אם אין צורך בתקיפת אירן

אם אין צורך בתקיפת אירן

לפחות שני מנהיגים צריכים ללכת הבייתה , כי בהם גם אין צורך. והשלישי צריך ללכת משתי סיבות בלבד למרות שיש לפחות עוד מניין סיבות והחזקה בהן היא דרכו החברתית להרס מירקם החברה בישראל. שתי הסיבות הן : א. במלחמת לבנון השניה לילה לפני הפסקת האש שהוכרזה כבר, יצא האיש לפעולה מיותרת בה מתו 34 חיילים על זה הוא חייב להיתפטר. ב. על היותו נוכל שקרן ,די ברשימת האנשים סביבו שנחקרים שכולם מקורביו שאותם טיפח שנים, שולה זקן והירשנזון ,וחשדות כלפיו שלא היה להם אח ורע . אפשר למהדרין להוסיף כי אולמרט הוא אדם שנקלע למעמדו, הסתלקותו של שרון בצורה מעט גרוטסקית מהזירה הביאה את מיסטר כלום אולמרט למעמדו, עד אותו יום נשתרך אולמרט בתוך הליכוד במקומות בלתי חשובים הדרך היחידה שבה הוא הצליח לשרוד הייתה קומבינות במרכז הליכוד, צחי הנגבי הוא זך ונקי ללא רבב לעומתו. נחזור לאירן, האם לא הגיע העת לשנות את הגישה האסונית בה ניסו לגרור את ישראל למלחמה שגדולה עליה אנשים דוגמת ברק וביבי, האם לא הגיע העת לנסות נתיב אחר פחות צ'ירצ'ילאני , האם מישהו הלך שולל אחרי הרטוריקה המתלהמת של אחמדניג'אד,שערו איזו מלחמה שאין ממנה חזרה לנורמליות תהיה המלחמה עם אירן, האם שני המנהיגים ברק וביבי החותרים למגע ולמלחמות אינם סיכון גדול מידי לעם היהודי? אולי תשקל דרך שונה?
 

Mישהו

New member
ההערכה המודיעינית האמריקאית החדשה...

לא הצליחה להרגיע את רוב עם ישראל,וגם לא אותי
 
בוא נחזור לגבולות 67.

זה יפתור את הכלללללללל
את משבר החינוך את בעיית האלימות. את הפשיעה והתאונות בדרכים את ה"כיבוש" המשחית. ואת הסרבנות לצבא הכיבוש בשטחים הכבושים וכמובן יפתור את האטום האירני. שיפתור אותנו מהדבר "הנורא" הזה שנקרא ציונות
 

Mישהו

New member
צריך אולי חילופי שטחים ברוח 'ליברמן/אברהם1'

אולי אולי
 
אתה מוזמן להעלות רעיונות יצירתיים, כיצד

נתמודד מול "עם פיקטיבי" ואחיו הלאומנים, כפויי הטובה שלא מכירים בזכותנו (בשטח זו או אחר) על ארץ ישראל או חלקה המצומצם לחופש לאומי משלנו. אח"כ נתקדם.
 

Mישהו

New member
מכיוון שאין פרטנר להסכמים...

צריך לעשות תוכנית משלנו למדינה פלסטינית תוך חילופי שטחים אחד לאחד על בסיס 1967. ולבצע חד צדדית את הנסיגה. באם הם לא ישלימו עם כך-להיכנס ולכסח. אבל לא לסגת בהדרגה-אלא רק בתוכנית כוללת
 
המיטב משטחי C אלינו - ניתוק וואדי ערה והמשולש

מבחינתי הם
יכולים להתבשל בשטחי A ורצועת עזה עם האוטונומיות שלהם. ממילא הם רוצים להישאר פליטים ורק נושכים את היד שמאכילה אותם. אנו מכירים בהם כ"עם פיקטיבי" אבל הם לא מוכנים להכיר בישראל כמדינה היהודית. 100 שנה עברו ו60 שנה גם עברו ושום דבר לא השתנה, אותם ערבים. רק עכשיו יש להם שם חדש, "פלסטינים".
 
נו נניח ו...

הרי המטרה שלך סולי זה לאזרח את ישראל, שזה דווקא נחמד, אפילו אחלה. אבל רק בתיאוריה. שכן אנו לא חיים בהולנד או שוויץ. והאמן לי שהלוואי שאלו היו שכנינו ולא מאות מליוני מוסלמים שרוצים (ככה הם אומרים...) לדחוק אותנו לים. תיסוג לגבולות 67 - תילחם על גבולות 48. החמאס ישמח למלא את החסר. ומי ילחם? בטח לא 260,000 מתיישבים אמיצים שחס ושלום יזרקו מהבית. מי שיפנה (ינסה) - הוא זה שילחם בטרור שיבוא במקום המתיישבים האמיצים. בנתיים נראה איך מתקנים את מה שאירע בעזה... (או שלא...)
 
למעלה