אמון

אמון

עובדת לאחרונה על אמון בעצמי בכל מיני תחומים. כשאני מרגישה אמון בעצמי ההרגשה נפלאה. האם אתם עובדים על אמון, ואיך?
 
מה הכוונה שלך אמון עצמי ?

על האמונות הכלליות שיש בך ? או אמונות שיש לך כלפי עצמך ? אם זה על אמון - מתוך אני מאמינה לעצמי ...אז לא אני לא מאמינה לעצמי אבל אני מאמינה בי ..האם זה נשמע מובן ??? אני מאמינה בי ובכוח שיש בי ....אבל אני לא מאמינה למחשבות שיש לי על עצמי. שם נמצא השופט והביקורת העצמית שאנחנו עדיין בדין בדברים בלה..בלה..בלה... ( זה רק בגלל מה שעובר לי בראש (השופט) עכשיו על כתיבת ההודעה הזו
)
 
הכוונה לאמון בשונה מאמונה

אנרגיית אמון. לא אמונות שיש לי לגבי עצמי.... פשוט על אנרגיית האמון. עכשיו זה מובן למה התכוונתי?
 

יעל :-)

New member
אנרגיית אמון??

לא מבינה
לא יודעת מה הכוונה לאנרגיית אמון. אבל הבנתי את המתבוננת. אולי אפשר הסבר? בבקשה
 
לא יודעת כרגע להסביר זאת במילים

אוקיי, ננסה משהו אחר: תנזי להיזכר בפעם כלשהי שהרגשת אמון בעצמך, ביכולות שלך, במה שיקרה וכו'... זוכרת פעם כזאת?
 
אני חושבת שהבנתי ..

כמו שהפתגם אומר "פתי מאמין לכל דבר"
אמון בעצמך, באנשים אחרים בקיצור...אמוּן... בקלפי אושו הוא נקרא "the fool" ציטוט : "מרגע לרגע ובכל צעד השוטה עוזב את העבר מאחור. הוא אינו נושא דבר מלבד הטוהר שלו, את תמימותו ואת האמון שלו המסומלים ע"י הוורד הלבן שבידו. הדוגמא המקושטת על המקטורן שלו מכילה את הצבעים של כל יסודות הטארוט ומצביעה על כך שהוא נמצא בהרמוניה עם כל הסובב אותו. האינטואיציה שלו נמצאת בשיאה. ברגע זה לשוטה יש את תמיכת היקום לעשות את הקפיצה הגדולה הזאת לתוך הלא נודע. הרפתקאות מחכות לו בנהר החיים. הקלף מציין שאם תיתן אמון באינטואיציה שלך ברגע זה, בתחושה שלך של "צדק" הדברים, אינך יכול לטעות. ייתכן ופעולותיך ייראו "מטופשות" לאחרים ואפילו לעצמך. אם תנסה לנתח אותם בשכל ההגיוני. אך מקום ה"אפס" שתופס השוטה הוא מספר חסר המספר ובו האמון והתמימות הם המנחים ולא סקפטיות וניסיון העבר." אם הבנתי נכון ולזה התכוונת, אז זה לא השיעור שלי בחיים האלה
 

natalynataly

New member
אמון... נושא מרכזי ורציני ביותר....

זה לא דבר מובן מאיליו. להאמין שאני מסוגלת. להאמין ביכולות שלי. להאמין שמה שאני עושה/מחליטה נכון.... להאמין שאכן , יש לי כשרונות. שאני טובה במה שאני עושה. כמובן, האמון הוא ללא יוהרה מיותרת. יש עוד הרבה טובים. יש עוד הרבה מוצלחים. ובכל זאת, להאמין שאני מסוגלת... מחזיקה מעמד במה שהחלטתי... זה אחד האתגרים הגדולים עליהם עבדתי/אני עובדת בשנים האחרונות. אחרי ילדות בו לא חשתי שיש למישהו אמון בי, שחשתי אפס. (אני לא כל כך זוכרת שהיו אומרים לי את זה, אבל זה מה ששודר). הפידבק החיובי שאני מקבלת מילדיי ומבן זוגי זה התרופה ההכי גדולה בנידון. זה מוכיח שאמון שאני מרגישה משתקף החוצה. שאני ראויה לאמון הזה. אני מוכשרת. אני טובה. (אני אומרת את זה שוב, כדי לא לשכוח... כדי להפנים... זה נכון לכל אחד מאיתנו !)
 
למעלה