Anna Black
New member
אמפ...חדשה:\
ידעתי שאצטרך לעשות זאת מתישהו. טוב, אני לא בדיוק חדשה, אני יותר...חרישית
אני מסתובבת בפורום הזה כבר...המממ...בערך חודש... והחלפתי כינוי באמצע(TheTwilightZone). הגעתי לפה בעקבות אתגר השלבים... וכנראה החלטתי להישאר(אתם נחמדים^_^). אמפ...קצת פרטים עליי... אני אנה... אני בת 19 (כן כה, זקנה-_-). ואני נגד התאוריה שהארי הורוקרוקס
אז, אמפ, חשבתי שהגיע הזמן להציג את עצמי רשמית. אררר...שלום
ידעתי שאצטרך לעשות זאת מתישהו. טוב, אני לא בדיוק חדשה, אני יותר...חרישית