אם עובדים על המסילות בין תל אביב להרצליה

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מצאתי מידע על כך באתר הרכבת. אבל יש הסעה להרצלייה 24?

קראתי על כך, תבדקי באתר הרכבת או בפרסומים הרלבנטיים.
לא מצאתי מידע על כך באתר הרכבת. אבל יש הסעה להרצלייה 24?
כי משום מה בתקשורת היה כתוב שזה רק בלילה (מנתב"ג ישירות לתחנת הרכבת הרצלייה) אבל עכשיו אני רואה בקובץ באתר ר"י שזה בעצם לאורך כל היממה:
http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Documents/הסעות בין הרצליה - סבידור - נתבג.pdf
&nbsp
עכשיו רק נשאלת השאלה כמה עמוסות ההסעות האלה ואם הן מלאות לגמרי האם מוציאים הסעה נוספת או שצריך להמתין לבאה... (ואגב, על פניו נראה שמי שצריך להגיע לסבידור מרכז או להרצלייה יכול לנסוע בחינם בכיף שלו).
 
מונית שרות לחיפה נשמע כמו הפתרון המתאים ביותר לגברת

בהקשר לזה, הבנתי שהרכבת עוקפת ת"א נוסעת לאט, עד 80 קמ"ש?
אני עדיין מנסה למצוא פתרון לאזרחית ותיקה שעתידה לנחות בנתב"ג בחמישי אחה"צ/לפנות ערב וצריכה להגיע לעכו במינימום טרטור (אחרי טיסה ממושכת ממערב ארה"ב + מזוודה שיהיה קשה לה לסחוב, לכן רכבת להגנה + אוטובוס להרצלייה + רכבת לעכו זה לא טוב עבורה, יותר מדי החלפות). חבל שההסעות הישירות מנתב"ג להרצלייה הן רק בלילה.

&nbsp
חשבתי להציע לה לקחת מונית ספיישל מנתב"ג לתחנת לוד (כ-70 ש"ח), אבל אם הרכבת פעם בשעה והיא ממש אטית זה נשמע כמו פתרון לא מוצלח.

&nbsp
יש אולי שירות של מוניות שירות מנתב"ג ישר לצפון? לעכו או לחיפה? למשל כאלה שנוסעות בכביש 6 ולא נכנסות לבלגן של ת"א... (הבנתי שהיום בבוקר היו פקקים היסטריים, חבר סיפר שנדרש לו זמן כפול להגעה לעבודה בת"א).
&nbsp
כמובן, אם המונית מגיעה לחיפה היא צריכה להביא אותה לתחנה שבה יש נסיעת המשך בלי שהיא תצטרך ללכת הרבה או להמתין הרבה (שוב, מדובר באישה מבוגרת קטנת ממדים + מזוודה כבדה ועוד אחרי טיסה מפרכת), למשל פתח של תחנת רכבת / תחנה מרכזית / מוניות לעכו.
&nbsp
לו פרסמו את דבר העבודות חודשים מראש, אפשר היה לנסות להחזיר אותה בטיסת לילה (או ביום אחר) ואז היה הרבה יותר פשוט... היא נוחתת בשיא העומס בכבישים ועוד ביום חמישי... חשבתי לעזור לה עם רכב פרטי אבל הגעתי למסקנה שזה יהיה טירוף בלתי אפשרי (בשעות האלה).
תקעה אותנו חזק, רכבת ישראל. כבר שבוע אני שוברת את הראש מה לעשות.

&nbsp
רעיונות?
מונית שרות לחיפה נשמע כמו הפתרון המתאים ביותר לגברת
תבררי במוניות עמל כמה זה אמור לעלות
&nbsp
לחילופין שתתפנק במונית ספיישל עד להרצליה או עד הבית, כמה שהכיס מאפשר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כבר ביררתי, לא בטוח שתהיה מונית לעכו... והם לא נוסעים דרך 6

מונית שרות לחיפה נשמע כמו הפתרון המתאים ביותר לגברת
תבררי במוניות עמל כמה זה אמור לעלות
&nbsp
לחילופין שתתפנק במונית ספיישל עד להרצליה או עד הבית, כמה שהכיס מאפשר
כבר ביררתי, לא בטוח שתהיה מונית לעכו... והם לא נוסעים דרך 6
מונית ספיישל עד לעכו היא כ-700 ש"ח. להרצלייה יש הסעות חינם לפי אתר הרכבת, רק שבכל אמצעי התקשורת פרסמו שזה רק בשעות הלילה, ומשום מה בקובץ שמצאתי באתר הרכבת השעות הן לאורך כל היום, אז אני מבולבלת.
 

Bus Nerd

Active member
בהתחשב בפקקים של חמישי אחר הצהריים

כבר ביררתי, לא בטוח שתהיה מונית לעכו... והם לא נוסעים דרך 6
מונית ספיישל עד לעכו היא כ-700 ש"ח. להרצלייה יש הסעות חינם לפי אתר הרכבת, רק שבכל אמצעי התקשורת פרסמו שזה רק בשעות הלילה, ומשום מה בקובץ שמצאתי באתר הרכבת השעות הן לאורך כל היום, אז אני מבולבלת.
בהתחשב בפקקים של חמישי אחר הצהריים
הסעות חינם לתחנת הרצליה ייקחו כנראה יותר זמן ממונית ללוד ומשם רכבת (הרכבת עושה לוד-הרצליה תוך חצי שעה. אין סיכוי לזמן כזה מלוד להרצליה בפקקים של חמישי). עם זאת, היתרון של ההסעות האלו היא התדירות - סביר להניח שעדיף לנסוע קצת יותר זמן ולהגיע לתחנה שמננה יש רכבות תדירות (הרצליה) מאשר לפספס את הרכבת בלוד ולחכות שעה בתחנה.
&nbsp
בכל מקרה, בהצלחה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן... אבל הן חינם. התדירות כל חצי שעה כל היום, לפי הקובץ

בהתחשב בפקקים של חמישי אחר הצהריים
הסעות חינם לתחנת הרצליה ייקחו כנראה יותר זמן ממונית ללוד ומשם רכבת (הרכבת עושה לוד-הרצליה תוך חצי שעה. אין סיכוי לזמן כזה מלוד להרצליה בפקקים של חמישי). עם זאת, היתרון של ההסעות האלו היא התדירות - סביר להניח שעדיף לנסוע קצת יותר זמן ולהגיע לתחנה שמננה יש רכבות תדירות (הרצליה) מאשר לפספס את הרכבת בלוד ולחכות שעה בתחנה.
&nbsp
בכל מקרה, בהצלחה!
אכן... אבל הן חינם. התדירות כל חצי שעה כל היום, לפי הקובץ
http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Documents/הסעות בין הרצליה - סבידור - נתבג.pdf
השאלה אם הן אכן קיימות ומה מצב העומס עליהן (אם האוטובוס מלא, האם מוציאים עוד אחד או שצריך להמתין עוד חצי שעה?). זה בעיקר מוזר לי כי בכל אמצעי התקשורת שדיווחו על החלופות נכתב מפורשות שהסעות כאלה יהיו רק בלילה. האם הקובץ לא מעודכן או משהו במידע לתקשורת...?
 

Bus Nerd

Active member
יותר סביר שהמידע לתקשורת היה מוטעה

אכן... אבל הן חינם. התדירות כל חצי שעה כל היום, לפי הקובץ
http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Documents/הסעות בין הרצליה - סבידור - נתבג.pdf
השאלה אם הן אכן קיימות ומה מצב העומס עליהן (אם האוטובוס מלא, האם מוציאים עוד אחד או שצריך להמתין עוד חצי שעה?). זה בעיקר מוזר לי כי בכל אמצעי התקשורת שדיווחו על החלופות נכתב מפורשות שהסעות כאלה יהיו רק בלילה. האם הקובץ לא מעודכן או משהו במידע לתקשורת...?
יותר סביר שהמידע לתקשורת היה מוטעה
אבל לא הייתי סומך על זה, הכי טוב לפנות לרכבת (בצ'אט באינטרנט, בפייסבוק, או בטלפון) ולשאול אותם. הם בד"כ עונים די מהר בטלפון מהניסיון (המועט) שלי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה על ההמלצה! שאלתי בצ'ט וההסעות הן אכן כל היום

יותר סביר שהמידע לתקשורת היה מוטעה
אבל לא הייתי סומך על זה, הכי טוב לפנות לרכבת (בצ'אט באינטרנט, בפייסבוק, או בטלפון) ולשאול אותם. הם בד"כ עונים די מהר בטלפון מהניסיון (המועט) שלי.
תודה על ההמלצה! שאלתי בצ'ט וההסעות הן אכן כל היום
והנציגה שענתה לי טענה שהם דואגים לכלל הנוסעים בהתאם לעומס. חבל שההודעות לתקשורת מטעות את הציבור.
 
הייתי בתחנה בהרצליה לפני שעה +-

בהקשר לזה, הבנתי שהרכבת עוקפת ת"א נוסעת לאט, עד 80 קמ"ש?
אני עדיין מנסה למצוא פתרון לאזרחית ותיקה שעתידה לנחות בנתב"ג בחמישי אחה"צ/לפנות ערב וצריכה להגיע לעכו במינימום טרטור (אחרי טיסה ממושכת ממערב ארה"ב + מזוודה שיהיה קשה לה לסחוב, לכן רכבת להגנה + אוטובוס להרצלייה + רכבת לעכו זה לא טוב עבורה, יותר מדי החלפות). חבל שההסעות הישירות מנתב"ג להרצלייה הן רק בלילה.

&nbsp
חשבתי להציע לה לקחת מונית ספיישל מנתב"ג לתחנת לוד (כ-70 ש"ח), אבל אם הרכבת פעם בשעה והיא ממש אטית זה נשמע כמו פתרון לא מוצלח.

&nbsp
יש אולי שירות של מוניות שירות מנתב"ג ישר לצפון? לעכו או לחיפה? למשל כאלה שנוסעות בכביש 6 ולא נכנסות לבלגן של ת"א... (הבנתי שהיום בבוקר היו פקקים היסטריים, חבר סיפר שנדרש לו זמן כפול להגעה לעבודה בת"א).
&nbsp
כמובן, אם המונית מגיעה לחיפה היא צריכה להביא אותה לתחנה שבה יש נסיעת המשך בלי שהיא תצטרך ללכת הרבה או להמתין הרבה (שוב, מדובר באישה מבוגרת קטנת ממדים + מזוודה כבדה ועוד אחרי טיסה מפרכת), למשל פתח של תחנת רכבת / תחנה מרכזית / מוניות לעכו.
&nbsp
לו פרסמו את דבר העבודות חודשים מראש, אפשר היה לנסות להחזיר אותה בטיסת לילה (או ביום אחר) ואז היה הרבה יותר פשוט... היא נוחתת בשיא העומס בכבישים ועוד ביום חמישי... חשבתי לעזור לה עם רכב פרטי אבל הגעתי למסקנה שזה יהיה טירוף בלתי אפשרי (בשעות האלה).
תקעה אותנו חזק, רכבת ישראל. כבר שבוע אני שוברת את הראש מה לעשות.

&nbsp
רעיונות?
הייתי בתחנה בהרצליה לפני שעה +-
ראיתי הסעה משם ישירות לנתב"ג.. אני מניחה שיש גם בכיוון השני ...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן כך, תודה. מה מצב העומס בתחנה? נסבל, או טירוף חושים?

הייתי בתחנה בהרצליה לפני שעה +-
ראיתי הסעה משם ישירות לנתב"ג.. אני מניחה שיש גם בכיוון השני ...
אכן כך, תודה. מה מצב העומס בתחנה? נסבל, או טירוף חושים?
 
כמו שכבר רשמו פה לגבי הנסיעה מנתב"ג לצפון

אכן כך, תודה. מה מצב העומס בתחנה? נסבל, או טירוף חושים?
כמו שכבר רשמו פה לגבי הנסיעה מנתב"ג לצפון
כנראה עדיף הסעה להרצליה+רכבת מאשר סיכוי שתצטרך להמתין שעה בתחנה בלוד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה, אם כי זה עדיין לא עונה לי על השאלה...

כמו שכבר רשמו פה לגבי הנסיעה מנתב"ג לצפון
כנראה עדיף הסעה להרצליה+רכבת מאשר סיכוי שתצטרך להמתין שעה בתחנה בלוד.
תודה, אם כי זה עדיין לא עונה לי על השאלה...
 

orchilit

New member
למה, בעצם, לא עשו את העבודות בחגים כשיש פחות לחץ

אם עובדים על המסילות בין תל אביב להרצליה
איך הרכבת המיוחדת מהוד השרון לבנימינה נוסעת על הקטע שבין תל אביב להרצליה? השאירו מסילה אחת פנויה?
למה, בעצם, לא עשו את העבודות בחגים כשיש פחות לחץ
של יוממים וחיילים ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי יש לחץ של מטיילים... (נידון בשרשור שכבר עבר לעמוד הקודם)

למה, בעצם, לא עשו את העבודות בחגים כשיש פחות לחץ
של יוממים וחיילים ?
כי יש לחץ של מטיילים... (נידון בשרשור שכבר עבר לעמוד הקודם)
 

orchilit

New member
לא הייתי בטוח שזו הסיבה. אולי פופוליסטי - אבל נשמע לי טיפשי

כי יש לחץ של מטיילים... (נידון בשרשור שכבר עבר לעמוד הקודם)
לא הייתי בטוח שזו הסיבה. אולי פופוליסטי - אבל נשמע לי טיפשי
לחץ של יוממים וחיילים לא יותר גדול מלחץ מטיילים ?
 

Bus Nerd

Active member
בסוכות יש גם יוממים וגם מטיילים

לא הייתי בטוח שזו הסיבה. אולי פופוליסטי - אבל נשמע לי טיפשי
לחץ של יוממים וחיילים לא יותר גדול מלחץ מטיילים ?
בסוכות יש גם יוממים וגם מטיילים
ולא כל החיילים בחופשה, רק חלקם.
&nbsp
נראה לי גם שמטיילים הם קהל שהרכבת מעדיפה למשוך, הכוונה הרבה פעמים הם אנשים שלא יוממים ברכבת, והטיול זו הזדמנות של הרכבת להראות להם "תראו איזה שירות נוח אנחנו מציעים" - אם הם יראו שהנסיעה נוחה ויעילה, הם ישקלו לעבור לרכבת במקום לרכב הפרטי.
&nbsp
בכל מקרה, אני לא חושב שלאף אחד (חוץ מלר"י ולמשרד התחבורה) יש נתונים מדוייקים על מתי יש יותר נוסעים - בחול המועד או ביום רגיל.
&nbsp
עוד אחת מהסיבות שמנכ"ל הרכבת ציין היא שלא רצו להכריח מעובדי הרכבת לעבוד בחג, שזה הגיוני בסה"כ, אנשים נפגשים עם המשפחה בחגים ולעבוד בחג זה יותר גרוע מלעבוד בשבת.
 

benshap2

New member
אבל הכבישים ריקים יחסית במקביל, וזה גם רק 3 ימים

בסוכות יש גם יוממים וגם מטיילים
ולא כל החיילים בחופשה, רק חלקם.
&nbsp
נראה לי גם שמטיילים הם קהל שהרכבת מעדיפה למשוך, הכוונה הרבה פעמים הם אנשים שלא יוממים ברכבת, והטיול זו הזדמנות של הרכבת להראות להם "תראו איזה שירות נוח אנחנו מציעים" - אם הם יראו שהנסיעה נוחה ויעילה, הם ישקלו לעבור לרכבת במקום לרכב הפרטי.
&nbsp
בכל מקרה, אני לא חושב שלאף אחד (חוץ מלר"י ולמשרד התחבורה) יש נתונים מדוייקים על מתי יש יותר נוסעים - בחול המועד או ביום רגיל.
&nbsp
עוד אחת מהסיבות שמנכ"ל הרכבת ציין היא שלא רצו להכריח מעובדי הרכבת לעבוד בחג, שזה הגיוני בסה"כ, אנשים נפגשים עם המשפחה בחגים ולעבוד בחג זה יותר גרוע מלעבוד בשבת.
אבל הכבישים ריקים יחסית במקביל, וזה גם רק 3 ימים
 

Bus Nerd

Active member
ואיך תדחוף עבודות של שמונה ימים לשלושה ימים?

אבל הכבישים ריקים יחסית במקביל, וזה גם רק 3 ימים
ואיך תדחוף עבודות של שמונה ימים לשלושה ימים?
כשברכבת עוד אומרים לנו שבמקור העבודות תוכננו לשלושה שבועות והמנכ"ל הורה שחייבים לעבוד 24 שעות ביממה כדי שיהיה אפשר לסיים את זה בפחות זמן.
&nbsp
אי אפשר היה לעשות את העבודות האלו בסוכות בלי להכריח עובדים רבים לעבוד בזמן החג, ובחגים, הרבה יותר מבשבת, אנשים רוצים להיות עם המשפחות שלהם, ולטייל עם הילדים, וכו'
 

benshap2

New member
להיפך! קח 11 ימים!

ואיך תדחוף עבודות של שמונה ימים לשלושה ימים?
כשברכבת עוד אומרים לנו שבמקור העבודות תוכננו לשלושה שבועות והמנכ"ל הורה שחייבים לעבוד 24 שעות ביממה כדי שיהיה אפשר לסיים את זה בפחות זמן.
&nbsp
אי אפשר היה לעשות את העבודות האלו בסוכות בלי להכריח עובדים רבים לעבוד בזמן החג, ובחגים, הרבה יותר מבשבת, אנשים רוצים להיות עם המשפחות שלהם, ולטייל עם הילדים, וכו'
להיפך! קח 11 ימים!
שישי, שבת
ערב חג , חג
3 ימי חול המועד
שישי, שבת
ערב חג שני, חג שני
&nbsp
11 ימים מלאים שבהם רקק ב- 3 נגרם סבל לאזרחים, וגם הוא במקביל לכבישים ריקים יחסית.
&nbsp
איך שלא תסובב את זה, ההתעללות באזרחים החודש מיותרת לחלוטין.
 

Bus Nerd

Active member
אי אפשר להכריח אנשים לעבוד בחג

להיפך! קח 11 ימים!
שישי, שבת
ערב חג , חג
3 ימי חול המועד
שישי, שבת
ערב חג שני, חג שני
&nbsp
11 ימים מלאים שבהם רקק ב- 3 נגרם סבל לאזרחים, וגם הוא במקביל לכבישים ריקים יחסית.
&nbsp
איך שלא תסובב את זה, ההתעללות באזרחים החודש מיותרת לחלוטין.
אי אפשר להכריח אנשים לעבוד בחג
בשבת אפשר בקלות. בחג זה הרבה יותר קשה.
&nbsp
קיבלת שבעה ימים אם מורידים חג וערב חג.
&nbsp
אפילו אם לא איכפת לך מהעובדים, אתה צריך להבין שלרכבת יש ועד חזק שלא היה נותן לזה לקרות, והתוצאה הייתה או דחייה של לוחות הזמנים או עוד יותר סבל לכולם. ההנהלה שלא רוצה לריב עם העובדים שלה ולתת להם תנאי עבודה נאותים עשתה בשכל.
&nbsp
בכל מקום בעולם יש לפעמים השבתות בשביל עבודות תשתית. לפעמים הן נמשכות חודשים ארוכים. שמונה ימים שבהם יותר קשה להגיע לעבודה זה לא נורא כל כך בהתחשב בנסיבות.
 

benshap2

New member
אז אל תכריח יהודים לעבוד בחג

אי אפשר להכריח אנשים לעבוד בחג
בשבת אפשר בקלות. בחג זה הרבה יותר קשה.
&nbsp
קיבלת שבעה ימים אם מורידים חג וערב חג.
&nbsp
אפילו אם לא איכפת לך מהעובדים, אתה צריך להבין שלרכבת יש ועד חזק שלא היה נותן לזה לקרות, והתוצאה הייתה או דחייה של לוחות הזמנים או עוד יותר סבל לכולם. ההנהלה שלא רוצה לריב עם העובדים שלה ולתת להם תנאי עבודה נאותים עשתה בשכל.
&nbsp
בכל מקום בעולם יש לפעמים השבתות בשביל עבודות תשתית. לפעמים הן נמשכות חודשים ארוכים. שמונה ימים שבהם יותר קשה להגיע לעבודה זה לא נורא כל כך בהתחשב בנסיבות.
אז אל תכריח יהודים לעבוד בחג
בחג קח קבלני משנה שמעסיקים רק את מי שאינו יהודי, זו לא באמת בעיה.
&nbsp
אגב, "עבודות מסביב לשעון"...היום הסתכלתי מגשר ההגנה צפונה.
לא ראיתי עובד בודד או כלי עבודה בודד.
ואז הסתכלתי מגשר השלום דרומה ובצד השני צפונה.
וגם שם ובתחנה עצמה לא ראיתי עובד בודד ולא כלי עבודה בודד.
&nbsp
&nbsp
גם הפסים עצמם היו מורכבים לחלוטין.
&nbsp
יש לי הרגשה שלפחות לגבי חלק מהמקטע, יכלו פחות להקשות על הנוסעים.
אולי קשה לעובדי הרכבת לעבוד חודש שלם אחרי אוגוסט ולפני החגים, וכמה פשוט רצו קצת מנוחה? אפרופו הוועד החזק שהזכרת...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה