיסית לומר "תודה" על כך שהזמנתי אותה. וברגע שאני לא שומע "תודה" בסיסית זה מתפרש כדבר מובן מאליו. ואני לא מוכן שיקחו אותי כמובן מאליו בדיוק כמו שאף אחד אחר לא מוכן.
אבל את היית חייבת לקחת את זה למקום של "מלחמת המינים" שכלל אין לי חלק בה.
הרמת הגבה שלי לגבי כך שהתנשקנו נובעת בשל תחושתי שהיא כלל לא נמשכת אליי.

פעם, בקדנציה הקודמת שלי בפורום, היה איזה שרשור שפתחתי ובהשראתו אחד הגולשים רצה לפתוח שרשור משלו. הוא פנה אליי כמו בנאדם במסר אישי ושאל אם זה בסדר, זאת למרות שאנחנו כלל לא מכירים והוא לא חייב לי דבר.
אז נכון שעל פי נהלי תפוז לא עשית דבר שחורג מהתקנון, אבל זה עדיין לא היה במקום.

בסה"כ אני די מבואס ומתוסכל מכל הסיפור עם הבחורה ואנשים בחוסר רגישות מוחלט ממנפים את זה בכדי לעשות ככל העולה על רוחם.
ובלי קשר, חתכתי איתה.
 

dori78

New member
אז אני מתנצלת, לא היתה לי כוונה לפגוע.

מצאתי בסיפור שלך, ביחד עם עוד סיפורים שקראתי בפורומים נוספים בתפוז, איזושהי נקודה שנראתה לי שווה דיון.
לא התכוונתי לדבר עליך באופן אישי, אלא על הסיפור שהצגת כמייצג להרבה סיפורים דומים ששמעתי וגם חוויתי בעצמי.

צר לי אם נפגעת, זו ממש לא היתה הכוונה.
 

אסףג1981

New member
ההתנצלות התקבלה

מעריך את זה וסליחה אם הייתי תוקפני במקצת.
סתם נחת עליי מצב רוח מחורבן.
 
למעלה