אם=טריגר

עדי אוף

New member
אם=טריגר

אם אני אסביר בצורה הכי פשוטה שנמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאס לי זה יעזור לי ללכת? אם אני אצרח ואבכה שאני לא רוצה להיות כאן שזה קורה זה יעזור לי ללכת? אם אני פשוט אלך בלי לשאול אף אחד זה יהיה בסדר? אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף
 
עדי=אם

אני אומר לך שאני אוהבת אותך? אני אומר לך שאני מבינה אותך? אני אומר לך שאת מקסימה ומיוחדת? אני אומר לך שאני מאוד רוצה לחבק אותך? אני אומר לך שהלוואי ויקרה נס לטובה בניתוח? אני אומר לך שמותר לך לצרוח? אני אומר לך שמותר לך לבכות? אני אומר לך שאני לא מרשה לך לברוח? אני אומר לך שהקשה בעתיד יהיה קשה פחות.? ואם אני פשוט לא אומר אלא? ((((((((((((((עדי)))))))))))))) זה יעזור? רחל-נשמה
 

חן1

New member
ואם אני אומר..

את אותם דברים שרחל אמרה? סורי רחל, אני מעתיקנית
 

עדי אוף

New member
אז אגיד גם לך תודה

כי הרבה אין לי מה לומר הכאב םשוט מזרים רק אובדנות ובלאגן אז אין לי מה להגיד
 

עדי אוף

New member
כן

אפשר תמיד אבא שלי חולה סרטן ועומד לעבור ניתוח ואני פוחדת שימות אני לא יכולה לחיות עם זה
 
עדי מתוקה

השארת אותי בלי מילים... אני מאחלת לכם את כל המזל וההצלחה שבעולם תהיה חזקה, תשארי אם המשפחה שלך! והעיקר תחזיקי מעמד ועל תיכנעי לפחד...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
זה לא יעזור...אבל...

עדיין תוכלי להסביר... כדיין תוכלי לצעוק.... עדיין תוכלי ....
 
למעלה