אלישע האם אפשר ליצור קישור מהאוריינית של כיתות א´ שלנו חזרה לאתר כיתות א´? תודה, חג שמח, חיה
ח חיה פנחס New member 30/11/02 #1 אלישע האם אפשר ליצור קישור מהאוריינית של כיתות א´ שלנו חזרה לאתר כיתות א´? תודה, חג שמח, חיה