כשאני מנסה להיכנס לאייסיקיו, אז מופיעה לי הודעה שאומרת שאני צריכה לרשום את הסיסמה שלי. אני רושמת את הסיסמה שלי ואז מופיעה לי הודעה שהסיסמה לא נכונה ושאני לא יכולה להתחבר... מה עושים?! תודה מראששששש....
המשתתפים נמצאת אצלך במחשב ותוכל להירשם מחדש, לקבל מספר אחר ולהתחיל להכניס את כולם חזרה אחד-אחד. זה כמובן אמצעי אחרון. מישהו בבית לא קישקש ב-ICQ והגדיר סיסמא ? לבד היא בטח לא הגיעה לשם.
אין מה לעשות את לא זוכרת את הססמא ואכלת אותה אלא אם כן רשמת את האימיל שלך באיסיקיו ואז את יכולה לשלוח את הססמא לדואר שלך דרך האתר WWW.ICQ.COM/PASSWORD בהצלחה!