אם הייתם נתפסים....

נשמה

אני אישית מאמינה שטיפול יכול להיות יעיל אך ורק כשיש בסיס בריא שעליו ניתן לעבוד ולא אם הוא בא ככלי על מנת "להתחמק" מהתמודדות אמיתית עם מה שקורה או כדי "להשתיק" את מי שמעוניין שתעבור את הטיפול הזה. כמו בכל תחום אחר בחיים ולא רק בתחומי הפשע והרשע, אף טיפול לא יעזור אלא אם כן יש רצון לקבל עזרה. אז קודם כל צריך להחליט מה רוצים, כל אחד מעצמו ומהזוגיות שלו, לעשות עם עצמו חשבון נפש אמיתי שלא מושפע מדיעותיהם ורצונתיהם של אחרים, ולהגיע למסקנות האישיות שלו. עם התמקדות נקודתית על הסיבות שהביאו אותך עד הלום, במיוחד אם זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה. זה תהליך אומנם ארוך ולא פשוט, גם לא קל, אבל לצערינו כשמדובר בדברים החשובים בחיים, אין פתרונות בזק. מה גם שסביר להניח שכל מסקנה שמגיעים אליה תהיה מבאסת בהשוואה לאופטימום. חשוב לזכור שעם כל הקושי שבכך, אף אחד שבא במגע איתך, לא בן/ת זוגך ולא ילדיך, לא יהיו מאושרים איתך עד שלא תהיה מאושר עם עצמיך. ולא תמיד זקוקים לאופטימום כדי להיות מאושרים, קיימת מן שלווה כזאת גם בהשלמה מתוך רצון. אוהבתותך
 
ב-ד-י-ו-ק!

ואני מוסיפה שלפי דעתי טיפול זוגי זה אקמול ולא שום דבר מעבר. זה יעזור לקצת , מישהו יילמד אתכם איך להתנהג ומה לעשות , ותעשו "שיעורי בית" . גם אם תחזיקו מעמד מס' חודשים ותפעלו עפ"י השיטות שלימדו אתכם איך להתנהג אחד כלפי השני , או שלהבדיל , ייטפלו בבעיה שלה או שלך , זה משהו שיחזור על עצמו . אני לא מאמינה שניתן לשנות אנשים . אנשים נולדים עם דחף מסויים לדברים מסויימים ועל בן הזוג לדעת ולקבל אותו כמו שהוא בלי רצון שישתנה עבור אותו בן זוג שלא מרוצה .
 

coffeewriter

New member
אני לא חושב שזה אפשרי

לקבל בן זוג בוגדני, במיוחד כשאת/ה לא כזה בראש שלך והוא נתפס בעיניך כסוג של סוטה שצריך טיפול.
 

י ו א ב

New member
זו בעייה

כשאתה יודע ש"הבעייה בזוגיות" זה חרטא והבעייה היא בעצם בך, רק ששום טיפול לא יעזור...
 

י ו א ב

New member
זה מאוד פשוט

או להפסיק עם הכל, כי אין מה לעשות ואתה מסומן ובהנחה שאתה לא מעוניין לפרק את החבילה, אתה בבעייה. או להמשיך ובשום פנים ואופן לא להתפס שוב, כי לא בטוח שיסלחו לך עוד פעם. אם המשכת, נתפסת שוב וחזר הריטואל של "לך לטיפול, הבעייה בך" ולא מעבר לזה - כנראה שאתה יכול להמשיך חופשי להשתרלל, כי אם אחרי שלוש פעמים היא לא העיפה אותך לכל הרוחות - כנראה שיש כאן מצב של כלב נובח ולא נושך.
 

coffeewriter

New member
לא תודה

פעם אחת כבר ניסיתי את זה. טיפולים זוגיים, אישיים, הבטחות שהכל יהיה בסדר ולא היה בסדר. הפעם צריך פתרון.
 
למעלה