אמת דתית
קראתי פה שנסים לא מוכיחים את אמיתותה של דת מסויימת ואינם מפריחים את כל השאר. אני לא מבין את זה. אם למשל מעמד הר סיני אכן התרחש במציאות, האם זה לא מוכיח שאל היהודי הוא האל האמיתי וכל השאר הם הבלים או "השטן"? אם למשל קורא נס וישו קם לתחיה, האם זה לא מוכיח שהנצרות היא דת האמת וכל השאר הם הבלים? הרי זה אמור לעבוד ככה,לא?
קראתי פה שנסים לא מוכיחים את אמיתותה של דת מסויימת ואינם מפריחים את כל השאר. אני לא מבין את זה. אם למשל מעמד הר סיני אכן התרחש במציאות, האם זה לא מוכיח שאל היהודי הוא האל האמיתי וכל השאר הם הבלים או "השטן"? אם למשל קורא נס וישו קם לתחיה, האם זה לא מוכיח שהנצרות היא דת האמת וכל השאר הם הבלים? הרי זה אמור לעבוד ככה,לא?