אמר ארקפה

אמר ארקפה

הנהלת רשת "ארקפה" מסרה בתגובה, כי המדיניות הנקוטה ברשת בקשר לגיוס עובדים הינה של שוויון מלא בלא כל הבחנה והבדל של דת, גזע, לאום ומין - ולראיה, רשת ארקפה מעסיקה 21 בני מיעוטים. ההנהלה הוסיפה, כי עם קבלת פרטי התחקיר של גל"צ, אשר עומדים בניגוד גמור לערכי החברה ומנהליה, היא ריעננה וחידדה בפני מנהלי הסניפים את נהלי הגיוס לרשת, והודיעה כי היא מתכוונת להקפיד ולאכוף את מדיניותה השוללת אפליה מכל סוג שהוא.
 
בקיצור

עברו ל"ארומה". לפחות בסניף שאני עבדתי בו (בהחלט סניף "פלצני" בצפון ת"א) היו עובדים רבים ומגוונים בדתם ומוצאם. אחד מהם הפך בינתיים לזכיין של סניף מרכזי אחר ברשת.
 

נץ666

New member
כמומחה בפרוטה ללונדון

או כאורח לרגע, שמתי לב שרוב העובדים שם בבתי קפה, מסעדות של מזון מהיר הם לא אנגלים, כי עיניהם מלוכסנות, גוון עורם נע מחום בהיר ועד חום כהה מאוד וכו' וכו'
 

נץ666

New member
אתה בטוח?

כי נראה לי שהאנגלים עצמם מבדלים את עצמם היטב מכל השאר הבאים אליהם ממקומות שונים. [לצערי/לשמחתי יש לי חברים שם, ואינני מדבר רק מהיכרות שטחית ביותר]
 

mucool2

New member
אני דווקא פגשתי הודים שהצליחו

להשתלב לא רע. יש לא מעט זוגות מעורבים, ולמהגרים יש ייצוג גם בבתי הנבחרים (בניגוד לצרפת, למשל). אם כבר מישהו רוצה להתבדל, אלה חלק מהמהגרים, ביחוד ממדינות האיסלאם.
 

נץ666

New member
אני דווקא פגשתי כמה עובדים

בסוכנויות סיוע למהגרים ולזרים שדוברים אנגלית במבטא אוקספורדי . שנמשיך בפירוט ההכרויות שלנו במאבק התרנגולים המתפתח, אולי, בינינו?
 

mucool2

New member
לא כל כך הבנתי

מי עבדו בסוכנויות הסיוע? במה הם סייעו למהגרים ולזרים? איך זה סותר את מה שכתבתי? ותיקון להודעה הקודמת - ה"מתבדלים" הם ברובם בני דור שני/שלישי ולא המהגרים עצמם.
 

נץ666

New member
ידידי, כבר לא ממש מעניינת אותי

השיחה הזו.
 
ארה"ב שונה מארצות אחרות

ארה"ב כל כולה פסיפס של מהגרים מתקופות שונות שהתגבשו לאומה מכח החוקה, ללא אתוס לאומי מכונן עתיק ומורשת של היסטוריה ארוכה.דור המהגרים לגבי רוב האמריקנים שחיים היום הוא סבא או אבא של סבא שלהם . העם האנגלי ועמי יתר מדינות אירופה הם עמים עתיקים, מימי הביניים ולפני כן.
 
אצלנו - עם גאה יש אפליה הפוכה

בכל מדינות המערב הולכין רק עניים ובני מיעוטים לעבוד במסעדות מזון מהיר ואילו אצלנו, ארץ התעסוקה המוגבלת וכלכלת הביבים, זה הפוך
 

shellyland

New member
והפעם כן תכנו ותקראו?

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=372&msgid=79520774
 
למעלה