אממ ציור...

lollipop girl

New member
אממ ציור...

אני רוצה להראות לכם את הציור שלי שציירתי לפני חודשיים בעזרתה של המורה שלי שקוראים לה ילנה... זו פעם ראשונה שאני מציירת ככה :) אמממ לא ידעתי לאיפה לשרשר את זה אז פתחתי הודעה חג=דשה, אני מקווה שאתם לא כועסים... :/ אממ טוב... :)
 

רותה22

New member
למה שנכעס? זה בסדר לפתוח הודעה

חדשה רק לזכור לשרשר את ההמשך. לגבי הציור אז מאוד מעניין ויפה . הצילום לא מחמיא כנראה לעבודה לא רואים די את הפרטים
 

lollipop girl

New member
כן, צילמתי את זה מהמצלמה של המחשב

זה הציור הראשון שלי ויש שם קצת טעויות אבל לא נורא אני אשתפר, עכשיו אני מציירת ציור צבעוני ... אמממ זה שיעור אומנות לימודי בחירה זתומרת היו לנו מקצועות לבחור אני באומנות ואני מקווה ללמוד ולהגיע לרמה שלכם :)
 

KOMY

New member
lollipop girl ציור ראשון?... בחייך!

מאוד יפה! וגם אם הצילום לא הכי טוב, ניתן להתרשם מהעבודה באופן כללי... יפה-יפה! רק חבל נורא שלא רואים פרטים. המשיכי לצייר ולהתפתח ובטח להעלות גם את התמונות הצבעוניות שלך אלינו!
 
למעלה