אלישע

dar dahan

Member
אלישע

שמישהו יסביר לי איך אדם מבוגר לומד בבית ספר עם ילדים.
אני באמת לא מבין את הסדרה הזאת ואת ההגיון שמאחוריה.
בפיג'מות היה היגון גם אם זה הגיע בעונות האחרונות לעלילות הזויות היה הגיון כללי, להקה כושלת שעוברת לתל אביב וגרה מעל המבורגריה כושלת של איש ממורמר ששונא את אשתו וכו'.
מה הפואנטה של אלישע?
ראיתי 3 פרקים מתוך שעמום ביום שבת אחת לפניי 3 חודשים ועדיין לא הבנתי מה העניין...???
 

Roei152

Well-known member
מנהל
נפילה בקומדיות.....
אין רעיונות לקומגדיות טובות יותר ... זה מה שיוצאץץץץץ
 

שיר m

Well-known member
סדרה דבילית לחלוטין

ואין מה להשוות לפיג'מות בכלל
 
חבר'ה, זאת אמורה להיות סדרה מטומטמת!

ברור שזה לא הגיוני! זה כל הקטע! ההומור צריך להיות דבילי!
 
למעלה