אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:

מצב
הנושא נעול.
אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:

אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:
"...ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה במחלף שבעת הכוכבים."
אז מה רוצים מיונה יהב?
 
האם מישהו מכיר את מערכות ה BRT שהוקמו

אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:
"...ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה במחלף שבעת הכוכבים."
אז מה רוצים מיונה יהב?
האם מישהו מכיר את מערכות ה BRT שהוקמו
"בפתח תקוה, באר שבע ותל אביב" ו..."זכו להצלחה רבה וביקוש רב בקרב ציבור המשתמשים"?

ומלבד הציניות, יש בקישור קישור למצגת מעניינת על ה-BRT המתוכנן ברעננה ובערי השרון הדרומי בכלל.
 

olli3

New member
מנהל
בפ"ת, ההצלחה מסחררת עד כדי כך שאנשים

האם מישהו מכיר את מערכות ה BRT שהוקמו
"בפתח תקוה, באר שבע ותל אביב" ו..."זכו להצלחה רבה וביקוש רב בקרב ציבור המשתמשים"?

ומלבד הציניות, יש בקישור קישור למצגת מעניינת על ה-BRT המתוכנן ברעננה ובערי השרון הדרומי בכלל.
בפ"ת, ההצלחה מסחררת עד כדי כך שאנשים
קופצים על אוטובוסים במת"צ מרוב אושר. האוטובוסים לעומתם מחזירים מכה קרה ולא נעימה...

ואם נהיה רציניים, המת"צ הזה הוא אחלה של דבר. מבלינסון לגהה ב5 דקות דקות (בקו הנכון).

בבאר שבע יש תכנון לBRT בציר המרכזי בעיר. למי שלא מכיר, מדובר נראה לי בצירה היחיד במדינה שהינו עירוני ובו יש בין 4-5 מסלולי נסיעה בכל כיוון. אפשר לראות סטריט וויו בגוגל מפות ולהתרשם למי שלא מכיר. כל זה בקטע שבין צומת אלי כהן (צומת קניון הנגב) ועד לעיריה. שם כבר יש תשתית מוכנה להרחבת הכביש, כולל מדרכה מוכנה ושפת מדרכה מוכנה. בהמשך לעומת זאת... הציר כבר עשור שלם נמצא באותו המצב ה*זמני* רק כי לא היה אישור או אישור תקציבי מאגף ממשלתי כלשהו. האישור הגיע רק לפני קצת פחות משנה ועכשיו מתכננים את ההוצאה לפועל... בעצם התכנון הוא שיהיה מת"צ או נת"צ בשדרות רגר. לטעמי סביר יותר שיפעל נת"צ.

אבל בנתיים אין BRT בב"ש.
 
רק שהמת"צ הזה חסום בחלק מרכזי שלו

בפ"ת, ההצלחה מסחררת עד כדי כך שאנשים
קופצים על אוטובוסים במת"צ מרוב אושר. האוטובוסים לעומתם מחזירים מכה קרה ולא נעימה...

ואם נהיה רציניים, המת"צ הזה הוא אחלה של דבר. מבלינסון לגהה ב5 דקות דקות (בקו הנכון).

בבאר שבע יש תכנון לBRT בציר המרכזי בעיר. למי שלא מכיר, מדובר נראה לי בצירה היחיד במדינה שהינו עירוני ובו יש בין 4-5 מסלולי נסיעה בכל כיוון. אפשר לראות סטריט וויו בגוגל מפות ולהתרשם למי שלא מכיר. כל זה בקטע שבין צומת אלי כהן (צומת קניון הנגב) ועד לעיריה. שם כבר יש תשתית מוכנה להרחבת הכביש, כולל מדרכה מוכנה ושפת מדרכה מוכנה. בהמשך לעומת זאת... הציר כבר עשור שלם נמצא באותו המצב ה*זמני* רק כי לא היה אישור או אישור תקציבי מאגף ממשלתי כלשהו. האישור הגיע רק לפני קצת פחות משנה ועכשיו מתכננים את ההוצאה לפועל... בעצם התכנון הוא שיהיה מת"צ או נת"צ בשדרות רגר. לטעמי סביר יותר שיפעל נת"צ.

אבל בנתיים אין BRT בב"ש.
רק שהמת"צ הזה חסום בחלק מרכזי שלו
לפני מספר שבועות נכתב שבעוד מספר שבועות החלק החסום ייפתח עם סידורי בטיחות חדשים. בינתיים הוא עדיין חסום.
ומת"צ יכול להיות מרכיב אחד במערכת BRT, אבל הוא לכשעצמו ממש לא מערכת BRT.
הקו האדום המקדים שאמור להיות מעין BRT חלקי גם הוא לא נראה בינתיים באופק.

הקו הורוד עוד עשוי להקדים את הקו האדום המקדים ואז באתר של עיריית פתח תקוה ייכתב: "וגם כמובן בישראל: חיפה, ירושלים, תל אביב, כפר סבא, רעננה, הרצליה"
אני כבר לא לגמרי בטוח - כשמדברים על שנת 2020 או 2021 למה מתכוונים? לקו האדום הרק"לי או לקו האדום המקדים?
 

olli3

New member
מנהל
זה לא ממש משנה איך קוראים לילד.

רק שהמת"צ הזה חסום בחלק מרכזי שלו
לפני מספר שבועות נכתב שבעוד מספר שבועות החלק החסום ייפתח עם סידורי בטיחות חדשים. בינתיים הוא עדיין חסום.
ומת"צ יכול להיות מרכיב אחד במערכת BRT, אבל הוא לכשעצמו ממש לא מערכת BRT.
הקו האדום המקדים שאמור להיות מעין BRT חלקי גם הוא לא נראה בינתיים באופק.

הקו הורוד עוד עשוי להקדים את הקו האדום המקדים ואז באתר של עיריית פתח תקוה ייכתב: "וגם כמובן בישראל: חיפה, ירושלים, תל אביב, כפר סבא, רעננה, הרצליה"
אני כבר לא לגמרי בטוח - כשמדברים על שנת 2020 או 2021 למה מתכוונים? לקו האדום הרק"לי או לקו האדום המקדים?
זה לא ממש משנה איך קוראים לילד.
בפתח תקווה יש שירות אוטובוסי מהיר על ציר מרכזי, זה מה שBRT עושה בסופו של דבר. למת"צ יש חלק בלתי נפרד מזה וכך גם לנת"צ שמשמש באמת כנת"צ ללא הפרעות (כמו בכניסה לירושלים למשל).

בסופו של דבר זה לא ישנה אם יפעל אוטובוס שיכול להכיל הרבה נוסעים לבין מספר אוטובוסים שפועלים בתדירות גבוהה ומתפצלים למקומות שונים בשתי קצוות המת"צ.

מבחינתי מה שיש כיום בפתח תקווה הוא מעולה. לא יודע עד כמה יהיה טוב אחרי שיקצרו קווים, יגמרו למעברים וכו', במיוחד בשעות השפל.
 

droriko

New member
איזה מהיר

זה לא ממש משנה איך קוראים לילד.
בפתח תקווה יש שירות אוטובוסי מהיר על ציר מרכזי, זה מה שBRT עושה בסופו של דבר. למת"צ יש חלק בלתי נפרד מזה וכך גם לנת"צ שמשמש באמת כנת"צ ללא הפרעות (כמו בכניסה לירושלים למשל).

בסופו של דבר זה לא ישנה אם יפעל אוטובוס שיכול להכיל הרבה נוסעים לבין מספר אוטובוסים שפועלים בתדירות גבוהה ומתפצלים למקומות שונים בשתי קצוות המת"צ.

מבחינתי מה שיש כיום בפתח תקווה הוא מעולה. לא יודע עד כמה יהיה טוב אחרי שיקצרו קווים, יגמרו למעברים וכו', במיוחד בשעות השפל.
איזה מהיר
בגלל הרמזורים הדפוקים קורה שהפרייבט בנתיב המקביל נוסע יותר מהר מהאוטובוס. חוץ מזה שבbrt התשלום הוא מחוץ לאוטובוס.

אפילו אם המתץ בפתח תקווה היה שווה משהו זה עדיין לא הופך את הקוים לbrt, brt זה לאורך כל המסלול
 

olli3

New member
מנהל
אני לא נוסע בדן במת"צ, דן איטיים :)

איזה מהיר
בגלל הרמזורים הדפוקים קורה שהפרייבט בנתיב המקביל נוסע יותר מהר מהאוטובוס. חוץ מזה שבbrt התשלום הוא מחוץ לאוטובוס.

אפילו אם המתץ בפתח תקווה היה שווה משהו זה עדיין לא הופך את הקוים לbrt, brt זה לאורך כל המסלול
אני לא נוסע בדן במת"צ, דן איטיים :)
מה לעשות שמי שממתין בתחנה של אגד בדר"כ צריך לרחובות?

אבל בשעות העומס, המת"צ בהחלט עושה עבודתו נאנמה.
 
מבחינתך. ממש לא מבחינת תושבי פתח תקוה.

זה לא ממש משנה איך קוראים לילד.
בפתח תקווה יש שירות אוטובוסי מהיר על ציר מרכזי, זה מה שBRT עושה בסופו של דבר. למת"צ יש חלק בלתי נפרד מזה וכך גם לנת"צ שמשמש באמת כנת"צ ללא הפרעות (כמו בכניסה לירושלים למשל).

בסופו של דבר זה לא ישנה אם יפעל אוטובוס שיכול להכיל הרבה נוסעים לבין מספר אוטובוסים שפועלים בתדירות גבוהה ומתפצלים למקומות שונים בשתי קצוות המת"צ.

מבחינתי מה שיש כיום בפתח תקווה הוא מעולה. לא יודע עד כמה יהיה טוב אחרי שיקצרו קווים, יגמרו למעברים וכו', במיוחד בשעות השפל.
מבחינתך. ממש לא מבחינת תושבי פתח תקוה.
בפתח תקוה יש מת"צ פעיל שמתחיל מחוץ לאזור המאוכלס העיקרי של העיר, כי החלק שנמצא עמוק יותר בעיר חסום בגלל מחדלים וליקויים שבמדינת ישראל כנראה לוקח שנים לתקן אותם.
לגבי המעברים באזור בילינסון אתה עצמך כתבת לא פעם ולא פעמים שהם לא נוחים (ראה ערך הקווים שמתחילים במסוף שניידר וקו 53 למשל).
והדבר הכי מעולה שיש בפתח תקוה זה הקישוריות בין אמצעי התחבורה הציבורית השונים. פשוט נפלא...
אז בגלל שאני תושב פתח תקוה ולא אתה, אני מרשה לעצמי לומר שלמרות שמבחינתך מה שיש בפתח תקוה הוא מעולה, הציון שאני נותן לתחבורה הציבורית בפתח תקוה הוא לא יותר מ-4 מתוך 10. אולי הציון לתחבורה הציבורית מדרך רבין מערבה ולהיפך גבוה יותר - אבל זה לא פתח תקוה. זה חלקיק קטן מפתח תקוה.
ומה שיש בפתח תקוה רחוק ממערכת BRT כרחוק מזרח ממערב. אז יש מת"צ חלקי. אין קישוריות, אין עליה לאוטובוסים ללא צורך לשלם לנהג, אין עדיפות ברמזורים, אין מתחמי מעבר (המתח"מ המשולב ליד הקניון הגדול מחכה כנראה לימות המשיח על מנת שיפתחו אותו).
 
זה משנה מאד

זה לא ממש משנה איך קוראים לילד.
בפתח תקווה יש שירות אוטובוסי מהיר על ציר מרכזי, זה מה שBRT עושה בסופו של דבר. למת"צ יש חלק בלתי נפרד מזה וכך גם לנת"צ שמשמש באמת כנת"צ ללא הפרעות (כמו בכניסה לירושלים למשל).

בסופו של דבר זה לא ישנה אם יפעל אוטובוס שיכול להכיל הרבה נוסעים לבין מספר אוטובוסים שפועלים בתדירות גבוהה ומתפצלים למקומות שונים בשתי קצוות המת"צ.

מבחינתי מה שיש כיום בפתח תקווה הוא מעולה. לא יודע עד כמה יהיה טוב אחרי שיקצרו קווים, יגמרו למעברים וכו', במיוחד בשעות השפל.
זה משנה מאד
אין בפ"ת שום BRT ולא ברור אם יהיה (אולי חלק מהקו הצהוב, לא בטוח בכלל). המת"צ שנסלל בפ"ת לא מקיים ולו אלמנט אחד של BRT. והוא בטח לא מהיר.

אם תושבי העיר היו יודעים שמה שמוכרים להם זה מה שיש בפ"ת, נראה לך שהם היו מקבלים זאת? תעשה לי טובה. ראש העיר היה עף כמו טיל.
 
גם לא בפ"ת ולא בת"א

בפ"ת, ההצלחה מסחררת עד כדי כך שאנשים
קופצים על אוטובוסים במת"צ מרוב אושר. האוטובוסים לעומתם מחזירים מכה קרה ולא נעימה...

ואם נהיה רציניים, המת"צ הזה הוא אחלה של דבר. מבלינסון לגהה ב5 דקות דקות (בקו הנכון).

בבאר שבע יש תכנון לBRT בציר המרכזי בעיר. למי שלא מכיר, מדובר נראה לי בצירה היחיד במדינה שהינו עירוני ובו יש בין 4-5 מסלולי נסיעה בכל כיוון. אפשר לראות סטריט וויו בגוגל מפות ולהתרשם למי שלא מכיר. כל זה בקטע שבין צומת אלי כהן (צומת קניון הנגב) ועד לעיריה. שם כבר יש תשתית מוכנה להרחבת הכביש, כולל מדרכה מוכנה ושפת מדרכה מוכנה. בהמשך לעומת זאת... הציר כבר עשור שלם נמצא באותו המצב ה*זמני* רק כי לא היה אישור או אישור תקציבי מאגף ממשלתי כלשהו. האישור הגיע רק לפני קצת פחות משנה ועכשיו מתכננים את ההוצאה לפועל... בעצם התכנון הוא שיהיה מת"צ או נת"צ בשדרות רגר. לטעמי סביר יותר שיפעל נת"צ.

אבל בנתיים אין BRT בב"ש.
גם לא בפ"ת ולא בת"א
 

droriko

New member


האם מישהו מכיר את מערכות ה BRT שהוקמו
"בפתח תקוה, באר שבע ותל אביב" ו..."זכו להצלחה רבה וביקוש רב בקרב ציבור המשתמשים"?

ומלבד הציניות, יש בקישור קישור למצגת מעניינת על ה-BRT המתוכנן ברעננה ובערי השרון הדרומי בכלל.
 
המתץ בירושלים ב"קו הכחול" זוכה להצלחה

האם מישהו מכיר את מערכות ה BRT שהוקמו
"בפתח תקוה, באר שבע ותל אביב" ו..."זכו להצלחה רבה וביקוש רב בקרב ציבור המשתמשים"?

ומלבד הציניות, יש בקישור קישור למצגת מעניינת על ה-BRT המתוכנן ברעננה ובערי השרון הדרומי בכלל.
המתץ בירושלים ב"קו הכחול" זוכה להצלחה
 

ציוניסט

New member
להצלחה?!?

המתץ בירושלים ב"קו הכחול" זוכה להצלחה
להצלחה?!?
פקוק במרכזו, מלא מוניות, בשעות רבות של היום הוא שרוך ארוך של כלי רכב נעים באטיות משוועת להחריד, וכמובן כל צומת תוקע את האוטובוס בזמן שמסביבו המכוניות נוסעות. מתוכנן איום ונורא באזור הר חוצבים וחסר משמעות בדרך חברון.
 

yairp4

Active member
"בסוף שנת 2015 יסתיימו העבודות ברחוב ירושלים

האם מישהו מכיר את מערכות ה BRT שהוקמו
"בפתח תקוה, באר שבע ותל אביב" ו..."זכו להצלחה רבה וביקוש רב בקרב ציבור המשתמשים"?

ומלבד הציניות, יש בקישור קישור למצגת מעניינת על ה-BRT המתוכנן ברעננה ובערי השרון הדרומי בכלל.
"בסוף שנת 2015 יסתיימו העבודות ברחוב ירושלים
ולאחר מכן יוחל בתכנון השלבים הנוספים לאורך רחוב אחוזה".

זה אמיתי, עוד לא התחילו את התכנון של העבודות ברחוב אחוזה? ואם לא, למה לחכות עוד שנתיים עם זה? הרי התכנון לבדו יכול לקחת יותר זמן מהעבודות עצמן...
 

jp3raptor

Member
נובע מהסכמה עם העירייה

"בסוף שנת 2015 יסתיימו העבודות ברחוב ירושלים
ולאחר מכן יוחל בתכנון השלבים הנוספים לאורך רחוב אחוזה".

זה אמיתי, עוד לא התחילו את התכנון של העבודות ברחוב אחוזה? ואם לא, למה לחכות עוד שנתיים עם זה? הרי התכנון לבדו יכול לקחת יותר זמן מהעבודות עצמן...
נובע מהסכמה עם העירייה
העירייה מסרבת לכך שיתחילו עבודות ברחוב אחוזה לפני שכביש 531 נפתח.
 

yairp4

Active member
זה הגיוני, אבל למה לחכות עם התכנון?

נובע מהסכמה עם העירייה
העירייה מסרבת לכך שיתחילו עבודות ברחוב אחוזה לפני שכביש 531 נפתח.
זה הגיוני, אבל למה לחכות עם התכנון?
או שאני מבין לא נכון או שהטעות היא בכתבה, אבל כתוב שרק התכנון של העבודות באחוזה יתחיל רק ב2015 (אז אמורים לפתוח את 531 אאל״ט), מה שאומר שהעבודות עצמן יתחילו במקרה הטוב ב2017?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה