אנדו ו- IVF
רציתי להתייעץ עם הבנות בפורום שעברו/ עוברות IVF... אני נמצאת באמצע פרוטוקול ארוך כרגע, לאחר דקאפפטיל וגלולות שהובילו למחזור, אח"כ ל- 6 ימי טיפול ב- גונל F ומאתמול מונוגון. אני מרגישה רע מאוד עם שלל תופעות שלא ברור לי אם מקורן בהורמונים או באנדו'. מלבד גלי חום קשים ונדודי שינה חזרו לי הכאבים בבטן התחתונה כמו שהיו לפני הניתוח, רק במיקום אחר הפעם. אני לא מפסיקה להוציא גזים (סליחה) מלמטה ולמעלה, יש לי כאבים איומים בזמן יציאה וגם חזרו הדימומים הטריים מהרקטום. האם כל זה קורה בגלל ההורמונים? מישהי חוותה דברים דומים? אני יודעת שמאז הניתוח הופיעה לה ציסטה עכורה (כבר לאחר שני מחזורים מאז הניתוח), וכעת תוך 6 ימי טיפול בגונל F היא גדלה מ-18 מ"מ ל- 25 מ"מ. אני מפחדת לגלות מה יהיה ב- US הבא עוד 4 ימים. חוץ מזה, יש לי נודול שלם שלא הוציאו כ הוא בתוך לולאות המעי הגס. האם מחזור IVF אחד יכול לגרום לכל כך הרבה נזק? אשמח לשמוע מנסיונכן...
רציתי להתייעץ עם הבנות בפורום שעברו/ עוברות IVF... אני נמצאת באמצע פרוטוקול ארוך כרגע, לאחר דקאפפטיל וגלולות שהובילו למחזור, אח"כ ל- 6 ימי טיפול ב- גונל F ומאתמול מונוגון. אני מרגישה רע מאוד עם שלל תופעות שלא ברור לי אם מקורן בהורמונים או באנדו'. מלבד גלי חום קשים ונדודי שינה חזרו לי הכאבים בבטן התחתונה כמו שהיו לפני הניתוח, רק במיקום אחר הפעם. אני לא מפסיקה להוציא גזים (סליחה) מלמטה ולמעלה, יש לי כאבים איומים בזמן יציאה וגם חזרו הדימומים הטריים מהרקטום. האם כל זה קורה בגלל ההורמונים? מישהי חוותה דברים דומים? אני יודעת שמאז הניתוח הופיעה לה ציסטה עכורה (כבר לאחר שני מחזורים מאז הניתוח), וכעת תוך 6 ימי טיפול בגונל F היא גדלה מ-18 מ"מ ל- 25 מ"מ. אני מפחדת לגלות מה יהיה ב- US הבא עוד 4 ימים. חוץ מזה, יש לי נודול שלם שלא הוציאו כ הוא בתוך לולאות המעי הגס. האם מחזור IVF אחד יכול לגרום לכל כך הרבה נזק? אשמח לשמוע מנסיונכן...