אמ...

DAND00SHY

New member
אמ...

אסי...אני מצטערת שאני לא משרשרת פשוט שירשרתי אבל אף אחד לא ענה לי...(או זאת חוצפה זאת חוצפה)... אני לא יכולה לבוא למפגש פורום...אני בחו"ל ואנ יחוזרת בדיוק בשמיני אבל אני לא אספיק להגיע...
אולי אפשר לדחות את זה ביום...???
 

אסִי

New member
אהמממ...

בדיוק באתי להגיב להודעה שלך בשרשור ההוא, אז אני פשוט אעתיק אותה לכאן ואחר כך בשרותך אשרשר: מבחינתי זה דווקא די בסיידר נכון לעכשיו, מאחר ואני לא יודע מה נסגר איתי ומתי אני יוצא לנופש. השאלה אם זה טוב לשאר האנשים שבאים למפגש. אם כן, אז אני לא רואה שום בעיה.
 

DAND00SHY

New member
יופי!!!

תודה!!! אני מקווה שהכל יבתדר לטובה...(מעניין מאיפה זה בא???)
 

NimaZ

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo124.gif כולם להיכנס!הודעה חשובה

מפגש בפורום שתוכנן לשמיני באוגוסט, הועבר לתשיעי
למי שיש בעיה עם התאריך החדש בבקשה להגיד פה וננסה למצוא תאריך שיתאים לכולם! עכשיו, הרבה פעמים שאטלתי איפה בדיוק העזריאלי ובאיחזה שעה. ורק רוני ענתה אז המפגש יהיה בעזריאל בשעה ארבע אחר הצהריים וניפגש על הגג... בתור אחת שלא מתמצאת בעזריאלי אודה לך רוני/מישו אחר, אם תכתבו לי איפה בדיוק הגג ואיפה בדיוק על הגג ניפגש! אמ... למי שיש בעיה עם הזמן/תאריך/שעה/מיקום או שיש לו העדפה אחרת מוזמן לשרשר לפה ונמצא מחליף. יהיה נחמד אם תשרשרו גם את הסיבה שהמשהו המסוים הזה לא מתאים לכם!!! תודע! מסקנה: התשיעי לאוגוסט בשעה 16:00 בעזריאלי, ניפגש על הגג
 

H i L o L a

New member
אני אבדוק את זה

יש לי מסע כזה בחופש,אני אבדוק על איזה תאריך זה יוצא, אני ממש רוצה לפגוש אותכם
נ.ב.בדיקת חתימה..
 

NimaZ

New member
מה?! לאאאא!!! ../images/Emo2.gif

לא מספיק אסי נמצא בסימן שאלה?! אני לא מוכנה!
אני רוצה לראות את כולם מתייצבים בתשיעי לאוגוסט בשעה 16:00 בעזריאלי על הגג!!!
 

Ronush14

New member
../images/Emo45.gifמתאים לי../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

אממממ כבר רשמתי בשרשור על המפגש בדיוק איפה ניפגש וזה... הסבר למבולבלים...
אז נעמה את מוזמנת לחפש את זה ולהעתיק לכאן למען כל מי שלא יודע!
 

NimaZ

New member
בעעע... ../images/Emo3.gif מחר...

לילה טוב וחלומות סונול לכולם! פרשתי!
אבל... אני פוחדת... מה אני אעשה ביום רביעי? אני לא סומכת על הוידאו שלי! איך אני אראה ג'ון דו?!
לכל אלה שלא מכירים (הרבה): ג'ון דו זאתה תוכנית הכי מעולה בעולם והיא משודרת בימי רביעי ב23:00 בערוץ 10!!! אלו שידורים חוזרים (זאת התוכנית האהובה עלי וגיליתי שיש שידורים חוזרים רק בפרק הקודם וכבר עברו חצי עונה
)
... ג'וני בוי הוא כ"כ שקסי!!!
אני פשוט לא יכולה בלי התוכנית הזאת!!! היא כ"כ משלמת!!!
דיגר המניאק!!! שישרף!!! יחד עם כל הפינקסים!!! שימות!!! חתיכת ניוקי אחד!!! שימווווווווווות!!!!!!!!!! שונאת את דיגר!!!
בוגד עלוב!!! זה מה שהוא!!!
אתם רואים מה עשיתם?! עכשיו הזכרתם לי את דיגר!!!
שונאת אותוווווווווווווווווווו!
לילה טוב וחלומות סונול לכולם!
... <אתם יודעים... צריך לעשות איקוון כזה ישן עם מצנפת על הראש...בעע
>
 

H i L o L a

New member
../images/Emo7.gif לאאאאאאאאאאאא

אני בטיול מה2 לאוגוסט עד ה12!!! טוב חבל
רציתי לפגוש אותכם
 

DAND00SHY

New member
../images/Emo10.gif

אוי לא!!! אמ...מה נעשה??? קודם כל...רציתי להגיד ממש תודה לכולם שהסכימו לדחות את המפגש בגללי...
ו
לכולכם!!! אבל אולי אפשר לעשות אאז את המפגש נגיד ב-13...או משהו כזה...אני לא יודעת...פשוט זה ממש חשוב שכולם יבואו...
 

H i L o L a

New member
וואי

אני ממש אשמח אם תוכלו לדחות את זה/להקדים אני ממממש רוצה לבוא.. נו תעשו לי את היום
 
למעלה