אמפ...חדשה:\

Anna Black

New member
אמפ...חדשה:\

ידעתי שאצטרך לעשות זאת מתישהו. טוב, אני לא בדיוק חדשה, אני יותר...חרישית:) אני מסתובבת בפורום הזה כבר...המממ...בערך חודש... והחלפתי כינוי באמצע(TheTwilightZone). הגעתי לפה בעקבות אתגר השלבים... וכנראה החלטתי להישאר(אתם נחמדים^_^). אמפ...קצת פרטים עליי... אני אנה... אני בת 19 (כן כה, זקנה-_-). ואני נגד התאוריה שהארי הורוקרוקס:) אז, אמפ, חשבתי שהגיע הזמן להציג את עצמי רשמית. אררר...שלום:)
 
היי! ../images/Emo24.gif

ברוכה הבאה! טוב שהחלטת להצטרף! שתהיה לך השתלבות נעימה!
אני הדר, 15 ואני בעד התיאוריה שהארי הוא הורוקרוקס.
שבת שלום!
 

ספירלי1

New member
ברוכית הבאה!

ב"ה חרגתי ממנהגי ואני אומרת לך ברוכה חחח אני לא אומרת בד"כ..הרב פשוט מודיעים על קיומם ואז נעלמים... אבל את לא! <לפחות אני מקווה חחח> אז תהני פה!
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
ברוכה הבאה!../images/Emo141.gif

אני תמר, בת 16 וחצי, מאיזור השרון
השתלבות נעימה!
 

black robe

New member
ברוכה הבאה../images/Emo13.gif../images/Emo63.gif

אני נטלי, 12 וחצי
שהות נעימה
גמאני נגד תאורית הארי-הוא-ההורקרוקס-האחרון
 

דנקי

New member
וולקאם!! ../images/Emo140.gif

השתלבות נעימה!!
דניאלה, בת 11 וחצי מהמרכז..
 

tamar05

New member
ברוכה הבאה!../images/Emo24.gif

אני תמר, 15. השתלבות מהירה! וואי.. כמה זמן לא הייתי פה.. התגעגעתי.
 

Evil T

New member
קוראים לך אנה, נכון?

סתם, ברוכה הבאה זוכרת, דיברת איתי קצת אתמול?
 

פלאפאל

New member
~את~ זקנה?!

אני מחר בת חמש עשרה וחצי! [כן כן, מזל טוב לי
] ברוכה הבאה וזה. אם אי פעם גם אהיה ממש חלק מהפורום הזה אחזור כדי לאחל לך השתלבות מהירה ושאר שטויות. *הולכת לשמור שבת*
 

Anna Black

New member
^_^בגרויות, מתכונות, האפוקליפסה

חראגיל:) ארגגג... אני צריכה לתפוס אותך לשיחה לגבי הפיק-_- מה שלומך?^_^
 

Simbbam

New member
גם אני חדש ../images/Emo13.gif

ובעצם לא כל כך חדש. קורא פה לעיתים. מתן, בן 17 וחצי מרחובות, עיר ההדרים
ולי זה נשמע סביר ואפילו די סביר שהארי הוא ההורקרוקס האחרון.
 
למעלה