אמרתְ לי

אמרתְ לי

את אמרת לי לשכוח - אז שכחתי. את אמרת לי ללכת - ולא חזרתי. את אמרת לי לא - את לא מבינה איך אני יודע לקרא אותך ואני אמרתי לך- אהבה. ( הנה שוב אני כותבת מגבר לאישה... )
 

קסנדרה*

New member
חתלתולונת .......

ברשותך הורדתי לך כמה מלים - קראי ובחני את יצירתך מכאן, השווי והבעיע דעתך. אגב המקור טוב בעיניי לכן נגעתי בו קצת. אמרתּ לי לשכוח - שכחתי. אמרת לי ללכת - לא חזרתי. אמרת לי לא - את לא מבינה איך אני יודע לקרא אותך ואני אמרתי לך- אהבה
 
מעניין אבל -

לדעתי זה נותן הרגשה קרה. אהבתי יותר את היחס האישי "את אמרת לי" אולי ככה זה נשמע חלק וזורם אבל זה מאבד מעצמו. שנשמע מה אחרים יגידו?
 
למעלה