אממממממממ........

  • פותח הנושא ch69
  • פורסם בתאריך

ch69

New member
אממממממממ........

כשאני מנסה להיכנס לאייסיקיו, אז מופיעה לי הודעה שאומרת שאני צריכה לרשום את הסיסמה שלי. אני רושמת את הסיסמה שלי ואז מופיעה לי הודעה שהסיסמה לא נכונה ושאני לא יכולה להתחבר... מה עושים?! תודה מראששששש....
 
מה הגירסא ? אם 2003a אז רשימת

המשתתפים נמצאת אצלך במחשב ותוכל להירשם מחדש, לקבל מספר אחר ולהתחיל להכניס את כולם חזרה אחד-אחד. זה כמובן אמצעי אחרון. מישהו בבית לא קישקש ב-ICQ והגדיר סיסמא ? לבד היא בטח לא הגיעה לשם.
 

Lman

New member
כנסי לפה

אין מה לעשות את לא זוכרת את הססמא ואכלת אותה אלא אם כן רשמת את האימיל שלך באיסיקיו ואז את יכולה לשלוח את הססמא לדואר שלך דרך האתר WWW.ICQ.COM/PASSWORD בהצלחה!
 

ch69

New member
אני יודעת את הסיסמה

ואני רושמת אותה אבל אני לא מבינה למה היא לא נכונההההה...
 
למעלה