אמבטיה
1) יש גם אמבטיות סטנדרטיות באורך 130-140. פחות מזה זה כבר לא אמבטיה, אז אם אין לכם מקום חבל על הזמן. 2) אמבטיה מובנית, אם אני מבין נכון, זה לבנות אמבטיה ע"י יציקת בטון וציפוי עם פסיפס, אבל זה עולה אלפי שקלים. 3) אי אפשר לעשות כלום בלי אישור של בעל הדירה.