אם הייתם נתפסים....

../images/Emo123.gifלמה לעזאזל אף אחד לא יכול

להיות רציני לשניה, למה כשמישהו כותבת שרטוב לה או שעומד לו עד שהוא מתפוצץ כולם קופצים עליו. זה עובר כל גבול, טיפת רצינות, נמאס כבר מכל הבדיחות!!! לדעתי, הייתי מנסה לשכנע אותה שהמצב שהגעתי אליו הוא לא רק בגללי, הוא בגללנו ולכן רצוי ואפילו כדאי ששנינו נלך לטיפול כדי שנבין היכן טעינו, ומה אנחנו צריכים לשפר, היא חייבת להבין שגם לה יש חלק נכבד בעניין. טיפול זוגי עונה על הרבה שאלות, ואולי תצליח להגיע לתשובה הנכספת אולי כבר אין שום זוגיות הכל מת ואין יותר מה לתקן, הגיע הזמן לקחת החלטות. בשביל ללכת לטיפול צריך להגיע בידיים נקיות, זה לא שהולכים להחתים כרטיס כדי לומר לעצמך "ניסיתי, עשיתי הכל שיצלח", ומיד אחר כך אתה חוזר לסורך, טיפול זוגי זה כשאתה באמת ובתמים אוהב את האישה שאיתך ולא מוכן לוותר עליה ולא בגלל משכנתא, נוחיות/ילדים וכן הלאה. בהצלחה
 
בספר התורה

שקריזה יודעת לעשות עוד מלא דברים אמממ.... למשל נו איך קוראים לדבר הזה תני לי חצי שניה כדי להיזכר. תכף אשוב.
 
אל תגידי לי שהתחלנו

למצוץ?? <כלומר את ואת... אני כבר מזמן שם חח> נ"ב התחלתי לשטוף <אפילו ויתרתי על עוזרת שלושה שבועות כי ניקיתי לבד.. הייתי מאמינה??> כל שבוע לוקחת יום ומקדיה כמה שעות לבית ואפילו נהניתי מזה.. מעניין איך ומתי זה ייגמר נ"ב2 במצב הזה.. אם אני לא מתלוננת ששוטפת יש מצב שתמצצי??
 
זה מסוכן מה שקורה לך

את עלולה לקחת ימי חופש מהעבודה כדי לנקות. את בסוף תהני מהענין כמו ב... יונוו. לגבי נ.ב. 2 ראיתי היום סטיקר מג'יפות אין נקיות אווט. תחשבי על זה.
 
חחחחח <נחנקתי>

אין מצב לקחת ימי חופש בשביל זה אבל הממ נראה לי שזה מחמיר אתמול המלאך אמר לי:" תעזבי את הכלים אני אעשה" ואני אמרתי לו: "מאמי.. עזוב תראה טלויזיה, בכיף אני אעשה את זה" והוא הסתכל עלי נורא מוזר.. ישלה שמץ למה??
 

nona169

New member
אולי תרגעי כבר מהקריזה הזאת../images/Emo70.gif

מלאכית וקריז לא בדיוק הולכים ביחד.....
 

mookii

New member
מנסים פעם אחת להקשיב באמת

אבל באמת לאישה שלך. אישה לרוב לא מתנגדת ללכת לטיפול ואם היא מבקשת ממך ללכת לבד - יש לזה סיבה. הסיבה לדעתי שהיא רוצה שתלך ותנצל את הפרטיות שלך אצל המטפל, כי היא יודעת... שלא תוציא את הכל כשאתה איתה! אישה שתומכת בך ואוהבת אותך, יש לה אינטואיציה גבוהה... זו האישה שתשלך אותך לבד... כי גם היא לא רוצה ממש לדעת את הכל, היא פוחדת בעצמה. יחד עם זאת לא מוותרת עליכם כזוג ומאוד היתה רוצה שמישהו (ולא היא) ידבר ויפתח את מחשבותך... כי היא כבר עייפה ממך, לה אתה לא תקשיב כמו למישהו חיצוני. סמוך על האינטואיציות הנשיות ומה אכפת לך ללכת לשפוך במקום אחר שמותר בו :)))))))
 
קופי ....

טיפול לבד? במה זה יועיל? היא חושבת שאתה "סוטה" ובגלל זה זה קרה? בולשיט לדעתי(!). אני חושבת שאתה צריך להגיד לה שבגלל שזה כל כך חשוב לך, אתה מעוניין שתלכו ביחד לפתור את הבעיה. כי הבעיה אינה בך, היא בהחלט קשורה בשניכם. וזאת מהנחה שאתה רוצה לפתור. או לנסות לפתור. כמו שאמרה הקריזיונרית, לטיפול באים נקיים. טיפול זוגי יעבוד רק אם באים עם נכונות מלאה לשפר, לתקן ולשנות. אחרת, זה בזבוז זמן וכסף. אז ראשית, הייתי חושבת עם עצמי מה אני באמת רוצה. לתקן או לוותר? אם לוותר, אז אין על מה לדבר בכלל... מה זה משנה מי אשם? אם לתקן, אז רק יחד. ואם זה חשוב לה, היא תבוא איתך לטיפול כדי לברר מה מפריע לך, מה היו המניעים שלך, מה חסר לך, מה כואב לך וכו' וכו'... בהצלחה...
 
ואחרי שקראתי את מוקי....

אז יש משהו גם במה שהיא כתבה. אולי כדאי לשלב. גם טיפול אישי וגם זוגי. אישי - כדי שתוכל אתה לפרוק וזוגי - כדי שתוכלו לעבוד יחד ולתקן. אבל הכל תלוי במידת הרצון והנכונות של שניכם לשפר את המצב.
 

פ ר ח בר1

New member
מכיוון

שאתה עדיין לא יודע אם הבעיה היא בך או בה או בכם- הייתי הולכת שוב לטיפול אך לא בגלל שהיא אומרת או שהיא מבקשת או רוצה אלא כי אתה רוצה לנסות בכל הכח לשקם את הנישואין שלך. לדעתי אין לך מה להפסיד כאן- לך לטיפול, קודם אתה אצל אותו המטפל ואחרי כמה שיחות מצרפים את בת הזוג. כך שבשיחות ה-ראשונות אתה יכול לספר למטפל הכל.
 
הייתי עושה

את מה שנראה לי לנכון לעשות, ולא מתוך כפיה או אילוץ, אלא רק מתוך בחירה. אם אתה מאמין שהבעיה באמת רק אצלך, לך לייעוץ כדי להבין את שורש הבעיה, אבל אם אתה מאמין שהבעיה הרבה יותר מורכבת ולא תיפתר גם אם תלך לייעוץ, אז חבל על הזמן שלך ושלה ועל הכסף שלכם. ואולי באמת זה לא מספיק חשוב לך... ואולי בתת המודע שלך אתה מנסה להשיג משהו בעקבות הפעמים שנתפסת... תחשוב על זה.
 

ניק כזה

New member
טיפול זוגי

לפחות לנסות, מה יש להפסיד? אני יוצאת מהנחה כמובן, שאתה רוצה להישאר נשוי לאשתך ולנסות לתקן את היחסים בינכם. בהצלחה :)
 
למעלה