אלי הנה התוכנית הישנה

operationss

New member
הסבר קצר

על שכיבות שמיכה אני לא עובד כי יש תרגילים עדיפים בהרבה כדי לעבוד על החזה - לחיצה בשכיבה / בשיפוע, פרפר , לחיצה בישיבה , פלייס וכו אני כן עושה מתח - באחד האימונים. ובקשר למקבילים - וותרתי על התרגיל אבל אני אעשה אותו בעתיד - רשמתי 3 סטים של 5 כי אני מניח שזה מה שאני יכול - לא הייתי מבצע רק 3 סטים של 5 אם הייתי יכול לעשות סטים של 10 חזרות ... בכל זאת - תודה על העצות ועל האכפתיות !
 

sowhatt

New member
מטח==> מתח.

אגב , לדעתי: בכלל לא חובה לעבוד על זה. שכיבות שמיכה זה תרגיל שמסתמך על התנגדות גוף, ואם הוא לדוגמא מצליח לעשות 60 שכיבות, זו כבר עבודה על סיבולת כמדומני. לכן , עבודה על שכיבות שמיכה טובה לסיבולת ולשיפור העבודה בתרגיל זה. ולכן אם הוא עושה בכל הסטים שלו 15 חזרות או מספר אחר קטן יותר של חזרות, אין טעם בתרגילים אלו... אולי רק כתרגיל חימום. אולי.
 

sowhatt

New member
לאיזה תוצאות הגעת רק [!] באמצעות

תרגילי התנגדות גוף?! תאמר לי בבקשה
 

sowhatt

New member
שניה שאני אבין את העניין.

4 אחוזי שומן? או שהתכוונת 14? ודבר שני, האם התוצאות שקיבלת הם רק ע"י תרגילים של התנגדות גוף?? או שזה שילוב [!] של תרגילים כאלה ומשקולות ומכונות?
 

sowhatt

New member
אוהההה

אז אתה רואה שמה שהשגת זה לא רק בזכות התרגילים של התנגדות גוף! אתה חושב שאם היית מתאמן רק על שכיבות שמיכה, מתח, ומקבילית היית מגיע לאותם תוצאות!?
 

sowhatt

New member
שאלה גבר:

בתוכניות שאתה מוסיף פה בפורום, שאתה רושם שאתה מוסיף למוט 5 ק"ג לדוגמא, אתה מתכוון 5 ק"ג בכל צד, או 2.5 ק"ג בכל צד ואז 5 ק"ג בסך הכל.
 

operationss

New member
אני מתכוון

5 סה"כ - כלומר 2.5 בכל צד. פעם הייתה לי בעיה קשה להתקדם במשקלים. היה פה בחור אחד בשם DannyBoy19 שנתן לי עצה מעולה - לא לקפוץ גבוה מדי - כלומר כל פעם לעשות עליות קטנות ככל שאפשר - מאז אני לא מפסיק לעלות במשקלים (לדוגמה עליתי בחודש וחצי - חודשיים מ50 ל 60 קילו בלחיצה בשכיבה - כל פעם הוספתי רק 1.25 לכל צד). תנסה את זה - זה עובד מצוין. תנסה את זה גם אתה - כל פעם תן עליה קטנה במשקל.
 

operationss

New member
והנה התוכנית החדשה

זו תוכנית שרמי עזר לי לגבש. רציתי לדעת אם יש לך הערות לתוכנית ואולי תענה לי על שאלה שרמי לא ענה לי עליה לשביעות רצוני - מה תתן לי תוכנית כזו והאם לאחר שאתאמן בה חודשיים אוכל לחזור לתוכנית הישנה ולהתאמן עם משקלים גבוהים יותר ? תודה רבה.
 

אלי ו.

New member
תשובה

התכנית הזו עובדת על יותר עומס ממה שהתרגלת. עקרונית התכנית אמורה לעבוד על ניפוח, וקצת על סיבולת. אם אתה אוכל ונח מספיק אתה בהחלט צריך לראות התקדמות. בייחוד תראה שבתכנית של ה 3X10 הסט האחרון יהיה פחות קשה במשקלים שקודם נחנקת מהם. מה שאני לא אוהב זה הפעמיים בשבוע. בתכנית כזו הייתי רוצה לראות אותך עובד 3 פעמים בשבוע.
 

operationss

New member
תודה

גם רמי אמר לי לעבוד יותר מפעמיים בשבוע ואני אנסה מעכשיו 3-4 אימונים - הבעיה היא שאני חייל וזה לא תמיד בשליטתי ...
 

sowhatt

New member
אחי, אם לא אכפת לך

אתה יכול לרשום את ה: גיל, גובה, משקל, היקף חזה [בלי שריר.], היקף ´דו ראשי´ עם שריר?
 

operationss

New member
אין בעיה -

גיל : 20 גובה - 180 / 185 (לא זוכר) משקל - 70 ק"ג חזה בלי שריר - 107 ס"מ דו ראשי עם שריר - 35. מה דעתך ?
 

sowhatt

New member
אתה שמוק ../images/Emo13.gif

אני בן 18, בערך 183 שוקל 70 , אבל ההיקפים הרבה יותר קטנים.
אבל אני מרים בחלק מהמכשירים כמוך פחות או יותר. לדעתי הניפוח לא ממש הצליח אצלי.
 

operationss

New member
../images/Emo3.gif תראה ..

לאחר כמעט שנה של אימונים הגזרה בהחלט מתחילה לקבל את הצורה שאני רוצה אבל עדיין יש לי דרך ארוכה ואני אני ממש לא תופס מעצמי אחד בעל גוף מפותח - הזרועות עדיין דורשות עבודה רבה וגם החזה לא מספיק מלוטש. אבל אני לא ממהר - יקח עוד שנה שנתיים - יש לי סבלנות. ואתה ממש צריך להיות מעודד - לך יש עוד שנתיים עד שתיהיה בגילי (עד אז כבר תיהיה במצב טוב ממני בהרבה הייתי רוצה להראות ככה :
 

Pitbull1

New member
ואני הייתי רוצה להראות ככה:

חחח או שלא זה גועל נפש בטח הוא מזריק סיליקון לשרירים
 

אלי ו.

New member
זה גרג ולנטינו

ואתה קרוב, הוא מזריק סינטול שזה סוד של שמן. שים לב עד כמה הידיים שלו מעוותות
 

operationss

New member
מה רע באיך ש

בילי דיווי נראה ? אני חשוב שהוא לא מנופח מדי. אבל על טעם וריח אין להתווכח ! אלי - יש לך מושג מה ההיקפים של בילי ? מה התוכנית אימונים שלו ? משהו ? חיפשתי ולא מצאתי - אני כנראה לא כותב נכון את השם שלו ...
 

sowhatt

New member
אני שואף להגיע

לגוף כמו של ההוא מהתמונה שהבאת, לטעמי לא מנופח מדי.
 

אלי ו.

New member
לא, אין לי מושג

הבחור נראה טוב, בלי ספק. אבל אל תחשוב שתכנית ספציפית תגרום לך להראות בצורה מסוימת. הגוף זקוק כל הזמן לגרויים אחרים. תכנית שמיועדת לאדם אחד (לדוגמא לאדם על סטרואידים) לא בהכרח תתאים לאחר, ועוד. ועוד לא דיברנו על תזונה... דרך אגב, ראיתי את המתכונים שלך, חלק טובים, בחלק יש קצת עודף קלוריות ריקות. (סוכרים/שומנים מיותרים) חשוב לבדוק לא רק את כמות החלבונים אלא גם את כמות השומן במנה, סוכר, פחממות קלוריות ואולי אפילו אינדקס גליקמי של הפחממות. (הכי פשוט זה חלבון מול קלוריות)
 
למעלה