מבחינתך. ממש לא מבחינת תושבי פתח תקוה.
זה לא ממש משנה איך קוראים לילד.
בפתח תקווה יש שירות אוטובוסי מהיר על ציר מרכזי, זה מה שBRT עושה בסופו של דבר. למת"צ יש חלק בלתי נפרד מזה וכך גם לנת"צ שמשמש באמת כנת"צ ללא הפרעות (כמו בכניסה לירושלים למשל).
בסופו של דבר זה לא ישנה אם יפעל אוטובוס שיכול להכיל הרבה נוסעים לבין מספר אוטובוסים שפועלים בתדירות גבוהה ומתפצלים למקומות שונים בשתי קצוות המת"צ.
מבחינתי מה שיש כיום בפתח תקווה הוא מעולה. לא יודע עד כמה יהיה טוב אחרי שיקצרו קווים, יגמרו למעברים וכו', במיוחד בשעות השפל.
מבחינתך. ממש לא מבחינת תושבי פתח תקוה.
בפתח תקוה יש מת"צ פעיל שמתחיל מחוץ לאזור המאוכלס העיקרי של העיר, כי החלק שנמצא עמוק יותר בעיר חסום בגלל מחדלים וליקויים שבמדינת ישראל כנראה לוקח שנים לתקן אותם.
לגבי המעברים באזור בילינסון אתה עצמך כתבת לא פעם ולא פעמים שהם לא נוחים (ראה ערך הקווים שמתחילים במסוף שניידר וקו 53 למשל).
והדבר הכי מעולה שיש בפתח תקוה זה הקישוריות בין אמצעי התחבורה הציבורית השונים. פשוט נפלא...
אז בגלל שאני תושב פתח תקוה ולא אתה, אני מרשה לעצמי לומר שלמרות שמבחינתך מה שיש בפתח תקוה הוא מעולה, הציון שאני נותן לתחבורה הציבורית בפתח תקוה הוא לא יותר מ-4 מתוך 10. אולי הציון לתחבורה הציבורית מדרך רבין מערבה ולהיפך גבוה יותר - אבל זה לא פתח תקוה. זה חלקיק קטן מפתח תקוה.
ומה שיש בפתח תקוה רחוק ממערכת BRT כרחוק מזרח ממערב. אז יש מת"צ חלקי. אין קישוריות, אין עליה לאוטובוסים ללא צורך לשלם לנהג, אין עדיפות ברמזורים, אין מתחמי מעבר (המתח"מ המשולב ליד הקניון הגדול מחכה כנראה לימות המשיח על מנת שיפתחו אותו).