אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:

מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
סיום 531 צפוי ב2017

זה הגיוני, אבל למה לחכות עם התכנון?
או שאני מבין לא נכון או שהטעות היא בכתבה, אבל כתוב שרק התכנון של העבודות באחוזה יתחיל רק ב2015 (אז אמורים לפתוח את 531 אאל״ט), מה שאומר שהעבודות עצמן יתחילו במקרה הטוב ב2017?
סיום 531 צפוי ב2017
כך שהעירייה רצתה לוודא שלא תהיה בנתיים תוכנית מוכנה כך שגורם כלשהו ממשרד התחבורה ירוץ קדימה ויבטל את ההסכם.

בצורה הזאת מכיוון שהתכנון מתחיל רק ב2015 אין סכנה כזאת
 

yairp4

Active member
תודה. משום מה זכרתי שהסיום של 531 צפוי ב2015

סיום 531 צפוי ב2017
כך שהעירייה רצתה לוודא שלא תהיה בנתיים תוכנית מוכנה כך שגורם כלשהו ממשרד התחבורה ירוץ קדימה ויבטל את ההסכם.

בצורה הזאת מכיוון שהתכנון מתחיל רק ב2015 אין סכנה כזאת
תודה. משום מה זכרתי שהסיום של 531 צפוי ב2015
 
לפי אתר נתיבי ישראל, הסיום של הקטע בין

תודה. משום מה זכרתי שהסיום של 531 צפוי ב2015
לפי אתר נתיבי ישראל, הסיום של הקטע בין
מחלף רעננה דרום למחלף שמריהו אכן מתוכנן ליוני 2015. אבל הפרויקט הזה מחולק לקטעים וחלקם יסתיימו רק בשנת 2016.
מכיוון שמחלף רעננה דרום והמשך כביש 20 צפונה יסתיימו רק ב-2016, כנראה החלק הארי של 531 ייפתח רק לאחר מכן.
נראה לי שצוואר הבקבוק הרציני והמרכיב המסובך ביותר בפרויקט זה מחלף רעננה דרום.
 
הכוונה למחלף שמריהו מזרח החדש,לא למחלף שמריהו

לפי אתר נתיבי ישראל, הסיום של הקטע בין
מחלף רעננה דרום למחלף שמריהו אכן מתוכנן ליוני 2015. אבל הפרויקט הזה מחולק לקטעים וחלקם יסתיימו רק בשנת 2016.
מכיוון שמחלף רעננה דרום והמשך כביש 20 צפונה יסתיימו רק ב-2016, כנראה החלק הארי של 531 ייפתח רק לאחר מכן.
נראה לי שצוואר הבקבוק הרציני והמרכיב המסובך ביותר בפרויקט זה מחלף רעננה דרום.
הכוונה למחלף שמריהו מזרח החדש,לא למחלף שמריהו
(רבין) הקיים בכביש 2.
 
נתיבי איילון קוראים לו בגין/המעפילים

הכוונה למחלף שמריהו מזרח החדש,לא למחלף שמריהו
(רבין) הקיים בכביש 2.
נתיבי איילון קוראים לו בגין/המעפילים
שם קצת מסורבל שאולי ישתנה בסיום הפרוייקט (מה גם שהפרוייקט נלקח מנתיבי איילון והועבר לנתיבי ישראל).
 
אתה בטוח שבגין/ המעפילים זה המחלף של 531

נתיבי איילון קוראים לו בגין/המעפילים
שם קצת מסורבל שאולי ישתנה בסיום הפרוייקט (מה גם שהפרוייקט נלקח מנתיבי איילון והועבר לנתיבי ישראל).
אתה בטוח שבגין/ המעפילים זה המחלף של 531
עם 20?
זה לא המחלף הדרומי יותר, היכן שהיום יש מפגש עם המסילה? שם נמצאים ממערב רחוב המעפילים וממזרח רחוב בגין.
המחלף המחבר את 531 עם 20 צפוני יותר ונקרא על ידי נתיבי ישראל שמריהו מזרח.
 
לא היה ברור לאיזה מחלף התכוונת

אתה בטוח שבגין/ המעפילים זה המחלף של 531
עם 20?
זה לא המחלף הדרומי יותר, היכן שהיום יש מפגש עם המסילה? שם נמצאים ממערב רחוב המעפילים וממזרח רחוב בגין.
המחלף המחבר את 531 עם 20 צפוני יותר ונקרא על ידי נתיבי ישראל שמריהו מזרח.
לא היה ברור לאיזה מחלף התכוונת
המחלף של 20 עם 531 נקרא באתר החברה "מחלף 531" וזהו. ייתכן ששינו את השם במעבר לנתיבי ישראל כי אתר האיילון לא מעודכן כידוע...
המחלף שסמוך למחלף רבין נקרא "בגין" או "המעפילים". הוא כמובן דרומי יחסית למחלף 531. המפגש עם המסילה אינו נמצא במחלף עצמו אלא מעט מערבה משם (אם כי ייתכן שהמחלף בתצורתו הסופית יהיה ממש מעל המסילה, כמו לאורך נתיבי איילון דרומה משם).

אם התכוונת למחלף הצפוני יותר, צריך לקחת בחשבון שנתיבי ישראל (והזכיין) לקחו על עצמם גם את השלמת המחלף הדרומי יותר והקטע שבינו לבין שבעת הכוכבים (היום הוא חד סטרי, רק צפונה) וכמובן גם את הקטע שבין המחלף הדרומי לצפוני. כלומר פרוייקטים שהם מטבעם חלק מנתיבי איילון הוצאו מידי החברה שמקימה את הנתיבים. גם זה אמור להשפיע על לוח הזמנים.
 

yazzon

New member
במצגת שצרפת

אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:
"...ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה במחלף שבעת הכוכבים."
אז מה רוצים מיונה יהב?
במצגת שצרפת
רואים שבמחלף שבעת הכוכבים, יש נקודת השקה בין BRT לבין הקו הירוק שהוא רק"ל. אולי הם התכוונו לזה.
 
הקו הירוק לא מגיע למחלף שבעת הכוכבים

במצגת שצרפת
רואים שבמחלף שבעת הכוכבים, יש נקודת השקה בין BRT לבין הקו הירוק שהוא רק"ל. אולי הם התכוונו לזה.
הקו הירוק לא מגיע למחלף שבעת הכוכבים
אלא עד מערבית למחלף הסירה באזור התעשיה של הרצליה פיתוח.
 
מוקדם לדעת

לפי המצגת של עיריית רעננה הוא כן מגיע
ראה שקף מס 16.
מוקדם לדעת
העיריה יכולה להוציא שקפים שמראים קו BRT לירח. מה שיקרה בפועל לא תלוי בשקפים של העיריה. הקו הירוק נתקל בהרבה מאד מכשולים עוד לפני שיצא לדרך והתוואי שלו יכול להשתנות עוד פעמים רבות.
 
זה מה שמפריע לך בהודעה?!

אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:
"...ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה במחלף שבעת הכוכבים."
אז מה רוצים מיונה יהב?
זה מה שמפריע לך בהודעה?!
הרי היא נכתבה בידי יחצ"ן בור ועילג שאין לו מושג קלוש מה הוא כותב. מגבב ערימה של מושגים שגויים, מערבב היטב, לש ושם בתנור בחום גבוה מדי... הודעה סטנדרטית לעיתונות. תת-תת-תת-רמה.

הערבוב שלו בין המושגים "רק"ל" ו"BRT" הוא החטא הקטן ביותר...

לשאלתך, אין חפיפה בין שטויות מעורפלות שכתב איזה יחצ"ן (בטח האחיין של המזכירה הבכירה בלשכת השר, שהושעה מכיתה ט') לבין נאום רשמי שנשא ראש עיריית חיפה בפני עתונאים ובו הכריז על הקמת 40 ק"מ של רק"ל. אם לא רואה את ההבדל המהותי בין השניים, הבעיה היא אצלך.
 
הנה כמה פנינים מההודעה

אם בהודעה רשמית של משרד התחבורה מופיע משפט:
"...ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה במחלף שבעת הכוכבים."
אז מה רוצים מיונה יהב?
הנה כמה פנינים מההודעה
"העתקת קווי הרכבת של מסילת החוף במסלולי כביש 20" - מה זה? נכתב בגוגל טרנסלייט? לחזור דחוף לכיתה ב'. ממש נח בשבע שגיאות.

"סלילת קווי רכבת חדשים של מסילות חוף" - לבתי בת השנתיים יש תחביר ודקדוק יותר מוצלחים.

"בישראל מדי יום חולפים בכביש כ- 120 אלף כלי רכב." - מה אתה אומר? חשבתי שנתיבי איילון זה באינדונזיה.

"ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה" - כבר התייחסת לכך.

ואלה אנשים שתפקידם להתבטא בכתב! עצוב ומצחיק כאחד.
 

אורי404

New member
עם השורה האחרונה

הנה כמה פנינים מההודעה
"העתקת קווי הרכבת של מסילת החוף במסלולי כביש 20" - מה זה? נכתב בגוגל טרנסלייט? לחזור דחוף לכיתה ב'. ממש נח בשבע שגיאות.

"סלילת קווי רכבת חדשים של מסילות חוף" - לבתי בת השנתיים יש תחביר ודקדוק יותר מוצלחים.

"בישראל מדי יום חולפים בכביש כ- 120 אלף כלי רכב." - מה אתה אומר? חשבתי שנתיבי איילון זה באינדונזיה.

"ושילוב מסלול B.R.T של הרכבת הקלה" - כבר התייחסת לכך.

ואלה אנשים שתפקידם להתבטא בכתב! עצוב ומצחיק כאחד.
עם השורה האחרונה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה