בעעע... ../images/Emo3.gif מחר...
לילה טוב וחלומות סונול לכולם! פרשתי!
אבל... אני פוחדת... מה אני אעשה ביום רביעי? אני לא סומכת על הוידאו שלי! איך אני אראה ג'ון דו?!
לכל אלה שלא מכירים (הרבה): ג'ון דו זאתה תוכנית הכי מעולה בעולם והיא משודרת בימי רביעי ב23:00 בערוץ 10!!! אלו שידורים חוזרים (זאת התוכנית האהובה עלי וגיליתי שיש שידורים חוזרים רק בפרק הקודם וכבר עברו חצי עונה
)
... ג'וני בוי הוא כ"כ שקסי!!!
אני פשוט לא יכולה בלי התוכנית הזאת!!! היא כ"כ משלמת!!!
דיגר המניאק!!! שישרף!!! יחד עם כל הפינקסים!!! שימות!!! חתיכת ניוקי אחד!!! שימווווווווווות!!!!!!!!!! שונאת את דיגר!!!
בוגד עלוב!!! זה מה שהוא!!! אתם רואים מה עשיתם?! עכשיו הזכרתם לי את דיגר!!!
שונאת אותוווווווווווווווווווו!
לילה טוב וחלומות סונול לכולם!
... <אתם יודעים... צריך לעשות איקוון כזה ישן עם מצנפת על הראש...בעע
>