אם יורשה לי.....

The Dark Wizard

New member
אם יורשה לי.....

שירשור כישופים
 

The Dark Wizard

New member
אז ככה

כישוף שהטלתי לא מזמן היה כישוף קבלת נשיקה ממישהי ושהיא תגיד לי "התגעגתי" או משהו בסגנון....... אבל הכל יצא בצורה שונה זאת ילדה מהכיתה שלי וזה קרה כשכולנו נפגשנו אחרי החופש הגדול היא נתנה נשיקה ב-ל-ח-י והיא אמרה היא התגעגע ל-כ-ו-ל-ם .... זה לא היה ממש מוצלח
 

imdark

New member
כן...טוב

אולי היא באמת התגעגעה לכולם יכול להיות שאיפה שהו בלב שלך או בראש שלך זה מה שרציתה נקודה מאניינת היא שבאצם למרות שכישוף אמור לאשות פעולה מסוימת הדךק המפעיל אותו יכול להיות שונה יש סיכוי קטן קטן שפשוט לא הייתה מוכן לבצע קישוף כזה או לפחות לא מוכן נפשית
 

The Dark Wizard

New member
לא ממש

אני היתי מוכן לבצע אותו חוץ מזה אני כבר מנוסה..... פשוט כנראה איזשהו פרט טכני בזמן הכישוף הושמת
 

ToryMaster

New member
או

שבאמת קיבלת ממנה נשיקה והיא אמרה שהיא התגעגעה, אבל היא אמרה את זה לא רק לך. השלכות, השלכות. מה ציפית? שהיא תקפוץ עלייך, תדחוף את הלשון שלה לפה שלך ותצווח "הו אהובי, התגעגעתי אלייך על בלי די"?
 

ToryMaster

New member
נמ

משהו שצריך ללמוד על האנשים כאן, זה שרוב הותיקים בעיקר, לא אוהבים לשתף את כל העולם בכישופים למיניהם שהם בצעו. ומה שצריך ללמדו על פורומים בכלל, זה שאם לא עוני םלך, כנראה לאנשים אין מה להגיד.
 

PurpleFilth

New member
דווקא רעיון טוב

לרענן את הפורום הזה.
חבל שלא עולה לי שום דבר יותר מעניין מזה (טוב, אתם לא אוהבים לשמוע על כישופי אהבה)... פעם בדרך הביתה ראיתי איזה פלטת עץ שמצאה חן בעיני. וכמו שאני רגילה להרים דברים שאני מוצאת ברחוב, רציתי לקחת אותה, רק שהיא טיפה יותר גדולה ממני... אז הרכבתי עליה חזות מאוד לא-מעניינת כדי שאף אחד לא ישים לב אליה ולא ייקח אותה משם, כדי שאני אוכל לקחת אותה מתישהו אחר... וכמה ימים אחרי, כששוב עברתי שם, הפלטה באמת נשארה, רק שהיא כבר נראתה ישנה ומכוערת, אז ביטלתי את כל העניין. ולמחרת היא כבר לא הייתה.
 

PurpleFilth

New member
המ?

לא יודעת אם בדיוק פעל עלי, זה פשוט... הטוויסט של החיים. אגב, אם אנחנו כבר בקטע, בדיוק כשחשבתי שאין לי מה לספר, קרה לי היום עוד משהו... בואו נגיד שכבר שנים אני רוצה עיניים שחורות, ולא חומות כמו שיש לי במציאות. אבל היי, גם מציאות זה דבר נזיל... היום מישהו (שדווקא לא מתעסק בכישוף וכאלה) שאל אותי בפליאה אם העיניים שלי שחורות. אז אמרתי לו להסתכל טוב, והוא אמר "וואו, הן חומות, אבל הן נראות כאילו עברת עליהן עם מלא צבעים"
זה כיף...
 
למעלה