אמת אחת?

danielhope

New member
זו תגובה לתגובה שלי?

כי אם כן אז לא הבנתי מה את/ה רוצה ממני
 

התולעת 1

New member
נשיא המדינה הראשון

נשיא המדינה הראשון ויצמן אמר לא לא לא הזקנים שימותו, הזקנים שימותו הם אבק אדם כלכלי ומוסרי, שימותו. אנחנו צריכים רק צעירים. רכבות יצאו לקחו מפא``י לא רצו לקחת מזרחי, מזרחי ולא רצו לקחת חרדים כלום. ככה זה עבד הציונות לא רצתה אבל התמימות והנאיביות שהיתה למזרחי דאז עם הכמיהה לא``י התערבבו ועל זה אמרו כבר חכמים אהבה מקלקלת את השורה, כשאוהבים מדי לא מבחינים בפגמים. אותם אורתודוקסים שהבינו מיד פרשו. לכן יש את החילוק והכיתוב בין החרדים לבין זה כי החרדים יודעים בדיוק מה היו הכונות ואותם חילונים קיצונים שהיו דאז הציונים ידעו בדיוק מה יודעים החרדים. לכן לא יכלו לסבול שהם יודעים את האמת המרה הזאת. העבודה שלהם לא נפסקה, היא ממשיכה רק עם תויות אחרות,אני חוזר שוב פעם על מה שאמרתי. לי אין שום דבר נגד הציונות, אבל לציונות יש נגדי ולדומים לי.
 

238

New member
לא כל שאלה

בס"ד שעולה בפורום הזה,צריכה להוביל לשאלה האם טוב שישראל היא ציונית או לא. אתה חושב שלא צריך שישראל תהיה ציונית?זכותך(אם כי חבל.כפיות טובה אף פעם לא היתה תכונה מוערכת) אבל לא זו היתה השאלה בכלל. זה מה שנשאל בהודעה: האם יש אמת אחת?התשובה לזה היתה -כן,התורה. האם יש פלורליזם דתי,או שיש רק דרך אחת לעבוד בה את הקב"ה? התשובה לזה היתה-יש פלורליזם דתי במידת מה. אם יש לך מה להגיב לזה-בכיף. אחרת-חבל על המילים שלך-ההודעות שלך כ"כ לא משכנעות שאם מישהו/י י/תשתכנע להיות לא ציוני/ת,זה מאוד יפתיע אותי...
 
למעלה