אם.. דילמה רצינית....
היום היה, כפי שאתם יודעים, טקסי הזיכרון לחללי מערכות ישראל... בסוף הטקס כששרו את התקווה, כולם קמו, כמו תמיד, היה שכבגיסט אחד שהצדיע בזמן שירת התקווה, אחרי הטקס אחד השכבגיסטים האחרים אמר לו שלא מצידעים בזמן שירת התקווה... והתפתח לו וויכוח קטן.. אז מה אמם אומרים, מצדיעים או לא? הבנתי שבכל שבט זה אחרת, האמת שאני בעצמי לא יודעת, מצד אחד למה לא (רק אם אתה עם חאקי כמובן!) כמו שצהל מצדיעים כששרים את התקווה - מצד שני, אני לא יודעת כמה זה מכובד.... אז איך זה אצלכם -ענת-
היום היה, כפי שאתם יודעים, טקסי הזיכרון לחללי מערכות ישראל... בסוף הטקס כששרו את התקווה, כולם קמו, כמו תמיד, היה שכבגיסט אחד שהצדיע בזמן שירת התקווה, אחרי הטקס אחד השכבגיסטים האחרים אמר לו שלא מצידעים בזמן שירת התקווה... והתפתח לו וויכוח קטן.. אז מה אמם אומרים, מצדיעים או לא? הבנתי שבכל שבט זה אחרת, האמת שאני בעצמי לא יודעת, מצד אחד למה לא (רק אם אתה עם חאקי כמובן!) כמו שצהל מצדיעים כששרים את התקווה - מצד שני, אני לא יודעת כמה זה מכובד.... אז איך זה אצלכם -ענת-