lollipop girl
New member
אממ ציור...
אני רוצה להראות לכם את הציור שלי שציירתי לפני חודשיים בעזרתה של המורה שלי שקוראים לה ילנה... זו פעם ראשונה שאני מציירת ככה
אמממ לא ידעתי לאיפה לשרשר את זה אז פתחתי הודעה חג=דשה, אני מקווה שאתם לא כועסים... :/ אממ טוב... 
אני רוצה להראות לכם את הציור שלי שציירתי לפני חודשיים בעזרתה של המורה שלי שקוראים לה ילנה... זו פעם ראשונה שאני מציירת ככה