בהשבתה הנוכחית פירוק המסילות אינו בין תל אביב להרצליה אלאאם עובדים על המסילות בין תל אביב להרצליה
איך הרכבת המיוחדת מהוד השרון לבנימינה נוסעת על הקטע שבין תל אביב להרצליה? השאירו מסילה אחת פנויה?
אני לא בטוח שאתה צודקבהשבתה הנוכחית פירוק המסילות אינו בין תל אביב להרצליה אלא
בסביבת תחנת סבידור מרכז.
נכון, אבל העבודות בסביבת תחנת האוניברסיטה לא מפריעותאני לא בטוח שאתה צודק
נכון, יש עבודות בסבידור, אבל אני די בטוח שקראתי שיש עבודות גם באיזור האוניברסיטה, כדי להכפיל את המסילות בין הרצליה לאוניברסיטה.
 
אחרת היה אפשר להפעיל את האוניברסיטה בתור תחנת קצה צפונית לחלק מהרכבות, בקום הרצליה.
הניחוש שלי הוא שעובדים על הקטע שיותר קרוב לת"א אוניברסיטהאם עובדים על המסילות בין תל אביב להרצליה
איך הרכבת המיוחדת מהוד השרון לבנימינה נוסעת על הקטע שבין תל אביב להרצליה? השאירו מסילה אחת פנויה?
בהקשר לזה, הבנתי שהרכבת עוקפת ת"א נוסעת לאט, עד 80 קמ"ש?אם עובדים על המסילות בין תל אביב להרצליה
איך הרכבת המיוחדת מהוד השרון לבנימינה נוסעת על הקטע שבין תל אביב להרצליה? השאירו מסילה אחת פנויה?
אפשר עם 239 של קווים מפתח טרמינל 3 לרכבת לוד.בהקשר לזה, הבנתי שהרכבת עוקפת ת"א נוסעת לאט, עד 80 קמ"ש?
אני עדיין מנסה למצוא פתרון לאזרחית ותיקה שעתידה לנחות בנתב"ג בחמישי אחה"צ/לפנות ערב וצריכה להגיע לעכו במינימום טרטור (אחרי טיסה ממושכת ממערב ארה"ב + מזוודה שיהיה קשה לה לסחוב, לכן רכבת להגנה + אוטובוס להרצלייה + רכבת לעכו זה לא טוב עבורה, יותר מדי החלפות). חבל שההסעות הישירות מנתב"ג להרצלייה הן רק בלילה.
 
חשבתי להציע לה לקחת מונית ספיישל מנתב"ג לתחנת לוד (כ-70 ש"ח), אבל אם הרכבת פעם בשעה והיא ממש אטית זה נשמע כמו פתרון לא מוצלח.
 
יש אולי שירות של מוניות שירות מנתב"ג ישר לצפון? לעכו או לחיפה? למשל כאלה שנוסעות בכביש 6 ולא נכנסות לבלגן של ת"א... (הבנתי שהיום בבוקר היו פקקים היסטריים, חבר סיפר שנדרש לו זמן כפול להגעה לעבודה בת"א).
 
כמובן, אם המונית מגיעה לחיפה היא צריכה להביא אותה לתחנה שבה יש נסיעת המשך בלי שהיא תצטרך ללכת הרבה או להמתין הרבה (שוב, מדובר באישה מבוגרת קטנת ממדים + מזוודה כבדה ועוד אחרי טיסה מפרכת), למשל פתח של תחנת רכבת / תחנה מרכזית / מוניות לעכו.
 
לו פרסמו את דבר העבודות חודשים מראש, אפשר היה לנסות להחזיר אותה בטיסת לילה (או ביום אחר) ואז היה הרבה יותר פשוט... היא נוחתת בשיא העומס בכבישים ועוד ביום חמישי... חשבתי לעזור לה עם רכב פרטי אבל הגעתי למסקנה שזה יהיה טירוף בלתי אפשרי (בשעות האלה).תקעה אותנו חזק, רכבת ישראל. כבר שבוע אני שוברת את הראש מה לעשות.
 
רעיונות?
אפשר עם 239 של קווים מפתח טרמינל 3 לרכבת לוד.
קו 239 יוצא מקומת התחבורה הציבורית והמוניות (קומה 2) ללוד ומוריד בתחנת הרכבת בלוד. מגיעים עם עגלת המזוודות עד תא המטען של האוטובוס. בירידה מהאוטובוס ברכבת לוד מדובר בדקת הליכה אל פתח תחנת הרכבת. ג מונית ספיישל תוריד אותה במרחק של חצי דקת הליכה מפתח תחנת לוד.
 
מעבר לזה, לא עולים לי רעיונות נוספים.
הוא לא עמוס, תחנת המוצא שלו היא טרמינל 3. כל שעה עגולה.מה התדירות שלו לפנות ערב ועד כמה הוא עמוס?
מה זה "צומת אל על"? אין אוטובוס ישיר/מונית ש' מנתב"ג לחיפה?הוא לא עמוס, תחנת המוצא שלו היא טרמינל 3. כל שעה עגולה.
לא זכרתי שהתדירות כזאת... יהיה רלוונטי רק אם היא יוצאת כרבע שעה לפני שהאוטובוס יוצא, אחרת כבר עדיף לקחת ספיישל לצומת אל על ולנסוע משם עם 947 לחיפה (אפשר גם עם קווי אוטובוס לצומת אל על אבל פחות נחמד לחצות שם את הצומת).
 
זו לפחות אופציה שעוקפת את ת"א ונוסעת דרך פתח תקווה והוד השרון אומנם, אך עדיין נשמעת לי יותר מהירה אם תל אביב פקוקה להחריד כמו שתיארו לך.
 
כאן זה אומנם ממונית לאוטובוס ומאוטובוס לרכבת, אבל זה כבר נשמע לי יותר סביר מכל הפתרונות האחרים שכוללים נסיעה דרך תל אביב.
יש מוניות שירות מנתב"ג לחיפה אבל אי אפשר לסמוך עליהן ממהמה זה "צומת אל על"? אין אוטובוס ישיר/מונית ש' מנתב"ג לחיפה?
אם היא כבר עולה למונית ספיישל, עדיף שכבר תיקח אותה לרכבת בלוד. אמנם נסיעה אטית, אבל לפחות היא לא תצטרך להמתין בטרמינל ומרגע שהיא עולה על הרכבת היא יושבת בנוחות עד עכו, בלי החלפות נוספות.
 
אם היא נוסעת לחיפה, לפחות שזה יהיה קו ישיר דרך כביש 6 ולא דרך יישובי השרון, זו נסיעה אטית לא פחות (ודאי בשעות האלה) ונוחה פחות מרכבת (ואז היא תצטרך להחליף שוב בחיפה, עוד טרחה).
אין אפשרות להזמין מקום מראש או משהו כזה?יש מוניות שירות מנתב"ג לחיפה אבל אי אפשר לסמוך עליהן ממה
שהבנתי. יכול להיוטת שעקב היעדר רכבת יהיה עליהן ביקוש גדול יותר ואז או שהן תצאנה מהר לחיפה או שהמצב יהיה הפוך והן לא יעמדו בעומס והמתנה למונית תיקח זמן רב. אינ גם לא יודע אם הן עוברות באחת מתחנות הרכבת בחיפה...
 
בימי טרמינל 1, האוטובוסים שעברו בסמוך לנתב"ג נכנסו לטרמינל 1, בינהם גם קו 947 לחיפה. מאז שהחלה הפעילות בטרמינל 3 הוציאו את כל הקווים שרק עוברים בסמוך לנתב"ג ולא מסיימים בנתב"ג ופתחו את קו 5 אגד שיקשר בין טרמינל 3 לצומת אל על - שם מתבצעת ההחלפה לקווים שונים, לירושלים, חיפה, פתח תקווה, תל אביב ועוד.
 
אם נסיעה באוטובוס לא תהיה לה נוחה, אני לא מבין איך נסיעה במונית שירות תהיה לה נוחה יותר... צפוף שם.
לא יודע לגבי מקומות שמורים. נסי למצוא מי מבצע את השירותאין אפשרות להזמין מקום מראש או משהו כזה?
הן לא חייבות לעבור בתחנת הרכבת בחיפה, הן יכולות להגיע גם להדר לתחנה שממנה יוצאות מוניות לעכו. הנסיעה במקרה כזה לא נוחה יותר אבל היא ישירה ומהירה יותר, וזה מה שאתה כנראה מפספס.
 
אתה מציע לה אוטובוס שלא נותן יתרון משום בחינה שהיא: הוא לא עובר בנתב"ג (כלומר צריך להגיע אליו באמצעי תחבורה נוסף); הוא לא מביא אותה ליעד הסופי; הוא לא נוסע בכביש 6 אלא עובר בשלל יישובים אחרים, כלומר הוא מרובה תחנות ואטי. אז היכן היתרון כאן? במה הוא עדיף על החלופות האחרות שהצעתי?
 
אני מודה על הנכונות ומעריכה את העזרה, אבל זו לא הפעם הראשונה שאתה עונה לי כך... מציע הצעות שמראות את הידע הנרחב שלך בתח"צ אבל מתעלמות מדרישות הסף ומנוחות הנוסע (למשל, למעט בהחלפות) ולכן מחמיצות את הנקודה... מקווה שתיקח זאת כביקורת בונה.
לא יודע לגבי מקומות שמורים. נסי למצוא מי מבצע את השירות
והאם יש מקומות שמורים . אני יודע שלירושלים אלו מוניות נשר והם עושים שירות של שמירת מקומות רק תחת השירות של לקיחה עד הבית.
 
לא ידעתי שיש מוניות שירות מהדר לעכו, לכן חשבתי שאולי זה טרטור. ומכיוון שלא באמת ניתן לסמוך על מוניות שירות בקווים שאינם תדירים בנוסעים, אז לא חשבתי שזו אופציה יעילה יותר מאוטובוס שלפחות יש לו לו"ז ומגיע עד לחוף הכרמל (שוב, לא ידעתי שיש מוניות שירות מחיפה לעכו ושכנראה כולן מגיעות/יוצאות מהדר, לא מכיר את חיפה מספיק).
נכון, יש הגבלת מהירות במסילה המזרחית מסיבות בטיחותבהקשר לזה, הבנתי שהרכבת עוקפת ת"א נוסעת לאט, עד 80 קמ"ש?
אני עדיין מנסה למצוא פתרון לאזרחית ותיקה שעתידה לנחות בנתב"ג בחמישי אחה"צ/לפנות ערב וצריכה להגיע לעכו במינימום טרטור (אחרי טיסה ממושכת ממערב ארה"ב + מזוודה שיהיה קשה לה לסחוב, לכן רכבת להגנה + אוטובוס להרצלייה + רכבת לעכו זה לא טוב עבורה, יותר מדי החלפות). חבל שההסעות הישירות מנתב"ג להרצלייה הן רק בלילה.
 
חשבתי להציע לה לקחת מונית ספיישל מנתב"ג לתחנת לוד (כ-70 ש"ח), אבל אם הרכבת פעם בשעה והיא ממש אטית זה נשמע כמו פתרון לא מוצלח.
 
יש אולי שירות של מוניות שירות מנתב"ג ישר לצפון? לעכו או לחיפה? למשל כאלה שנוסעות בכביש 6 ולא נכנסות לבלגן של ת"א... (הבנתי שהיום בבוקר היו פקקים היסטריים, חבר סיפר שנדרש לו זמן כפול להגעה לעבודה בת"א).
 
כמובן, אם המונית מגיעה לחיפה היא צריכה להביא אותה לתחנה שבה יש נסיעת המשך בלי שהיא תצטרך ללכת הרבה או להמתין הרבה (שוב, מדובר באישה מבוגרת קטנת ממדים + מזוודה כבדה ועוד אחרי טיסה מפרכת), למשל פתח של תחנת רכבת / תחנה מרכזית / מוניות לעכו.
 
לו פרסמו את דבר העבודות חודשים מראש, אפשר היה לנסות להחזיר אותה בטיסת לילה (או ביום אחר) ואז היה הרבה יותר פשוט... היא נוחתת בשיא העומס בכבישים ועוד ביום חמישי... חשבתי לעזור לה עם רכב פרטי אבל הגעתי למסקנה שזה יהיה טירוף בלתי אפשרי (בשעות האלה).תקעה אותנו חזק, רכבת ישראל. כבר שבוע אני שוברת את הראש מה לעשות.
 
רעיונות?
ואללה? כי משך הנסיעה הרגיל מנתב"ג לעכו הוא 1:59 לפי אתר ר"ינכון, יש הגבלת מהירות במסילה המזרחית מסיבות בטיחות
אבל מקטע המסילה שבו ההגבלה היא ל80 קמ"ש הוא באורך של רק 20 קילומטרים. (אבל איני יודע אם במסילת הירקון ההגבלה היא גם ל80, או ששם הרכבות נוסעות במהירות יותר גבוהה, מדדתי רק את המסילה המזרחית).
 
תוך חצי שעה מההגעה ללוד מגיעים להרצליה, ומשם מהירות הנסיעה היא מהירות הנסיעה הרגילה על מסילת החוף.
 
הרכבת מלוד לצפון היא אכן פעם בשעה, ומשך זמן הנסיעה עד לעכו הוא שעה וחמישים ושתיים דקות (1:52).
 
לדעתי לשבת שעתיים ברכבת עדיף על כל האפשרויות האחרות גם מבחינת מחיר וגם מבחינת נוחות, אבל יש לצפות לצפיפות יחסית ברכבת מכיוון שמדובר ברכבת בתדירות נמוכה וביום חמישי בערב.
גם הנתונים שלי מאתר ר"יואללה? כי משך הנסיעה הרגיל מנתב"ג לעכו הוא 1:59 לפי אתר ר"י
כלומר מהבחינה הזאת זה לא ממש מאריך, טוב לדעת! הבעיה היא רק התדירות הנמוכה (פעם בשעה). הנסיעה במונית ספיישל ללוד היא לא בכיוון העומסים (לפי מה שנאמר לי) ולא צפויה להיות יותר מ-20 דק' למיטב הבנתי.
אמור להיות שאטל- אוטובוס מנתב"ג לצפוןבהקשר לזה, הבנתי שהרכבת עוקפת ת"א נוסעת לאט, עד 80 קמ"ש?
אני עדיין מנסה למצוא פתרון לאזרחית ותיקה שעתידה לנחות בנתב"ג בחמישי אחה"צ/לפנות ערב וצריכה להגיע לעכו במינימום טרטור (אחרי טיסה ממושכת ממערב ארה"ב + מזוודה שיהיה קשה לה לסחוב, לכן רכבת להגנה + אוטובוס להרצלייה + רכבת לעכו זה לא טוב עבורה, יותר מדי החלפות). חבל שההסעות הישירות מנתב"ג להרצלייה הן רק בלילה.
 
חשבתי להציע לה לקחת מונית ספיישל מנתב"ג לתחנת לוד (כ-70 ש"ח), אבל אם הרכבת פעם בשעה והיא ממש אטית זה נשמע כמו פתרון לא מוצלח.
 
יש אולי שירות של מוניות שירות מנתב"ג ישר לצפון? לעכו או לחיפה? למשל כאלה שנוסעות בכביש 6 ולא נכנסות לבלגן של ת"א... (הבנתי שהיום בבוקר היו פקקים היסטריים, חבר סיפר שנדרש לו זמן כפול להגעה לעבודה בת"א).
 
כמובן, אם המונית מגיעה לחיפה היא צריכה להביא אותה לתחנה שבה יש נסיעת המשך בלי שהיא תצטרך ללכת הרבה או להמתין הרבה (שוב, מדובר באישה מבוגרת קטנת ממדים + מזוודה כבדה ועוד אחרי טיסה מפרכת), למשל פתח של תחנת רכבת / תחנה מרכזית / מוניות לעכו.
 
לו פרסמו את דבר העבודות חודשים מראש, אפשר היה לנסות להחזיר אותה בטיסת לילה (או ביום אחר) ואז היה הרבה יותר פשוט... היא נוחתת בשיא העומס בכבישים ועוד ביום חמישי... חשבתי לעזור לה עם רכב פרטי אבל הגעתי למסקנה שזה יהיה טירוף בלתי אפשרי (בשעות האלה).תקעה אותנו חזק, רכבת ישראל. כבר שבוע אני שוברת את הראש מה לעשות.
 
רעיונות?
לא שמעתי על כך; איזה "שאטל"? במה מדובר?אמור להיות שאטל- אוטובוס מנתב"ג לצפון
קראתי על כך, תבדקי באתר הרכבת או בפרסומים הרלבנטיים.לא שמעתי על כך; איזה "שאטל"? במה מדובר?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.