עדי=אם
אני אומר לך שאני אוהבת אותך? אני אומר לך שאני מבינה אותך? אני אומר לך שאת מקסימה ומיוחדת? אני אומר לך שאני מאוד רוצה לחבק אותך? אני אומר לך שהלוואי ויקרה נס לטובה בניתוח? אני אומר לך שמותר לך לצרוח? אני אומר לך שמותר לך לבכות? אני אומר לך שאני לא מרשה לך לברוח? אני אומר לך שהקשה בעתיד יהיה קשה פחות.? ואם אני פשוט לא אומר אלא? ((((((((((((((עדי)))))))))))))) זה יעזור? רחל-נשמה