Silver Spirit
New member
אמ...סליחה..
שאני ככה לא קשור ודי מתפרץ וזה.. אבל משעמם לי מאוד, ואני מחפש הובי ובזמן האחרון (2 3 שנים נאמר) הבנתי שאני מוצא שאלכוהול זה די מעניין.... ממ.. וחשבתי אולי לקחת איזה קורס ברמנים או משהו חשבתי שיכול להיות נחמד ממ.. השאלה שלי היא אם זה שווה את זה.. אבל תענו באובייקטיביות בקשה? רציתי לדעת יתרונות חסרונות, ועל העבודה אחרי זה.. כי אני לא ממש יודע, והאתרים של הבתיספר לא מי יודע מה אובייקטיביים ממ... אה.. ואם שווה, אז איזה הכי : ) וזהו אני חושב? תודה מראש וסליחה על הסיפור הקצר שחוויתם הרגע.
שאני ככה לא קשור ודי מתפרץ וזה.. אבל משעמם לי מאוד, ואני מחפש הובי ובזמן האחרון (2 3 שנים נאמר) הבנתי שאני מוצא שאלכוהול זה די מעניין.... ממ.. וחשבתי אולי לקחת איזה קורס ברמנים או משהו חשבתי שיכול להיות נחמד ממ.. השאלה שלי היא אם זה שווה את זה.. אבל תענו באובייקטיביות בקשה? רציתי לדעת יתרונות חסרונות, ועל העבודה אחרי זה.. כי אני לא ממש יודע, והאתרים של הבתיספר לא מי יודע מה אובייקטיביים ממ... אה.. ואם שווה, אז איזה הכי : ) וזהו אני חושב? תודה מראש וסליחה על הסיפור הקצר שחוויתם הרגע.