אנגליה ופורטוגל

nalathe1

New member
אנגליה ופורטוגל ../images/Emo160.gif

למישהו יש משהו מעניין להגיד? (אנגליה, בעיקר לונדון אבל אני פתוחה להצעות מעניינות אם יש משהו שווה במיוחד במקומות אחרים). בפורטוגל קשה לי להאמין שיהיו נפילות אבל לונדון
ולא WAGAMAMA בבקשה, Not my cup of tea. מבטיחה הפעם לאסוף תיעוד מוצלח יותר ואם תסכימו באנגלית, אולי אפילו לדווח מהשטח
 

שח_מט

New member
יפניות בגבולות מתחם הסוהו...

ויש אחת מועדפת ורחוקה. אם מעניין אשלח לך במסר שח
 

nalathe1

New member
בטח מעניין

למה במסר? מהביקורים האחרונים שלי בלונדון זכורים לי מחירים מטורפים אבל העבודה שילמה. עכשיו אני, אז ברחמנות....
 

anatc

New member
לא היתה כאן הודעה של ננה עם המלצות

לנלה? אם אני זוכרת נכון, היה שם קישור לקומונה של גלדיס, שם יש חומרים משובחים על מסעדות באנגליה ופורטוגל. משום מה הודעה זו נמחקה. האם אחרי הקישור - המאד לגיטימי - היו הודעות נוספות לא ראויות, שבגינן האשכול נמחק?
 

ננה f

New member
לא. הקישור לא היה לגיטימי.

ונמחק. אם נלה רוצה, היא יכולה לפנות אלי בפרטי ותקבל כל מה שיש לי.
 

ברוזונת

New member
מצטרפת להערה..

למרות שיש כאן התנגדות לקומונה של גלדיס.. חלק ממשתתפיה הם גם משתתפי הפורום שכתבו שם דווקא פנינים.. הקומונה אינה פעילה ולא מהווה "איום" על הפורום.. חבל על מחיקה שכזו..
 

ברוזונת

New member
../images/Emo32.gif מה מותר ומה אסור?

למה כאשר אמא של פיונה כותבת "שיר" על אחד מכותבי הפורום (כן לאסי כותבת ונותנת המלצות) משאירים את זה.. אך כאשר לאסי מגיבה זה נמחק? למה כאשר נותנים קישורים שמועילים(!) מוחקים אותם? הפכנו לדיקטטורה שכבר אין חופש דיבור?? סתם תהייה.. מה שמותר ל-X אסור לY?
 

ננה f

New member
פרובוקציה מיותרת ברוזי.

אני נתתי קישור למרות שהובהר לי בעבר, וגם נמחק כבר קישור דומה. התבקשתי לא לעשות את זה, ושכחתי. אני מסכימה שאין מקום לתת קישור לקומונה שעצם קיומה היווה את כל מה שלא רצוי כאן. מי שרוצה יכול להמשיך להתבטא שם, כאן יש לקיים התנהלות ברמה מסויימת ולא אחרת, וזה למרבה הפליאה מוסכם עלי.
 

ברוזונת

New member
לא פרובוקציה...

נתת קישור למשהו ענייני ולא לאיזו השמצה שנכתבה שם.. חלק ממה שהתקיים שם היה מקביל למה שהתקיים כאן כי לחלקינו היה שם יותר חופש דיבור או לכאלה שנחסמו כאן..
 

פ ו ל ק ע

New member
עניינים של מדיניות

יש מקומות שבהם ההנהלה יות ר "הדוקה" ויש מקומות שבהם היא משוחררת. אבל נראה לי שכולם לוקחים את העסק קצת יותר מדי ברצינות...
 

ננה f

New member
לא מדוייק

כשהלכתי לבדוק אם הכתובת עדיין קיימת, לפני שנתתי את הקישור היתה שם הערה של הגלדיולה מה31/10- שנמחקה חיש מהר לאחר מכן. ובכל אופן. פה כנראה החוקים אחרים ממה שנהוג שם, בגלל זה אולי, חלקכם נדד לשם בזמנו. אבל והנה אתם פה רובכם ככולכם בניק זה או אחר. זה אומר דרשני.
 

שח_מט

New member
עברנו לטלפונים

להנהלת תפוז אין עוד בעלות על סלכלום/אוראנג'... שח
 

meravbr

New member
ענת,

אם יש לך איזושהי טענה אלי, את יותר ממוזמנת לפנות אלי במסר. לא ציפיתי שזאת תהיה ההתנהלות שלך
 

anatc

New member
אני חושבת שאת צודקת ברמה העקרונית

ובכל זאת, מאחר והפורום פתוח ומתיימר להיות דמוקרטי רציתי לשמור על שקיפות, ולא להסתתר מאחור שתיקה/התעלמות בפורום אני מקווה שלא נפגעת, מאחר ולא זו היתה הכוונה בצורה הכי עניינית אני לא רואה את הסיבה למחוק קישור לפורום אחר, ביחוד כזה שלא מהווה איום/סכנה לפורום שלנו. להיפך אם נלה היתה נכנסת לשם והיתה מוצאת חומר על אנגליה/פורטוגל - היא היתה יוצאת נשכרת ואת הרווח הזה היא קיבלה בפורום שלנו אני חושבת שאנחנו יכולים להיות גאים ובטוחים בפורום שלנו, הוא פעיל ותוסס רוב הזמן, הוא מעניין וצבעוני שום לינק לא יקלקל לנו אז למה למחוק?
 

meravbr

New member
תתפלאי.

הקישור היה לקומונה פרטית, לא פורום. את יודעת שאני מרשה פה לא מעט קישורים לפורומים אחרים וזה לחלוטין נתון לשיקול דעתי כמנהלת. ההבדל תהומי בעיני כי כללי התנהגות מנומסת בסיסית לא היו שם. אם נעים לך במקום שבו משמיצים אחרים (שאת מכירה, שאכלת איתם ועם ילדיהם צלחת ליד צלחת) אז באמת, אין לי הרבה מה להגיד לך. נלה יכולה גם לקבל את הקישור במסר (כמו שהמלצתי לננה לעשות במסר) ולגלות שם עולם ומלואו. זאת באמת לא הנקודה. וחבל שאנחנו מקיימות את הדיון הזה כאן, וחבל שאני נאלצת לחזור למחיקות יומיומיות, כי פשוט לא תנתן פה לגיטימציה לעוקצנות תמידית, להתרסה ולארסיות. אם לא הבנת את זה בשנה וחצי שאני מנהלת את הפורום הזה (ונדמה לי שזה היה כך גם כשליטי נהלה את הפורום) אז חבל מאד. אני לא מתכוונת להסביר יותר את המחיקות האלו, נדמה לי שהסברתי מספיק בשנה האחרונה.
 

anatc

New member
אני חושבת שאת יודעת כי אני נגד

עוקצנות תמידית, התרסה וארסיות. תמיד יצאתי חוצץ, אם מעל גבי הפורום/קומונה אם במסרים, וביקשתי מהמתריסים/ות לחדול מהכיוון הלא נעים הזה. אני מנסה לשמור על ענייניות ואובייקטיביות, וחופש הפרט חשוב לי באופן מיוחד. אני מבינה את הזכרונות הלא נעימים, אבל לא מבינה את הרלוונטיות והמשקל שאת נותנת למשהו שכבר מזמן לא רלוונטי. חבל, זה סתם גוזל אנרגיה. נכון שמיצינו?
 

meravbr

New member
חבל

שכתבתי לך משהו שיצא מהבטן, ואת כותבת כאילו את מהאו"ם. כנראה שאת לא מכירה אותי בכלל. בכל מקרה, דברים מסוימים לא ייכתבו בפורום הזה. נקודה. ואם טרולים מסוימים יגדישו את הסאה, כל מילה שלהם בניק הטרולי תמחק, בדיוק כמו שהיה בעבר. חבל שאלו המצבים שהפורום הזה צריך להגרר אליהם.
 
למעלה