אמפ...חדשה:\

../images/Emo24.gif

ברוך הבא! השתלבות נעימה!
ממ.... מה הקשר בין רחובות להדרים?
 

Simbbam

New member
רחובות עיר ההדרים נו!!

אחח אנשים שלא יודעים היסטוריה
 
ברוכע הבעה../images/Emo70.gif ../images/Emo140.gif

אבי, 15, יהוד. [email protected]
בהצלחה בבגרות מחר. אה, וואלה. את לא עושה בגרות.
דיברנו איתך כבר.
 
ברוכה הבאה../images/Emo65.gif

היום אני חוגגת
אני הדס בת 13 מת"א...[שמר, אשכרה באתי לכתוב גם ..'שבט הרא"ה...' טחח אני יותר מדי בבנ"ע.
]
 

שומו

New member
../images/Emo6.gif

ואני אגיד את זה שוב, כדי שזה יהיה גם על גבי הפורום הזה- יש לך שם ממש יפה
.
 
שניהם לא משהו../images/Emo31.gif.

אין כמו הרא"ה. רק שיהיה לנו שם נורמלי - לא כמו של נצח - מצטערת שמר, - ומדריכה שלי הולכת לוועידת השמות אז בכלל
.
 
למעלה