לא.
הדוגמא הפרובוקטיבית עם האיבר הזקור היתה פשוט ללמד שהיצר של הגבר מכתיב את התנהלותו. לא תמיד יש זיקפה, אבל היצר הוא עדיין זה שמקבל עת ההחלטות הרומנטיות (אצל רוב הגברים, לפחות, ובטח שבהיכרות ראשונית שטחית).
ותשובה יותר ספציפית לשאלה שלך, בד"כ לא עומד לי כשמישהי יפה מחייכת אלי, אבל, אם פגשתי מישהי מאוד מושכת, ואנחנו יושבים לשיחה רומנטית, תהיה התעוררות ללא ספק.