אמגאמג

D amaged R oses

New member
אמגאמג

קניתי קופסא אחת ואחת אחותי קנתה ויצאו דברים מעאפנים. עשיתי גיפט לקשת שלי של 11 קופסאות [כי רצינו שייצא קופון שיער!] יצאה חנות וחיה של דרקון, נשק לקשת [אבל הוא כנראה יהיה קרוסבואו
] והדברים האלה שיוצאים על הכוכבי זריקה. 6 שקים שכל אחד שווה מיליון. 2 קנדי ספרינקל ועוד משהו שאני לא זוכרת? החנות היא... ל3 חודשים! שמישהו עומד. [סיון תעשי גם! שייצא לך! זה יחסוך לך מאוד בקטע של החנויות
] אני כלכך מאושרת!
אני רוצה עוד 11 כרטיסים אבל אחותי רוצה חנות ומתבאסת עליי שיצא לי, ואם ייצא קופון שיער אני רוצה אצל הקשת
ואם ייצאו עוד חיות אני סתם אדפק.. אין לי מה לעשות עם עוד חיות אצלו. קצת מבאס שיוצאים דברים כאלה לא לשימוש. כנראה אעשה בחשבון אחר וכבר אקנה קופון שיער לו. אבל זה ממש משתלם! יוצאים שם דברים ששווים הרבה יותר! וזה כלכך כייף
 

deisy

New member
והחיה של פינק בין

הבנתי שהיא לא צריכה מים להחיאה.. כתוב שהיא permanent לינה... שי קיבל אחד!!! בדיוק נכנסתי אתמול עם הנוב שלי וראיתי הודעה שהוא קיבל את פינק בין כחיה!!
 
למעלה