rakeffett1
New member
נמאס לי נמאס לי נמאס לי טריגר
אוףףףףףףףףףףףףף נמאס לי לחיות ככה..כל הזמן קשה לי..כל הזמן קרועה בין כמיהה לפחד..לא יודעת כבר איך להתיחס לאנשים סביבי..איך להתיחס לטיפול..לפסיכולוגית..לחיים..מרגישה כל כך לבד..נטושה..לא רצויה..מגעילה..לא רואה סיכוי לעתיד טוב יותר..כל כך המון שנים ללא מגע..עד מתי? עד גיל 80??? אני כבר לא צעירה..כל השנים מתבזבזות לי ככה סתם..דייייייי...כבר אין לי כוחות..אני מתפקדת כל הזמן..אני אמא לבנות שלי..מטפלת בהם..דואגת להם..ומי דואג לי?? מי מטפל בי??? למה לי לא מגיע חיבוק? למה לי לא מגיע ליטוף? מישהו..מישהי..שיגיד לי שהכל יהיה בסדר??טוב כנראה לא מגיע לי... רקפת
אוףףףףףףףףףףףףף נמאס לי לחיות ככה..כל הזמן קשה לי..כל הזמן קרועה בין כמיהה לפחד..לא יודעת כבר איך להתיחס לאנשים סביבי..איך להתיחס לטיפול..לפסיכולוגית..לחיים..מרגישה כל כך לבד..נטושה..לא רצויה..מגעילה..לא רואה סיכוי לעתיד טוב יותר..כל כך המון שנים ללא מגע..עד מתי? עד גיל 80??? אני כבר לא צעירה..כל השנים מתבזבזות לי ככה סתם..דייייייי...כבר אין לי כוחות..אני מתפקדת כל הזמן..אני אמא לבנות שלי..מטפלת בהם..דואגת להם..ומי דואג לי?? מי מטפל בי??? למה לי לא מגיע חיבוק? למה לי לא מגיע ליטוף? מישהו..מישהי..שיגיד לי שהכל יהיה בסדר??טוב כנראה לא מגיע לי... רקפת