אם אפשר יעוץ יהיה נחמד

  • פותח הנושא om9
  • פורסם בתאריך

om9

New member
אם אפשר יעוץ יהיה נחמד../images/Emo51.gif../images/Emo52.gif

טוב אז שלום אני חדשה כאן ויש מספר דברים שמטרידים אותי : אני בת 36 ומתאמנת בחדר כושר מינימום 5 ימים בשבוע זאת אומרת שאני עושה הליכה מהירה משולבת בריצה וגם שיעורי עיצוב כמובן לא כל יום, ירדתי את ה5 קילו שעליתי אחרי שהפסקתי לעשן זה נחמד כל הבגדים עולים עלי שוב,,, אבל אני מרגישה שהצמיגים בעצם זה צמיג מרכזי בבטן ,, והשלאלאם ברגלים לא ממש יורדים, הם נראים יותר טוב "מעוצבים" , אבל קיימים איך זה ירד? האם זה אומר יותר כסאח עם הכפיפות בטן ויותר תרגילי רגלים?? או שזה רק משבר דיאטה/ספורט קטן וזה עובר?? יום טוב לכם ommmm
 

om9

New member
דבר נוסף ששכחתי..

אהה וגם רציתי לשאול, בקשר לנזק מצטבר למפרקים או לחוליות הגב, אם עושים ספורט אינטנסיבי, אני די רגילה להתנועע מגיל מאוד צעיר ואין לי קשיים , ואני לא מתישה את עצמי האם עדין אני יכולה לגרום נזק..??
 

Sybh

New member
שריפת שומנים

שלום לך, תרגילים כמו כפיפות בטן או תרגילים לרגליים לא יעלימו את תאי השומן באזורים אלה. הפעילות האידאלית לשריפת תאי שומן היא פעילות אירובית - מאמץ בו הדופק הוא באופן גס בטווח שבין 60% ל-75% מהדופק המקסימלי שלך - למשך ארבעים דקות ברציפות, או יותר. השומן בגופנו לא נשרף לפי הזמנה (באזור או באיבר כזה או אחר). כפיפות בטן, למשל, לא יביאו לשריפת שומנים באזור הבטן, אלא לחיזוק ולעיצוב שרירי הבטן בלבד. הפעילות האירובית שציינתי קודם, תביא לשריפת תאי שומן כללית בגוף ובתוך כך גם מאזור הבטן והירכיים. בהצלחה!
 

om9

New member
תודה.. אבל..

זה מספיק אם אני הולכת הליכה מהירה משולבת בריצה במשך 35-40 דקות??? או שצריך יותר או שצריך רק ריצה? כי אני לא ממש מסוגלת רק לרוץ זה ממש קשה לי... תודה על התשובה!!
 

Sybh

New member
לדעתי זה צריך להספיק....

ואפילו כדאי שלא תרוצי מהר מדי כי אם תעברי את הסף האירובי הגוף שלך ישרוף "דלק" שעיקרו פחמימות (גליקוגן מהשרירים ומהכבד) ואחוזי השומן שיישרפו יהיו נמוכים יותר.
 

om9

New member
תודה רבה, אני מבינה שאני צריכה

פשוט להרגע, ולתת לזמן לעשות את שלו
 
למעלה