אם יזוכה זדרוב יש להחיל במדינה את חוקי ההלכה, כנסו להסבר.

marabo

Well-known member
הראיה החזקה ביותר שקושרת את זדורוב לרצח היא טביעת הנעל, ראיה "מדעית" כביכול. מה שמכונה "פורנזית".
אם השופטים יחליטו בסופו של דבר שהראיה הזו לא חד משמעית ובטוחה (לפחות במקרה הזה), הרי שיש לחזור לדין התורה בדיני נפשות ורצח.
מהו דין התורה: תנאי בסיסי להרשעה של אדם ברצח יכולה להיות רק אם שני לפחות שני עדים, שאין בינהם שום קשר וקרבה ושהם אנשים ישרים ללא עבר בעייתי ראו במו עינייהם את הרצח.
יתר על כן, חז"ל קבעו שאם ראו אדם עם סכין נכנס עם אדם אחר לחדר ויוצא משם עם סכין נוטפת דם והאדם בחדר נרצח, עדיין לא מרשיעים את הרוצח.

ואם תאמרו, מה כן? הרי העולם לא יכול להתנהל ככה, אי אפשר שלכל רצח יהיו שני עדים ורוצחים יתחמקו מעונש
יש לזה שתי תשובות.
1. העונש לפי התורה על רצח הוא הוצאה להורג, זה בלתי הפיך, לא ניתן לתקן טעות כזאת, לכן אי אפשר להרשיע על פחות מ 100% בטחון, אפילו לא על 99.
2. לעולם יש דין ויש דיין, רוצח לא יחמוק מעונשו, אם לא על ידי אדם אז האלו-הים כבר ימצא איך.

בלי קשר לזה חז"ל מצאו פתרונות למצבים שיש רוצח אבל אין עדים אבל כל מקרה לגופו.
 

קר לי בך

Well-known member
הראיה החזקה ביותר שקושרת את זדורוב לרצח היא טביעת הנעל, ראיה "מדעית" כביכול. מה שמכונה "פורנזית".
אם השופטים יחליטו בסופו של דבר שהראיה הזו לא חד משמעית ובטוחה (לפחות במקרה הזה), הרי שיש לחזור לדין התורה בדיני נפשות ורצח.
מהו דין התורה: תנאי בסיסי להרשעה של אדם ברצח יכולה להיות רק אם שני לפחות שני עדים, שאין בינהם שום קשר וקרבה ושהם אנשים ישרים ללא עבר בעייתי ראו במו עינייהם את הרצח.
יתר על כן, חז"ל קבעו שאם ראו אדם עם סכין נכנס עם אדם אחר לחדר ויוצא משם עם סכין נוטפת דם והאדם בחדר נרצח, עדיין לא מרשיעים את הרוצח.

ואם תאמרו, מה כן? הרי העולם לא יכול להתנהל ככה, אי אפשר שלכל רצח יהיו שני עדים ורוצחים יתחמקו מעונש
יש לזה שתי תשובות.
1. העונש לפי התורה על רצח הוא הוצאה להורג, זה בלתי הפיך, לא ניתן לתקן טעות כזאת, לכן אי אפשר להרשיע על פחות מ 100% בטחון, אפילו לא על 99.
במקרה כזה מארי פיזם תשוחרר ודמה של רוז פיזם הפעוטה יזעק מהאדמה,
ויהיו עוד רבים כאלה
2. לעולם יש דין ויש דיין, רוצח לא יחמוק מעונשו, אם לא על ידי אדם אז האלו-הים כבר ימצא איך.
לא ידעתי שהצטרפת לאמיש, ברכותי ליהודים ומשתתף בצערם של האמיש.
בלי קשר לזה חז"ל מצאו פתרונות למצבים שיש רוצח אבל אין עדים אבל כל מקרה לגופו.
בקיצור אתה דורש הרשעה רק אם יש שני עדים (אגב אחד מהם יכול להיות אישה?) אלא אם אין שני עדים.
הגיוני
 

marabo

Well-known member
במקרה כזה מארי פיזם תשוחרר ודמה של רוז פיזם הפעוטה יזעק מהאדמה,
ויהיו עוד רבים כאלה
אנחנו היהודים יודעים שיש גם אלוהי-ם בשמים שסוגר חשבונות לא הכול מוטל עלינו.
עושים מה שיכולים. יש בהלכה גם פתרונות למצבים מורכבים.
 

קר לי בך

Well-known member
אנחנו היהודים יודעים שיש גם אלוהי-ם בשמים שסוגר חשבונות לא הכול מוטל עלינו.
עושים מה שיכולים. יש בהלכה גם פתרונות למצבים מורכבים.
טוב יש גבול לחוסר לוגיות שאני אגיב עליה.
לא מסכים עם האמיש ולא עם איזו כת שאתה משתייך אליה (אולי כחבר יחיד)
 

marabo

Well-known member
טוב יש גבול לחוסר לוגיות שאני אגיב עליה.
לא מסכים עם האמיש ולא עם איזו כת שאתה משתייך אליה (אולי כחבר יחיד)
בכת המטורפת שלך כולאים חף מפשע ל 15 שנה. (בהנחה שאלו יהיו תוצאות המשפט, וניראה שלשם זה הולך).
יותר טוב שתבדוק את הכת ההזויה שלך שעושה מעשים כאלה ולא את שלי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אנחנו היהודים יודעים שיש גם אלוהי-ם בשמים שסוגר חשבונות לא הכול מוטל עלינו.
עושים מה שיכולים. יש בהלכה גם פתרונות למצבים מורכבים.
חשבונות שנסגרים בעולם הבא, כי עובדה שמנשה מלך 55 שנה ועשה דברים נוראים וחי 67 שנים שזה גיל מופלג באותה תקופה, ולעומת זאת נכדו יואשיהו הצדיק לא הגיע לגיל 40. וגם אם רומן זדורוב חף מפשע אז הרוצח או הרוצחת חי או חיה באושר וצוחק/ת על כולנו. וגם אם הקונספירציה נכונה ופרס ז"ל תכנן את רצח רבין ז"ל כדי לנצח בבחירות אז גם הוא חי באושר ובעושר והיה שר חוץ ויש אומרים שהיה ראש הממשלה דה פקטו בממשלת שרון ז"ל ונשיא המדינה וחי יותר מ-25 שנה אחרי רצח רבין ז"ל ובעשרים מהעשרים וחמש היה בריא כמו שור.
 

The Real Big Joe

Well-known member
הראיה החזקה ביותר שקושרת את זדורוב לרצח היא טביעת הנעל, ראיה "מדעית" כביכול. מה שמכונה "פורנזית".
אם השופטים יחליטו בסופו של דבר שהראיה הזו לא חד משמעית ובטוחה (לפחות במקרה הזה), הרי שיש לחזור לדין התורה בדיני נפשות ורצח.
מהו דין התורה: תנאי בסיסי להרשעה של אדם ברצח יכולה להיות רק אם שני לפחות שני עדים, שאין בינהם שום קשר וקרבה ושהם אנשים ישרים ללא עבר בעייתי ראו במו עינייהם את הרצח.
יתר על כן, חז"ל קבעו שאם ראו אדם עם סכין נכנס עם אדם אחר לחדר ויוצא משם עם סכין נוטפת דם והאדם בחדר נרצח, עדיין לא מרשיעים את הרוצח.

ואם תאמרו, מה כן? הרי העולם לא יכול להתנהל ככה, אי אפשר שלכל רצח יהיו שני עדים ורוצחים יתחמקו מעונש
יש לזה שתי תשובות.
1. העונש לפי התורה על רצח הוא הוצאה להורג, זה בלתי הפיך, לא ניתן לתקן טעות כזאת, לכן אי אפשר להרשיע על פחות מ 100% בטחון, אפילו לא על 99.
2. לעולם יש דין ויש דיין, רוצח לא יחמוק מעונשו, אם לא על ידי אדם אז האלו-הים כבר ימצא איך.

בלי קשר לזה חז"ל מצאו פתרונות למצבים שיש רוצח אבל אין עדים אבל כל מקרה לגופו.
נודניק. יש לנו דוגמאות של גן עדן על פני אדמות בארצות בהן שולטים חוקי דת מאובנים.
 

DANIAVNI

Well-known member
אם השופטים יחליטו בסופו של דבר שהראיה הזו לא חד משמעית ובטוחה (לפחות במקרה הזה), הרי שיש לחזור לדין התורה בדיני נפשות ורצח.
לא הבנתי למה דין תורה עדיף על ראיות פורנזיות מוצקות
זה שמישהו זייף עם הראיות
נו, גם שני עדים יכולים להתגלות כשני שקרנים .

חוץ מזה, כמדומני שבית דין תורה לא תמיד פועל לפי הדרישות המקוריות
למשל כשפוסקים על ניאוף מספיק תמונות של האישה מתרועעת עם גבר
ולא באמת דורשים "מכחול בתוך שפורפרת..."
 

marabo

Well-known member
לא הבנתי למה דין תורה עדיף על ראיות פורנזיות מוצקות
תראה מה קורה במשפט זדורוב
זה שמישהו זייף עם הראיות
אף אחד לא זייף שם, פשוט הראיות האלה מטבען לא תמיד בטוחות.
נו, גם שני עדים יכולים להתגלות כשני שקרנים .
סיכוי קלוש מאוד מהסיבה שאסור שיהיה בינהם שום קשר, לא משפחתי ולא אחר, הם צריכים להיות אנשים ללא רבב. והם עוברים חקירה נוקבת ומדויקת כל אחד לחוד.
והכי חמור, לפי ההלכה אם שקרו הם מקבלים את העונש שהיה צפוי לנאשם, כלומר אם הוא היה צריך לצאת להורג, הם יוצאים להורג.
מי יעיד עדות שקר בסיכון כזה?
חוץ מזה, כמדומני שבית דין תורה לא תמיד פועל לפי הדרישות המקוריות
למשל כשפוסקים על ניאוף מספיק תמונות של האישה מתרועעת עם גבר
ולא באמת דורשים "מכחול בתוך שפורפרת..."
לא פוסקים על ניאוף, ניאוף זה גזר דין מות, מעולם בית רבני לא פסק דבר כזה כי אין עדים שרואים למכחול בשפופרת ומעידים. וגם רק סנהדרין יכולה לשפוט על זה.
העדויות שאת מתאר על תמונות זה רק לצורך הוכחה להתנהגות לא מתאימה במשפטי גרושין. זה לא לצורך הוכחת ניאוף שעל זה הדין הוא הוצאה להורג.
 

גוטרמן7

Well-known member
הראיה החזקה ביותר שקושרת את זדורוב לרצח היא טביעת הנעל, ראיה "מדעית" כביכול. מה שמכונה "פורנזית".
אם השופטים יחליטו בסופו של דבר שהראיה הזו לא חד משמעית ובטוחה (לפחות במקרה הזה), הרי שיש לחזור לדין התורה בדיני נפשות ורצח.
מהו דין התורה: תנאי בסיסי להרשעה של אדם ברצח יכולה להיות רק אם שני לפחות שני עדים, שאין בינהם שום קשר וקרבה ושהם אנשים ישרים ללא עבר בעייתי ראו במו עינייהם את הרצח.
יתר על כן, חז"ל קבעו שאם ראו אדם עם סכין נכנס עם אדם אחר לחדר ויוצא משם עם סכין נוטפת דם והאדם בחדר נרצח, עדיין לא מרשיעים את הרוצח.

ואם תאמרו, מה כן? הרי העולם לא יכול להתנהל ככה, אי אפשר שלכל רצח יהיו שני עדים ורוצחים יתחמקו מעונש
יש לזה שתי תשובות.
1. העונש לפי התורה על רצח הוא הוצאה להורג, זה בלתי הפיך, לא ניתן לתקן טעות כזאת, לכן אי אפשר להרשיע על פחות מ 100% בטחון, אפילו לא על 99.
2. לעולם יש דין ויש דיין, רוצח לא יחמוק מעונשו, אם לא על ידי אדם אז האלו-הים כבר ימצא איך.

בלי קשר לזה חז"ל מצאו פתרונות למצבים שיש רוצח אבל אין עדים אבל כל מקרה לגופו.
חזל משוגעים בני משוגעים! שרואין רוצח יוצא מהחדר והאדם בחדר נרצח ואומרין לו אינך מורשע! אין זאת אלא שנשתבשה דעתם של הזקנים המשועממים הללו בפנסיה
ומכאן שיש לבטל את כל מה שכתבו ואמרו וללכת רק לפי התורה הקדושה באמת שהיא החומש וכל השאר שטויות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חזל משוגעים בני משוגעים! שרואין רוצח יוצא מהחדר והאדם בחדר נרצח ואומרין לו אינך מורשע! אין זאת אלא שנשתבשה דעתם של הזקנים המשועממים הללו בפנסיה
ומכאן שיש לבטל את כל מה שכתבו ואמרו וללכת רק לפי התורה הקדושה באמת שהיא החומש וכל השאר שטויות
בסרטים ובטלנובלות יש אינסוף מקרים כאלה שבאמת מי שמחזיק בכלי הרצח אינו הרוצח והוא משלם על מעשי אחרים. אני מניח שזה לא רק דמיון של תסריטאים, שבאמת מקרה סביר, ובאמת יש אנשים שהמטרה שלהם זה לא הרצח או לשלוח אדם חף מפשע לכלא ויכולים לארגן זירת רצח מזויפת.
 

גוטרמן7

Well-known member
בסרטים ובטלנובלות יש אינסוף מקרים כאלה שבאמת מי שמחזיק בכלי הרצח אינו הרוצח והוא משלם על מעשי אחרים. אני מניח שזה לא רק דמיון של תסריטאים, שבאמת מקרה סביר, ובאמת יש אנשים שהמטרה שלהם זה לא הרצח או לשלוח אדם חף מפשע לכלא ויכולים לארגן זירת רצח מזויפת.
זה לא הענין
הענין זה שחזל טוענים שהרוצח יענש בעולם הבא ואלה שטויות גמורות
 

קצה11

Well-known member
חזל משוגעים בני משוגעים! שרואין רוצח יוצא מהחדר והאדם בחדר נרצח ואומרין לו אינך מורשע! אין זאת אלא שנשתבשה דעתם של הזקנים המשועממים הללו בפנסיה
ומכאן שיש לבטל את כל מה שכתבו ואמרו וללכת רק לפי התורה הקדושה באמת שהיא החומש וכל השאר שטויות

טוס לצפון קוראה תהנה מהוצאות להורג
מוכרים כרטיסים
 
נערך לאחרונה ב:

evglev1

Well-known member
מנהל
הראיה החזקה ביותר שקושרת את זדורוב לרצח היא טביעת הנעל, ראיה "מדעית" כביכול. מה שמכונה "פורנזית".
אם השופטים יחליטו בסופו של דבר שהראיה הזו לא חד משמעית ובטוחה (לפחות במקרה הזה), הרי שיש לחזור לדין התורה בדיני נפשות ורצח.
מהו דין התורה: תנאי בסיסי להרשעה של אדם ברצח יכולה להיות רק אם שני לפחות שני עדים, שאין בינהם שום קשר וקרבה ושהם אנשים ישרים ללא עבר בעייתי ראו במו עינייהם את הרצח.
יתר על כן, חז"ל קבעו שאם ראו אדם עם סכין נכנס עם אדם אחר לחדר ויוצא משם עם סכין נוטפת דם והאדם בחדר נרצח, עדיין לא מרשיעים את הרוצח.

ואם תאמרו, מה כן? הרי העולם לא יכול להתנהל ככה, אי אפשר שלכל רצח יהיו שני עדים ורוצחים יתחמקו מעונש
יש לזה שתי תשובות.
1. העונש לפי התורה על רצח הוא הוצאה להורג, זה בלתי הפיך, לא ניתן לתקן טעות כזאת, לכן אי אפשר להרשיע על פחות מ 100% בטחון, אפילו לא על 99.
2. לעולם יש דין ויש דיין, רוצח לא יחמוק מעונשו, אם לא על ידי אדם אז האלו-הים כבר ימצא איך.

בלי קשר לזה חז"ל מצאו פתרונות למצבים שיש רוצח אבל אין עדים אבל כל מקרה לגופו.
מצאו פתרון שרוצח יישב בכלא ואז זה הפיך כמו במקרה של רומן זדורוב ועמוס ברנס ומצד שני ראיות מעל לספק סביר שאני לא יודע לפי מה "מחשבים" את זה, אבל נראה שבעולם של הסתברויות שסבירות של 95% שמדובר ברוצח, אגב לא רק רוצח כל דין פלילי.

ועובדה שגם בתנ"ך לא יישמו את הדברים כי כדי לחסל את נבות איזבל מצאה שני בליעל ששימשו עדים ואף אחד לא בדק את היושר שלהם ואת הקשרים שלהם ועדות שלהם הספיקה כדי להוציא להורג אדם ולהפקיע את רכושו. גם יהונתן בנו של שאול המלך הורשע על בסיס הגרלה ורק תמיכה ציבורית הצילה אותו מעונש מוות.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הראיה החזקה ביותר שקושרת את זדורוב לרצח היא טביעת הנעל, ראיה "מדעית" כביכול. מה שמכונה "פורנזית".
על סמך מה החלטת שזאת הראיה החזקה ביותר? קראת את הכרע(ו)ת הדין? כמדומני דווקא ההודאה היא הראיה החזקה ביותר. טביעת הנעל, על אף שנדונה בהרחבה בתקשורת, הייתה לכל היותר סוג של סיוע וספק אם הגיעה אפילו למעמד זה.
1. העונש לפי התורה על רצח הוא הוצאה להורג, זה בלתי הפיך, לא ניתן לתקן טעות כזאת, לכן אי אפשר להרשיע על פחות מ 100% בטחון, אפילו לא על 99.
זה דווקא סותר את טענתך. הרי העונש בישראל היום אינו כזה על רצח. לפיכך ניתן לכאורה להקל מעט בדרישות ההרשעה.
2. לעולם יש דין ויש דיין, רוצח לא יחמוק מעונשו, אם לא על ידי אדם אז האלו-הים כבר ימצא איך.
זה תמיד נכון אבל לא מאפשר לחברה לתת לעבריינים קשים להסתובב חופשי.
 

WYam

Well-known member
אני בעד.
אני בטוחה שיהיה גם יותר חופש לאדם
יותר בריאות
ואולי יתחילו להפעיל את המוח
 
למעלה